Arménie pořizuje indické houfnice Trajan ráže 155 mm a mnoho dalších jiných zbraní
Arménie si pořizuje tažený dělostřelecký systém Trajan ráže 155 mm. Tento významný krok znamená hlubší obrannou spolupráci mezi Indií a Arménií a celkové posilování vojenské schopnosti Arménie. Ta si vybrala Indii jako klíčového partnera nejen pro dodávky dělostřeleckých systémů, ale také pro širokou škálu pokročilých obranných technologií, včetně raket, radarů a raketových systémů.
Foto: Dělostřelecký systém Trajan ráže 155 mm | Bharat Forge
Toto partnerství svědčí o rostoucích strategických vztazích mezi oběma zeměmi v sektoru obrany. Arménie se soustředila na modernizaci svých vojenských sil v reakci na vyvíjející se regionální bezpečnostní výzvy, zejména v souvislosti s její blízkostí k nevyřešenému konfliktu v Náhorním Karabachu a pokračujícím napětím s Ázerbájdžánem. Během několika posledních let se Arménie snažila diverzifikovat svá obranná partnerství a překročit tradiční závislost na Rusku a začlenit nové technologie a systémy ze zemí jako Indie. Tento posun odráží touhu Arménie posílit svou obrannou infrastrukturu pokročilými, spolehlivými a nákladově efektivními systémy. Výběr indické 155 mm tažené houfnice Trajan představuje významný krok v modernizaci arménského dělostřelectva.
Systém 155 mm taženého dělostřeleckého děla Trajan, vyvinutý indickou Bharat Forge ve spolupráci s indickými obrannými agenturami a francouzskou společností Nexter (nyní KNDS) nabízí vynikající přesnost, mobilitu a palebnou sílu. Tento dělostřelecký systém je navržen tak, aby vyhovoval nárokům moderního boje, s dostřelem přes 40 kilometrů v závislosti na typu použité munice. Modulární konstrukce Trajanu usnadňuje přepravu a nasazení, zatímco jeho automatický nabíjecí systém zajišťuje vysoké rychlosti střelby, což z něj činí ideální volbu pro obranné i útočné operace. Systém obsahuje pokročilé systémy zaměřování a řízení palby, které se hladce integrují s moderními vojenskými sítěmi.
Obranný export Indie do Arménie není jen omezen na tyto dělostřelecké systémy. Obě země v posledních letech posilují své obranné vazby, zejména s ohledem na vyvíjející se bezpečnostní prostředí v kavkazském regionu. Indie se staví jako spolehlivý partner pro národy, které chtějí modernizovat své síly, aniž by byly příliš závislé na tradičních dodavatelích. Kromě dělostřelectva se očekává, že Arménie bude těžit z rozmanitého indického obranného portfolia. Systém vícehlavňových raketometů Pinaka, který vyvinula indická organizace pro výzkum a vývoj obrany (DRDO), je jedním z takových systémů, který se Arménie údajně snaží získat. Arménie také projevila zájem o indické radarové systémy, zejména o přehledový radar středního dosahu Arudhra, který se používá pro protivzdušnou obranu a sledování bojišť.
Radarový systém Arudhra dokáže detekovat a sledovat různé vzdušné hrozby a poskytovat informace v reálném čase, které pomáhají při zachycení nepřátelských letadel a raket. Pořízením takových systémů může Arménie zlepšit své situační povědomí a posílit svou celkovou obranu proti vzdušným hrozbám. Zájem Arménie o indická řešení protivzdušné obrany navíc zahrnuje raketový systém země-vzduch Akash. Akash, mobilní systém protivzdušné obrany středního doletu, dokáže zachytit letadla a rakety a nabízí Arménii zvýšenou ochranu před potenciálními leteckými útoky. V oblasti protiraketové obrany Arménie také projevila zájem o indickou nadzvukovou řízenou střelu BrahMos. Raketový systém BrahMos, známý svou rychlostí a přesností, je schopen zasáhnout vysoce hodnotné cíle s ničivým účinkem a přidat do obranné pozice Arménie významnou vrstvu odstrašení. Vzájemná spolupráce také nabízí Indii příležitost posílit svou strategickou roli na Kavkaze, v regionu, který je strategicky důležitý díky své blízkosti k Evropě i na Blízký východ.
Rostoucí vliv Indie jako dodavatele zbraní do Arménie je součástí širší strategie spolupráce se zeměmi v regionu, které hledají spolehlivé a technologicky vyspělé vojenské platformy, a to vše při snižování závislosti na tradičních dodavatelích zbraní, jako je Rusko. Výběr Indie jako obranného partnera rovněž odráží širší zahraničněpolitické cíle Arménie. Diverzifikací svých dodavatelů obrany se Arménie snaží snížit svou závislost na jakékoli jediné zemi, zejména na Rusku, které je tradičně jejím hlavním dodavatelem zbraní. Tato diverzifikační strategie zajišťuje Arménii zachování flexibility ve svých obranných vztazích, což je v dnešním multipolárním světovém řádu nutnost.
Zdroj: KNDS France, India.com
Komentáře
Czertik
28. 01. 2025, 17:28rexiku
mam na tebe jedoduchou otazku - kde si myslis ze budes - a kde bys chtel byt - az rusove prepadnou polsko, baltske staty , cr, sr, rumusnko a moldavii.
a budou chtit dostat vsechny staty varsavske smlouvy opet pod sebe.
Czertik
22. 01. 2025, 16:41neni pro armenii trochu pozde ?
proc nezacaly nakupovat drive, kdyz videli jak zbroji azerbadzan ? to museli cekat az prohraji konflikt o nahorni karabach ?
Azor
22. 01. 2025, 18:55Czertik.
A myslíte si,že jim to pomůže?(zbraně)
Ke komu se přimykají(ti co to tam vedou)?
Vnímáte jak je tam (kavkaz)od" osamostatnění"výbušná situace?
Azerbajdžán je pod větším tlakem z Ruska nebo z Turecka?A Armenie(politici)jdou na ruku koho?Tak jako v jisté době i v Gruzii,už od dob jejich"osamostatnění".
Báli se tyto národy tak jako teď,v době SSSR?Nebylo by špatné, se zeptat těch, co tam žijí a i těch, co odešli.
Czertik
22. 01. 2025, 21:56rexik
spousta hloupych otazek. ucit se, ucit se, ucit se.
abych ti ukazal jak ses hloupy a ja vzdelany, tak ti odpovim, neco co ty temer nikdy nedelas, protoze hned zacnes kecat o necem jinem.
kdyby si nemysleli ze jim zbrane pomuzou, tak by je nekupovaly. logika ti zcela unika.
primikaji se k zapadu, protoze prmknuti k rusku jim zjevne nijak nepomohlo.
a za dob sssr tam zadne problemy nebyly ? staci se mrknout na cecenske valky, a to se delo primo v rusku.
je jedno kdo na azerbadzn tlaci, dulezite je k cemu to vede. s tim, ze kdyby proti tomu tlaku zacal bojovat zapad, hned by si zacal rvat jak je zapad zli.
a armenie jde ruk toho u koho verii ze jim pomuze. co na tom nedokazes pochopit ?
a proc si dal osamostneni gruzie do uvozovek ? to je dle tebe stale soucasti sssr ci ruska ?
a lidi co tam ziji dnes tak rikaji ze sou stastni ze vypadly z sssr. neveris ? zajet si tam.
Azor
22. 01. 2025, 22:46Czertik.
"kdyby si nemysleli ze jim zbrane pomuzou, tak by je nekupovaly. logika ti zcela unika.
primikaji se k zapadu, protoze prmknuti k rusku jim zjevne nijak nepomohlo."
Takže jim pomohlo(ohledně bezpečnostní situace)přimknutí k západu?
Vy nevíte jak se chová západ k jiným zemím?
Viz.-
Britský lord Henry John Temple (projev v Dolní sněmovně 1. března 1848):
“Proto tvrdím, že je krátkozraké považovat tu či onu zemi za neměnného spojence nebo
věčného nepřítele Anglie. Nemáme žádné neměnné spojence, nemáme žádné věčné nepřátele.
Neměnné a věčné jsou pouze naše zájmy a naší povinností je o ně usilovat.”
A takto žili po celá ta staletí…
„Být nepřítelem Spojených států může být nebezpečné, ale být jejich přítelem je smrtelné.“ Henry Kissinger
„Amerika nemá trvalé přátele nebo nepřátele, jen zájmy“ —
Henry Kissinger
Jak se koukají na své vojáky -
Vojáci jsou debilní a hloupé zvířata,které se používají jako pěšáci pro potřeby
Zahraniční politiky.
Henry Kissinger
Že by měl taky na mysli toho u nás na hradě?
"Pro Spojené státy je jakákoliv smlouva ničím, pokud nemáte sílu je potrestat za porušení smlouvy“.
Viz dodržování smluv s Indiány.
A opět šlapání na stejné hrábě -
My v r. 38 s Francií a teď jsme opět s nimi v holportu.
Polsko v r. 39. s Francií a VB.
A i Švédsko - může opět dopadnout takto -
"Před rokem 1995 mělo Švédsko ústavu, která v jedné krátké větě zakazovala vojenské spojenectví v případě války. Důvodem byla trpká zkušenost, kterou Švédsko získalo, když v roce 1805 podepsalo v rámci protinapoleonské koalice smlouvu o vzájemné obraně s Velkou Británií. Když však Rusko – tehdy spojenec Francie – vstoupilo v roce 1808 do Finska, Spojené království smlouvu nedodrželo. V důsledku toho muselo Švédsko postoupit Rusku celou východní část svého království. To vedlo ke značným politickým zmatkům a hledání duše. Švédové již nedůvěřovali jiným zemím, pokud jde o jejich vlastní obranu."
A opět trpějí (tak jako vy)na rusofobií.
A dopadá to jak?
"Švédsko kolem roku 1985
obvinilo na základě jakýchsi nahrávek podmořských zvuků SSSR, že posílá vojenské ponorky do výsostných vod Švédska.
Nedávno jeden biolog nahrávky analyzoval a konstatoval, že jde o hejna prdících tresek.
https://www.extralife.cz/sovetske-ponorky-u-pobrezi-svedska-dlouholeta-zahada-ma-hodne-neobvykle-vysvetleni_53474
Já jen, že zde existuje cosi, jako "rusophobia paranoia".
Nemáte také vy tuto diagnozu??????
"
a za dob sssr tam zadne problemy nebyly ? staci se mrknout na cecenske valky, a to se delo primo v rusku."
Války v Čečně v SSSR ??????????
https://cs.wikipedia.org/wiki/Prvn%C3%AD_%C4%8De%C4%8Densk%C3%A1_v%C3%A1lka
Nechtělo by si to odpočinout, pane Vachmajstr?
"a proc si dal osamostneni gruzie do uvozovek ? to je dle tebe stale soucasti sssr ci ruska ?"
Pokud nevíte co je to stát,tak se pak nedivte,když tam dávám uvozovky.
Ale vy toho nechápete víc.
Gruzie a všechny postsovětské "státy"nejsou státy.A to ani Ukrajina.
Nevíte co obnáší být životaschoný a nezavislý stát.
Najdete to v knize "Státní symboly a státní suverenita"
"a lidi co tam ziji dnes tak rikaji ze sou stastni ze vypadly z sssr. neveris ? zajet si tam."
Já tady mluvil s 10 lidmi z Gruzie,Armenie,a ty říkali něco jiného.Vím že to je malý vzorek.
Azor
22. 01. 2025, 22:48Czertik.
Omluva za ty války v Čečně.
To bylo v Rusku.ˇˇSpatně jsem to četl.
Slavoslav
23. 01. 2025, 08:18Hafane
cokovlek im viac pomoze ako to, ze sa spoliehali v konflikte s Azerbajdzanom na rusaka co maju rukolapne dokazane
Azor
23. 01. 2025, 11:39Slavoslav.
"cokovlek im viac pomoze ako to, ze sa spoliehali v konflikte s Azerbajdzanom na rusaka co maju rukolapne dokazane"
Tak v čem to pomohlo většině lidu té země?(přimykání k západu)
Uveďte nějaký příklad.
Kdo tam vlastné rodmíchával ty nacionalistický nálady v Armémii a Azerbajdžánu?
A ten nacinalismus nestál na Ukrajině za tou občanskou válkou v r. 14.?
To bylo demokratické?A když někdo operuje že nemohli počkat do voleb a zvolit si tak někoho jiného(otázka zda by pro to měli dost hlasů - nebo věděli že jej nemají a proto protiústavní puč?),tak aby se takoví lidi nedivili(kteří podporovali Majdan)že to a samé by mohlo být v jakém koliv státě v evropě.Doufám že pak s tím budete souhlasit,že to bylo demokratické,ne?
Slavoslav
23. 01. 2025, 11:46Hafane
mozes sem pisat ake chces sracky faktom je, ze rusaci co mali dohliadat na hranice na Nahornom Karabachu nespravili nic, aby zastavili Azerbajdzan a Azerbajdzan tam urobil etnicku cistku zatial so sa oficialny spojenci Armenska prizerali.
Imho, nacionalisticke nalady v tom kute sveta cielene podporuje moskva ktora vdaka nim kotnrolovala susedov ci jednotlive gubernie sojuzu. Je k tomu mnoho historickych zdrojov ako tam z moskvy kreslili nemzyselne hranice ci presuvali cele etnika ty nas cokel hlupucky
Czertik
23. 01. 2025, 13:09rexik
ses tak blbej, nebo jen neumis cist ?
"Takže jim pomohlo(ohledně bezpečnostní situace)přimknutí k západu?"
jak dlouho sou primknuti k zapadu ? 2 mesice ? jak dlouho byly primknuti k rusku ? 30 let ?
jak moc jim pomuze zapad se uvidi, ale jedna vec je jista, horsi nez u ruska to byt nemuze.
a ty tvoje projevy britu a amiku, ze maji jen zajmy a ne spojence ????
a jak se chovalo rusko/sssr ?
NAPROSTO STEJNE.
ses tak tupy ze to nevidis ?
jak ze se to choval sssr v letech 38-41 ?
""Pro Spojené státy je jakákoliv smlouva ničím, pokud nemáte sílu je potrestat za porušení smlouvy“.
Viz dodržování smluv s Indiány.""
a zkusme to trosku jinak, schvalne jestli si vsimnes zmeny
"Pro rusko je jakákoliv smlouva ničím, pokud nemáte sílu je potrestat za porušení smlouvy“.
Viz dodržování smluv s ukrajinou.
priklad svedska ?
hmmm. a zamyslel ses proc teda v 2024 svedove jednali tak jak jednaly ? bez ohledu na to comeli v usatve v 1995 ?
a ten tvuj clanek o prdicich rybach ? no, pokud jim to nikdo nerekl v 85 tak je to celkem jedno, ze jo ?
a paranoia ? aby ne, kdyz mas za blizkeho souseda rusko.
a k tvoji smule je prokazano, ze nejen za studene valky, ale pak i po celou dobu az do dneska ruske ponorky narusovaly svedske vysostne vody.
viz to, jak sovestka ponrka musela nouzove na hladinu, kdyz narazila na dno a ejhle - vynorila se velmi hluboko uvnitr svedska.
"Já jen, že zde existuje cosi, jako "rusophobia paranoia"."
a ty se divis ? vzdyt v 80s sssr na hranicich s finskem sestrelil minimalne 2 zcela jasne civilni letouny ZA DNE , jen proto ze na kratkou chvili narusili jeho vzdusny prostor.
netreba dodavat, ze pokazde ony letouny nouzove pristaly/havarovaly na uzemi finska.
a uz vis, proc ja sem vachmajster a ty budes cely zivot jen zavodcim ?
ten tvuj link na valku v cecne dokazal ze sem napsal pravdu - byly staty v samotnem rusku a nelibilo se jim to.
cili nebyly na tom stastneji nez staty co opustily sssr a zustaly v rusku.
a ano skutecne rozeber proc to nejsou staty, ale "staty" ?
ta kniha na jakou odkazujesc ? ano, ona vysvetluje proc veris v to, ze existuje gp a podobne nesmysly, ale ne to proc staty co opustily sssr nejsou skutecne staty.
vidis, ja s tamejsimi lidmi taky mluvil - a vsichni byly radi ze ze sssr vypadly.
Czertik
23. 01. 2025, 13:11rexik
"A ten nacinalismus nestál na Ukrajině za tou občanskou válkou v r. 14.?"
ano skutecne stal, ale byl to rusky nacionalismus a nacismus co stal za obcanskou valkou, ne ukrajinsky.
Azor
23. 01. 2025, 17:03Slavoslav
"Nahornom Karabachu nespravili nic, aby zastavili Azerbajdzan a Azerbajdzan tam urobil etnicku cistku zatial so sa oficialny spojenci Armenska prizerali."
Kolik ruských vojáků tam bylo?
Ty měli dělat co?A porovnejte to s jinými vojáky ve světě, co měli pozorovat situaci.(takz.mírové sbory).
A vás bych tam chtěl vidět na místě velitele toho sboru.To by jste byl geroj,co?Asi jako v první lini na Ukrajině.
Takových radilů jsou plné kýblů,co by měli dělat ti druzí,co?
Za SSSR,tam nacionalismus byl minimální.A neměl takový přesah,aby většina lidí těch států, se bála o svůj život,tak jak je to teď.
A je vidět, jak jsou na tom teď lépe, s tou svojí "samostatností".
Takže ten nacionalismus podoruje Moskva?Vy by jste taky mohl radit nějakému státu - pokud by chtěl zkrachovat.
A na Ukrajině taky podpořil Banderovce?A v sev.Irsku taky?Nebo ve Španělsku?A v Moldávii taky ty nacionalisty,co chtějí do rozpadající se evropy?(i když to nejsou nacionalisti ale pouhý vlastizrádci, asi víte jaký že mají občanství,ne?)
Slavoslav
23. 01. 2025, 17:23hafane
darmo stekas, ja nemozem za to, ze azerbajdzan uz nema ziadny strach z rusaka a tak geroji co mali chranit svojho spojenca stiahli chvost a pozerali sa ako okolo nich prechadza azerbajdzanska armada na ktoru mali dozerat. a to oreto, lebo vedeli, ze keby ich tam azeri vsetkych na kopu poukladali ako kadavre tak sa im nic nestane a moskva sa zmoze len na protest
Azor
23. 01. 2025, 17:34Czertik.
""jak moc jim pomuze zapad se uvidi, ale jedna vec je jista, horsi nez u ruska to byt nemuze."
O tom jsem už psal,tak to se uvidí v čase.Kolik mají ty"státy" zdrojů?kolik že mají ty "státy" obyvatel?
Přečtěte si co to je stát a kdy může být jako stát brán.To aby ho mohl obstojně řídit.Tak musí mít na to předpoklady.A ne být úplně závislý na pomoc z venku,tak jak to je v těch vaších "státech".
"a ty tvoje projevy britu a amiku, ze maji jen zajmy a ne spojence ????
a jak se chovalo rusko/sssr ?
NAPROSTO STEJNE.
ses tak tupy ze to nevidis ?
jak ze se to choval sssr v letech 38-41 ? "
Koho SSSR zradilo?Tak jako VB a Francie Poláky?
Djjte důkaz !!! Ale to by jste na to musel mít!! A ne jen vaše nepodložené štěkání, bez odkazů !!
""Pro rusko je jakákoliv smlouva ničím, pokud nemáte sílu je potrestat za porušení smlouvy“.
Viz dodržování smluv s ukrajinou."
Opět v čem Rusko porušilo SMLOUVU,pokud víte co to je a jakou že má závaznost. Doufám že to podložíte.
a pokud by jste přišel s nějakým memorandem,tak ani to není k diskuzi.Stačí si to jen pořádně přečíst.Ale vzhledem že nechápetepsaný text(už více krát)tak to je jako by jste ani nečetl.
"a paranoia ? aby ne, kdyz mas za blizkeho souseda rusko."
Ano?
A kdy pak útočilo Rusko na Švédsko? A Švédsko na Rusko??????
Na toto snad budete mít a odpovíte,ne?Pkud ne,tak opět - učit se a učit se !!!
"a ty se divis ? vzdyt v 80s sssr na hranicich s finskem sestrelil minimalne 2 zcela jasne civilni letouny ZA DNE , jen proto ze na kratkou chvili narusili jeho vzdusny prostor.
netreba dodavat, ze pokazde ony letouny nouzove pristaly/havarovaly na uzemi finska."
To myslíte toto?
Pokud ano,tak už je podezřelé,že se to přiznání objevilo za Jelcina který valil špínu na KSSS(a přitom byl jejím členem - S Pavlem podobnost čistě náhodá,že?)Tak jako Chruščev na Stalina.Tak těm věřtě,těm co zlikvidovali SSSR a "dmokraticky"dali střílet do parlamentu.A majetek který vybudoval sovětský lid dali do chřtánu oligarchům.
https://www.securitymagazin.cz/historie/horko-nad-baltem-sovetsky-svaz-sestrelil-dve-svedska-letadla-tri-dny-po-sobe-jak-vinik-i-obet-incidentu-svorne-lhali-1404065907.html
""ten tvuj link na valku v cecne dokazal ze sem napsal pravdu -"
Ano měl .Víc jak omluvu jsem nemohl dát.
Jinak s vaším hodnocením nesouhlasím(jak jsou na tom ty "státy" lépe)
"vidis, ja s tamejsimi lidmi taky mluvil - a vsichni byly radi ze ze sssr vypadly."
Já vám nevyvracím to,že takový lidi existují(viz ta demonstrace proti vední státu)A že já mám od nich jiné informace?Asi ty lidi to vnímají jinak než ty se kterými jste mluvil vy.
A pokud jste s nimi tady mluvil,co že je přivedlo k odchodu z vlasti?
Snad ne to jako miliony Ukrajinců před r. 22.
Azor
23. 01. 2025, 17:39Czertik.
"a ano skutecne rozeber proc to nejsou staty, ale "staty" ? "
Na toto je odpověď v této knize -
O světě křivých zrcadel 2.
Azor
23. 01. 2025, 17:50Slavoslav.
Tím jste potvrdil to co jsem psal.
Ale jako na potvoru,jste zapoměl odpovědět,co že VY by jste dělal na místě těch ruských vojáků.
Možná že by jste byl jako ti Poláci na koních se šavlemy, v r. 39,co?
A ty Azerbajdžánce by jste zastavil,co ??????
Koukám že taky s těmi zdůvodněními,slábnete .Nenakazil jste se od Czertíka?
Takováto věc se přenáší bezdrátově.Je dost lidí co se tímto nakazili od Foltýna a i Cempera.A dokonce i věří "pravdomluvné"naší vládě.
Možná že něco proti tomuto má v záloze(alobalová čepička?) generál Šándor - pokud ovšem nestaví bunkry.
Polepšete se.
Slavoslav
23. 01. 2025, 17:53hafane
a ty si potvrdil co som pisal ja a to fakt, ze spojenectvo s rusakom stoji za hovno. nedokaze svojho spojenca ani pred azerbajdzanom ochrániť. takze darmo stekas, rysaka uz maju v prdeli vsetci
Czertik
23. 01. 2025, 18:14rexik
"Kolik ruských vojáků tam bylo?
Ty měli dělat co?"
kolik ? tolik kolik jich tam rusove poslali/nechaly.
co meli delat ?
BRANIT SVEHO SMLUVNIHO SPOJENCE.
skutecne si to neplet s pozorovateli kteri nemaji zadny smuvni vztah k zemi kde operuji (treba vojska osn v kosovu a jinde).
jasne ze za dob sssr tam byl nacionalismus minimani, kdyz kazdeho kdo chtel samostatnost pro svuj stat hned skoncil v gulagu ci natrvalo "zmizel".
Czertik
23. 01. 2025, 19:27rexiku
neni to ironie? u statu co se orientuji na zapad resis jake maje zdroje a lidi, u statu co se orientuji na ruso to neresis. vskutku podivne.
a proc je armenie podle tebe najednou "stat" ? vzdyt v dobe kdy se orientoval na rusko to byl dle tebe stat.
vysvetli tenhle paradox.
chces dukazay ?
v 38 sssr lezlo do zadku zapadu, aby pak v 39-41 lezlo do zadku hitlerovi (nepritely zapadu), aby pak pozdeji ve 41 zase lezl do zadku zapadu.
rexiku, kdeze to mas ty tvoje principy sssr kterymy se tak ohanis ?
a jak sssr zradilo polaky ? co treba invazi v zari 39 ?
oooooooooooooo, tak najednou ja musim dokazovat jak ze to porusilo rusko smlouvu s ukrajinou ?
velmi rad o udelam, az ty dokazes jakou ze to SMLOUVU porusily usa s indiany.
"A kdy pak útočilo Rusko na Švédsko? A Švédsko na Rusko??????"
a jakou to ma souvislos se svedskou ustavou ? a vstupem svedska do nato ?
doufam ze to objasnis.
a o cem to blabolis ? jake priznani za jelcina ?
o sestrele Boeing 707-321 (Flight 902) za brezneva nikdo nikdy nepochboval ze to byly soveti/rusove.
tady se naplno projevila sovetka paranoja, kdy prsto ze pilot neustale opakoval, ze je to civil a ze je ochoten nasledovat sovestke letadlo na pristani , presto ho naridily sestrelit.
nastesti to skoncilo jen 2 mrtvymy a nouzovym pristanim na uzemi finska.
a proc tady neustale opakujes to strileni do stalinistu v parlamentu ?
a sem velmi rad za to ze si dal link na to jak rusove sestrelovaly svedke letouny nad MEZINARODNIMI vodami.
tak se neparanoidni soused nechova.
provadeni spionaze z mezinarodnich vod delali i soveti/rusove - cili vo co ti jde ?
a vis ze je UPLNE JEDNO jaky TY mas nazor na to se jim tam zije ? podstatne je, jak to vidi oni sami.
a co rikas na tech 10 mil rusu co uteklo z ruska po rozpadu sssr ?
kdyz tak rad zminujes odchod lidi z ukrajiny.
Czertik
23. 01. 2025, 19:28rexik
co se pise v knize marxismu leninismu me nezajima.
me zajima proc to sou "staty" a ne staty. bud to napis nebo drz hubu.
Czertik
23. 01. 2025, 19:30rexik
je uplne jedno jak by jednal slava na miste onech rusu. podstatne je to, ze rusove nesplnili to, co meli napsano na papire.
Azor
23. 01. 2025, 20:29Slavoslav.
"", rysaka uz maju v prdeli vsetci"
Naozaj to tak vypadá?
Co v Africe?Co BRICS kde je toho Rusko lídrem?
Co Indonésie,nový to člen s 280 milony obyvatel.A brousí si zuby S.Arábie až se přestane bát USA.A co ta křivá šavle Turecko?
A kolik že to je celkem zdrojů?
Co má evropa?Někdo by mohl o ní říct to co někteří říkají o Rusku - - žebrákostán - v čele s Ukrajinou.
Takže všetci? Jo????
Azor
23. 01. 2025, 20:49Czertik.
"skutecne si to neplet s pozorovateli kteri nemaji zadny smuvni vztah k zemi kde operuji (treba vojska osn v kosovu a jinde)."
Co se psalo v té smlouvě _Rusko - Arménie)?A co se psalo ve smlouvě s OSN?
Najděte rozdíl !!
Vy by jste mohl dělat Slavoslavovi pucfleka,jak jste dobrý v ochraně jiných.
Vy by jste je uchránili,že?
A pokud by jste je neuchránili,tak jak by se s vámi (co nesplnili rozkaz)mělo udělat? Špičatou včeličku do hlavičky?
Už jste jako ti internetový válečníci ohledně toho jak radí Ukrajině, jak bojovat a samy jsou podělaný strachy, při vědomí že by tam měli samy jít a ukázat jim, jak že to oni mysleli.
"jasne ze za dob sssr tam byl nacionalismus minimani, kdyz kazdeho kdo chtel samostatnost pro svuj stat hned skoncil v gulagu ci natrvalo "zmizel". "
Kolik žese tam "ztratilo "do gulagů a kolik tam zemřelo od jejich "nezávislosti".
Porovnejte to!!
Neproběhlo něco jako nejvyšší forma demokracie referendum o zachování SSSR?
Víte jak to dopadlo?Z z 80 % obyvatel, 80 % pro zachování.
Bylo nějaké referendum v tech (mimo jiné)Kavkazských státech?
Nebo to tajně rozhodli lidi z 5 kolon těch států?Viz Bělověžské podpisy,Tak jako u nás a bez nás v r. 92 kdy Kocáb donesl do parlamentu 2,5 milionů podpisů proti roztrežení ČSSR.
Azor
23. 01. 2025, 20:52Czertik.
"
co se pise v knize marxismu leninismu me nezajima.
me zajima proc to sou "staty" a ne staty."
Tak to jste nebyl moc pozorný, když jste se učil ten Marxismu Leninismus(od kud by jste taky věděl co to je,ne)?
Stále vám říkám učte se a učte se.
Ale je to marné je to marné.
Azor
23. 01. 2025, 21:12Czertik.
"neni to ironie? u statu co se orientuji na zapad resis jake maje zdroje a lidi, u statu co se orientuji na ruso to neresis. vskutku podivne."
To není ironie ale výsledek vaší hlouposti toto napsat.
Jen mdlý duchem,se může připojovat k tomu co nemá zdroje a má akorát ty své "hodnoty"s jejich pravidly.
A jak je vidi USA ,jsem už psal jak to vidí viz Kissinger.
"a proc je armenie podle tebe najednou "stat" ? vzdyt v dobe kdy se orientoval na rusko to byl dle tebe stat.
vysvetli tenhle paradox."
Ten paradox máte pouze ve své hlavě protože nechápete psaný text. já to tak nepsal.
"a o cem to blabolis ? jake priznani za jelcina ?
o sestrele Boeing 707-321 (Flight 902) za brezneva nikdo nikdy nepochboval ze to byly soveti/rusove."
Nebyl jste konkrétní.
A toto je už vysvětleno.Jenom vy to nepobíráte díky té vači nemoci o které už jsem psal.
"a o cem to blabolis ? jake priznani za jelcina ?
o sestrele Boeing 707-321 (Flight 902) za brezneva nikdo nikdy nepochboval ze to byly soveti/rusove.
tady se naplno projevila sovetka paranoja, kdy prsto ze pilot neustale opakoval, ze je to civil a ze je ochoten nasledovat sovestke letadlo na pristani , presto ho naridily sestrelit.
nastesti to skoncilo jen 2 mrtvymy a nouzovym pristanim na uzemi finska."
Aspoň si pořádně přečtěte pofiderní wiki a ta sama říká něco jiného.
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Air_Lines_Flight_902
"a proc tady neustale opakujes to strileni do stalinistu v parlamentu ?"
Byl demokraticky zvolen???
"a co rikas na tech 10 mil rusu co uteklo z ruska po rozpadu sssr ?
kdyz tak rad zminujes odchod lidi z ukrajiny."
Co bych říkal?To co říkám vždy!
Díky 5 koloně která zničila SSSR a přivedla tak sovětský lid do marastu,kde díky politice 5.kolony, ne že jen uteklo tolik lidí ale že i 10 milionů žemřelo díky jejich zločiné politice,kde nebrali ohled na ruský lid.
Czertik
24. 01. 2025, 01:28rexik
to je tvoje utkvela predstava ze vudcem briscs je rusko, byt ve skutecnosti je to cina.
nove cleny ke vstupu presvedcuje cina a ne rusko. rusko je v briscs hlavne proto aby melo levnejsi zbozi z ciny.
Czertik
24. 01. 2025, 01:43rexik
ano, rozdil sem nasel mezi smlouvou osn a tou ruskou.
v te ruske se doslova pise - rexik je vul.
neveris ? podivej se na ni.
jen tak pro zopakovani - kdy ze to kosovo podepsalo aliancni smlouvu s osn ? ci jakymkoliv statem co tam opervali ?
nematurboval si tady nedavno o tom, ze jak rusko a severni korea ma aliancni smlouvu, tudz boj severokorejcu a dodavek zbrani na ukrajinu je uplne v poradku ?
a ted najednou pises, ze kdyz ma rusko aliancni smlouvu s armenii tak rusti vojaci armenii branit nesmi ?
rexiku ty si tak podprumerny sachista, ze by te gosodar-imperator putin porazil uz jen tim, ze by si sedl na zidly.
rexiku, kdyz se tak ohanis frontou, tak se zeptam, kolik TY mas metalu doma ? ja jich doma mam, vcetne tech co jdou ziskat jen na fronte.
ukol sem splnil.
do gulagu jich zmizelo hodne, nejmene 1327 lidi, od nezavislosti ani jeden.
dukazy ? gugl je tvuj kamarad, a pokud mu neveris, kontaktuj lidi v armenii a jinde - odbory archivu, a ptes se po papirech lidi odsouzenych za protistatni cinost.
vzdyt ses chlubil ze lidi v armenii znas ne, tak by to pro tebe nemel byt problem.
a ty si myslis ze to referendum pro zachovani sssr melo jakoukoliv vypovidajici hodnotu ?
kdyz ho 80% lidi chtelo zachovat, jak to ze se sssr rozpadlo ? jak je mozne ze onech 20% si prosadila svou - rozpad sssr ?
noa vidis, po rozdeleni csr se nikdo neozval, ze by chtel cr a sr zase spojit. takz to asi cr a sr to rozdeleni vyhovuje.
Czertik
24. 01. 2025, 01:45rexik
to si skutecne tak tupy ze tim odkazem na marxismus leninis sem odkazoval na tebou jmenoanou knizku ?
a ne na samotny ml ?
Czertik
24. 01. 2025, 02:02rexik
tak ty uz nevis co si psal ? to je spatne.
znova se ptam, proc u armenia najednou rsis jejich zdroje, kdyz v doe kdy armenia byla prisata k rusky si jeji zdroje nikdy neresil.
a proc bych musel byt konkretni, ja myslel ze ty diky tebou neustale opakovani "ucit se" ti bude hned jasne co myslim.
takze znova se ptam - proc si blabolil o jelcinovi ?
a v cem presne ona wiki odporuje to co sem napsal ?
According to Kim's account of the attack, the interceptor approached his aircraft from the right side rather than the left as required by International Civil Aviation Organization (ICAO) regulation.[7] Kim decreased his speed and turned on the navigation lights, indicating that he was ready to follow the Soviet fighter for landing.[7]
According to Soviet reports, the airliner repeatedly ignored commands to follow the interceptor.[8] Flight 902's co-pilot, S.D. Cha said that the crew had attempted to communicate with the interceptor via radio, but did not receive a response.[5]
Bosov tried to convince his superiors that the plane was not a military threat, but after receiving orders to shoot it down[9][7] at 21:42 he fired an R-60 missile.[citation needed] The missile flew past the target.[7] A second missile hit the left wing, knocking off approximately 4 metres (13 ft) of its length. The missile also punctured the fuselage, causing rapid decompression and jamming one of the plane's four turbines.[7] Korean passenger Bahng Tais Hwang died in the missile strike, which also wounded several others.[5]
rikal kim, ze byl ochoten nasledovat sovetskou stihacku ?
rikal sovetsky pilot, ze je to civil a ze nema smysl ho sestrelit ?
tazke znova rexiku, kdyz soveti bez jakychkoliv okolku sestrelili civilni letoun o kterem vedeli ze je civilni, vysvetli pro svedove si sovetskou paranoji vymysleli, mysto toho aby byla zalozena na faktech.
a ano, rexiku dekuji ti, ze si konecne priznal ze odchod lidi z pobaltskych statu byl zpusoben zlocinym rizenim v dobach sssr a ne kapitalismem co tam po 91 byl.
a jelcin ? jak to mam chapat ?, diky tomu ze byl demokraticky zvolen tak mohl nebo nemohl strilet do parlamentu ?
Slavoslav
24. 01. 2025, 06:38hafane
ano vsetci, v BRIX je lidrom Cina, v Afrike prebera kontrolu Cina, rusaka maju akurat tak ako lacnu benzinku.
a ani sa im necudujem ked nedokaze ochranit svojho spojenca ani pred azerbajdzanom a zo syrie prave utekaju kde nechali na holickach svojho dalsieho spojenca
Azor
24. 01. 2025, 11:44Czertik.
"to je tvoje utkvela predstava ze vudcem briscs je rusko, byt ve skutecnosti je to cina."
Stačí si něco přečíst od analytiků(třeba i ze západu)a ty mají vnímání ohledně Ruska jako já.
A to že je lídrem,je díky koultůře ruského národa.a i díky vzdělání.I když 5.kolona ho ničí tak jako i u nás.a nebo i v Rakousku
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sokujici-data-ve-vidni-neumi-temer-kazdy-druhy-prvnak-nemecky-40505900
Takouto politiku dělají na západě.I s námi(my jsme západ,ne?)takové politice těch co vedou, fandíte,ne?
O duchovnu národa jste neslyšel?Vy si myslíte že všichni lidí se ženou za mamonem?(ohledně levného zboží -jak že díky této politice, je na tom USA?)
Azor
24. 01. 2025, 12:00Czertik.
"znova se ptam, proc u armenia najednou rsis jejich zdroje, kdyz v doe kdy armenia byla prisata k rusky si jeji zdroje nikdy neresil."
Přemýšlejte a neztrapňujte se.
Proč bych měl řešit zdroje Armenie,když byla v SSSR??????Rusko nemělo zdroje?A teď když se "osamostatnila"tak má co????
"a proc bych musel byt konkretni, ja myslel ze ty diky tebou neustale opakovani "ucit se" ti bude hned jasne co myslim.
takze znova se ptam - proc si blabolil o jelcinovi ?"
Opět buďte konkrétní, kopírujte na co se ptáte.Tak jak to dělám já je to přehlednější.
"rikal kim, ze byl ochoten nasledovat sovetskou stihacku ?
rikal sovetsky pilot, ze je to civil a ze nema smysl ho sestrelit ?"
Nevybírejte si!! tam je taky psáno co?Co dělalo to letadlo před tím?
Proč jste na toto zapoměl???????
"Protože letadlo nereagovalo na několik žádostí ze země, byl vyslán stíhač Su-15 , pilotovaný Alexandrem Bosovem, aby letadlo zachytil. Poté, co se Bosov přiblížil ke KAL902, několikrát zamával křídly Su-15 a použil mezinárodní signál, aby letadlo následovalo stíhač. Místo toho se KAL902 otočil o 90 stupňů směrem k sovětsko-finské hranici. Bosov ohlásil pokus o útěk ze sovětského vzdušného prostoru veliteli protivzdušné obrany"
"a ano, rexiku dekuji ti, ze si konecne priznal ze odchod lidi z pobaltskych statu byl zpusoben zlocinym rizenim v dobach sssr a ne kapitalismem co tam po 91 byl."
Opět nepochopení textu.Zapoměl jste že to bylo právě díky 5. koloně co byla a je v Rusku a její politice jejich klanově -korporátních skupin.Viz Gref,atd.
A po r. 91 z těch vymírátů(pobaltské republiky) politika přimykání se západu.
"a jelcin ? jak to mam chapat ?, diky tomu ze byl demokraticky zvolen tak mohl nebo nemohl strilet do parlamentu ?"
Opět nepochopení textu.
Parlament byl legálně zvole a on neměl zákoné prrávo na ně střílet.To dělají diktátoři.Jak že to řekl Roosewelt?Somza je čubčí syn ale náš čubčí syn.A to a samé prohlásil západ s USA o Jelcinovi.S kým že se západ paktuje?
Azor
24. 01. 2025, 12:02Czertik.
"to si skutecne tak tupy ze tim odkazem na marxismus leninis sem odkazoval na tebou jmenoanou knizku ?
a ne na samotny ml ?ů
Pokud někdo poukazuje na Mar len.tak o něm musí něco vědět.A jáse ptal,kde jste se dozvěděl něco o mar.len?
A ticho po pěšině.Nejste na tom jako Pávek?
Azor
24. 01. 2025, 12:05Slavoslav.
"ano vsetci, v BRIX je lidrom Cina, v Afrike prebera kontrolu Cina, rusaka maju akurat tak ako lacnu benzinku."
Jak se to říká? "dospěj času jako,husa klasu"
Už dost zemí v Africe si uvědomuje,že Čína je USA v bledě modrém.A proto příklon k Rusku které jediné nabízí rovnoprávné zacházení.
Slavoslav
24. 01. 2025, 12:09hafane
a co im rusak ponukne? ropu africanom? mimochodom, to zabavne stretnutie BRICS ked vsetci zucastneny ukazali rusakovi co ho chcel vyprofilovat ako proti USA spolok ukazali fuckera si zachytil? koncom minuleho roka?
Azor
24. 01. 2025, 12:35Czertik.
"ano, rozdil sem nasel mezi smlouvou osn a tou ruskou.
v te ruske se doslova pise - rexik je vul.
neveris ? podivej se na ni."
Tak to je originální.Všechna čest p.Vachmajstr.
"jen tak pro zopakovani - kdy ze to kosovo podepsalo aliancni smlouvu s osn ? ci jakymkoliv statem co tam opervali ?"
Toto bylo předmětem mého příspěvku?
Toto je politika západu a tímto(kosovem)utvořila precedens.Navíc žádné referendum.A protiprávní napadení(podle charty OSN- nebylo odsouhlaseno RB)Jugoslávie a porušení zákona o míru.
"nematurboval si tady nedavno o tom, ze jak rusko a severni korea ma aliancni smlouvu, tudz boj severokorejcu a dodavek zbrani na ukrajinu je uplne v poradku ?"
To že něco neuznává západ neznamená že je to proti mez. právu.
Korejci jsou na území spojeneckého státu(kryté smlouvou)a zbraně se jejich používají opět na území Ruska.Neboť se LLR a DLR ,Cherson a Záporoží,po referendu připojili k Rusku !!!!
"a ted najednou pises, ze kdyz ma rusko aliancni smlouvu s armenii tak rusti vojaci armenii branit nesmi ?"
A tato smlouva byla napsaná jak?? Pokud by byla taková jako s koreou a nebo s Běloruskem,tak tam vstoupil větší kontingent vojáků který by tomu zabránil.
Používejte logiku a opět,učte se.
"rexiku, kdyz se tak ohanis frontou, tak se zeptam, kolik TY mas metalu doma ? ja jich doma mam, vcetne tech co jdou ziskat jen na fronte."
Víte co se většinou(což je na místě)o takových to říká?Asfaltový vojáci.
Ty chodí akorát po asfaltu na přehlídky.Doufám že namáte stužky jako Pavel?
Ani jeden z vás co tady radí co má dělat Ukrajina(nevzdat se - ale to je následek příčiny,kdy Zelenskij se dostal k P - rezidenství proto,že slyboval vyřešení konfliktu na výchoě Ukrajiny,což nesplnil viz Minsk Ia II)se nemůže přiblížit tomu co dělá OBYČEJNÝ vojín jak Ruský tak i Ukrajinský.A ti většinou žádné stužky nemají.Já mám vojenskou odbornost 104.
"do gulagu jich zmizelo hodne, nejmene 1327 lidi, od nezavislosti ani jeden.
dukazy ? gugl je tvuj kamarad, a pokud mu neveris, kontaktuj lidi v armenii a jinde - odbory archivu, a ptes se po papirech lidi odsouzenych za protistatni cinost."
Berme v potaz že to tak je(Arménie),kolik že od r. 91 tam lidí zemřelo v důsledku bojů a kolik lidí přišlo o bydlení,práci atd???
Jaký že bude vporovnání výsledek?
"noa vidis, po rozdeleni csr se nikdo neozval, ze by chtel cr a sr zase spojit."
takz to asi cr a sr to rozdeleni vyhovuje."
Takže toto je pro vás důležitěší(i když to není úplně pravda,takových je dost,kteří mají na mysli že v jednotě je síla)než to ,že to bylo protiústavní a nedemokratické(to byla vláda lidu?To jak se ti poslanci dívali na těch 2.5 milionů podpisů?A to ještě nebyli všichni co s tím nesouhlasili - mlčící většina)
"a ty si myslis ze to referendum pro zachovani sssr melo jakoukoliv vypovidajici hodnotu ?
kdyz ho 80% lidi chtelo zachovat,"
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-irsti-komisari-dali-zelenou-opakovani-referenda-o-lisabonu-40213634
Tato taky neměla vypovídající hodnotu,že?
Takto se to dělá na "demokratickém západě.Stejně jako v Rumunsku,co?
Czertik
24. 01. 2025, 16:08rexik
a link na ty analitiky co rikaji to co ty ? a tim myslim skutecne analytiky, ne magory typu petrajan.cz ci jak se ta stranka jmenovala, kdy oni cesti soudruzi ani nedokazaly spravne popsat/prelozit video na nejz dali link.
a DUKAZ ze rusko je lidrem briscs a ze to nei rexikuv a putinuv vlhky sen ?
a ten link na viden ma dokazat presne co ? jak je kvalitni vzdelani v rusku ? evidentne ne.
ano, mas pravdu, rusove sou tak duchovne zalozeny narod, ze daji prednost duchovnu pred jidlem a nekdy i bydlenim.
viz to kolik ruskych duchodcu ma problem z duchodu zaplatit jidlo a najem.
a nejen duchodci, ale kolikrat i bezny pracujici - byt je to zavisle na regionu(oblasti).
Czertik
24. 01. 2025, 16:30rexik
aha, tak ja mam premyslet, proc rexikova mozova kapacita nestaci na jedoduchou odpoved.
zajimave.
ja nemuzu za to, ze mas tak spatnou pamet, ze musis vsechno kopirovat.
znova se ptam - proc si blabolil o jelcinovi ?
oooooo, rexiku tak ja si vybirm jen to co se me hodi ? koho ti to pripomina ??
a rexiku, onen pripad je uzasny priklad toho jak technika sssr byla "uzasna" ze 2 raket jen 1 dokazala trefit nemanevrujici obrovsky cil, a stacilo vletet do mraku aby sovetske radary prestaly fungovat.
rexiku, ty ses uplny mesige - vyvsetli jak se dve naprosto identike situace - utek lidi ze statu, ve stejne dobe, mohl byt v poblastkych statech zpusoben primknutim ke kapitalismu a v rusku sabotazemi 5 kolony ?
nebo ta 5 kolona ruskych saboteru operovala v balstkych statech aby jim skodila ?
vtipne, takze ti vadi ona strelba na lidi - parlament ?
u jelcina to kritizujes, u janukovice obdivujes ?
ses mesuge ?
Czertik
24. 01. 2025, 16:56rexik
ses magor, nebo neumis cist a chapat text ?
proc placas o nelegalite kosova ????? to se nikde neresilo.
resily se jen jednotky tam operujici, pod osn. nic jineho, proc zase obbihas od textu ? zkraty ve vedeni ? demence ? co je pricinou ?
boze rexiku, ty ses uplny mesuge - opet kde o operovani severokorejcu v rusku resim jakoukoliv legalitu ??????? alzaimer nebo abslutni nechapani textu ?
ale protoze vidim, ze diky demenci mas problem chapat dany text budu psat pomalu protoze vim ze ty musis cist pomalu, abys to pochopil.
ma rusko a severni korea podespanu spojeneckou smlouvu ?
ANO/NE.
mely rusko a armenie podepsanou spojeneckou smlouvu v dobe invaze azerbadzanu ?
ANO/NE.
zvladnes na to odpovedet, nebo to bude prilis slozite ?
ano, armenie mela smluvu zcela srovantelnou s tou jakou ma belorusko s ruskem. neveris ? vygugli si to
vidis rexiku, sem rad ze ses priznal ze nemas ani na asfaltove vojaky. ze si uplna sracka.
a rexiku, sem rad ze ses konecne priznal ze si rusky zpravodajec.
rexiku, a co to zase kecas o pozemnichh bojich v armenii ? rec byla o politickych veznich, ne o vedeni valecnych operaci.
a kdyz tady zase chces masturbovat o tom, kolil lidi zemrelo v armenii v dusledku boju - DEJ PRESVEDCIVY DUKAZ ZE KDYBY ZUSTALY V RUSKU, NIKDY BY SE NIC PODPOBNEHO NESTALO. DEJ DUKAZ ZE BY OPAKOVANY CECENSKA BYLO NAPROSTO VYLOUCENE.
pokud to nedoazes, potvrdis jen tim to jaky ses mesuge.
rexiku, tady jde videt jaky si uplny magor. napadlo te nekdy, ze kdyz se obcanum nelibi rozhodnuti polotiku, tak proste zvoli jinou stranu ? takze strany co jdou proti lidem za to ve volbach zaplati ?
byt me je jasne, ze to nedokazes pochopit diky ruske diktature ve ktere zijes.
vidis, v irsku udelali dve referenda. proc v rusku/sssr neudelali druhe ?
a co ti vadi u rumunska ?
Azor
24. 01. 2025, 18:35Slavoslav.
"a co im rusak ponukne? ropu africanom? mimochodom, to zabavne stretnutie BRICS ked vsetci zucastneny ukazali rusakovi co ho chcel vyprofilovat ako proti USA spolok ukazali fuckera si zachytil? koncom minuleho roka?"
Zkuste být konkrétní ohledně té země z Afriky, která ukázala na Rusko prostředníček..
Co jim může nabídnout?Např to co před r. 60.Kdy díky politice SSSR se z kolonii staly o trochu suverenější státy.Tím že u nich vychovává a vychoval plno ekonomu atd.A je jediný stát,který má na darmožrouty a vykořisťovatele(viz ty ceny co dávájí podniky afričanům co jsou nadnárodních monopolů)takové prostředky, aby jim zašla na to vykořisťování chuť.A podpoří to Africkým sborem.A ten se navýší až skončí SVO a pojede to z kopce.
Slavoslav
24. 01. 2025, 18:46hafane
aj s prekladacom by si mal pochopit, ze som nehovoril o statoch afriky kde si spravne poznamenal, ze im rusak nemoze ponuknut nic.
v minulosti mal aspon nejaku ide9logiu, dnes ma uplne hovno
Azor
24. 01. 2025, 18:53Czertik.
"a link na ty analitiky co rikaji to co ty ? a tim myslim skutecne analytiky, ne magory typu petrajan.cz ci jak se ta stranka jmenovala, kdy oni cesti soudruzi ani nedokazaly spravne popsat/prelozit video na nejz dali link."
Podle vás je analytik kdo???
Ten kdo opakuje takovou mantru jako máte vy a nebo ty které zvou do ČT nabo Rozhlasu??
Vy jste chybu nikdy neudělal,co?? evidentne ne.
Např. larry johnson - analytik CIA, scott ritter - zbrojní inspektor OSN,ANDREI MARTYANOV,John Mearsheimer,Douglas Macgregor - poradce pentagonu.
Zkuste youtube.
Doufám že i vy dodáte analytiky z kterých čerpáte informace.Odpovíte??
"a DUKAZ ze rusko je lidrem briscs a ze to nei rexikuv a putinuv vlhky sen ?"
Už jsem ho popsal. Zkuste se už v tomto neopakovat.
"a ten link na viden ma dokazat presne co ? jak je kvalitni vzdelani v rusku ?"
Ukazuje to jak evropa upadá.A tuto politiku tam do ruska chtějí také zavést ta 5 kolona.
Zatím je to v Rusku lepší než v záp.evropě.
"viz to kolik ruskych duchodcu ma problem z duchodu zaplatit jidlo a najem.
a nejen duchodci, ale kolikrat i bezny pracujici - byt je to zavisle na regionu(oblasti)."
Ano mají problémy.Ale měli by je menší nebýt politiky západu s jejími sankcemi a embargy.A jen soutěžit kdo se ukáže lepší.A vytlačit 5 kolonu a začít prodávat své zdroje za ruble a ukázat tak západu,že se deriváty,službami a aciemi,člověk nenají.Papírek je papírek.
Azor
24. 01. 2025, 19:03Czertik.
"znova se ptam - proc si blabolil o jelcinovi ?"
Opět se ptám v jaké souvislosti.
"oooooo, rexiku tak ja si vybirm jen to co se me hodi ? koho ti to pripomina ??"
To nevím nejsem vševědec.
Ptám se znova,proč jste to tam nedal(co jsem doplnil!!)!!
"jak technika sssr byla "uzasna" ze 2 raket jen 1 dokazala trefit nemanevrujici obrovsky cil, a stacilo vletet do mraku aby sovetske radary prestaly fungovat."
O tom jak taky, fungují západní zbraně,jsem už psal,stačí??
"rexiku, ty ses uplny mesige - vyvsetli jak se dve naprosto identike situace - utek lidi ze statu, ve stejne dobe, mohl byt v poblastkych statech zpusoben primknutim ke kapitalismu a v rusku sabotazemi 5 kolony ?
nebo ta 5 kolona ruskych saboteru operovala v balstkych statech aby jim skodila ?"
Tak tak.jak v Rusku tak i baltických státech je 5 kolona které nezáleží na prosperitě lidí v těch zemí, proto ten úprk.
"vtipne, takze ti vadi ona strelba na lidi - parlament ?
u jelcina to kritizujes, u janukovice obdivujes ?
ses mesuge ?"
Prosím o důkaz ohledně Janukoviče !!!
Už jsem vás prosil o tolik důkazů a kde nic tu nic,jen další otázky,na které si nedovedete sám odpovědět.A tak vám to musí říct člověk, který díky KOB,má informace, ze kterých se člověk dozví odpověď na otázky, na které vy neznáte odpověď.
Chcete se učit KOB?
Azor
24. 01. 2025, 19:29Czertik.
"a rexiku, sem rad ze ses konecne priznal ze si rusky zpravodajec."
Jak že se to ptal vachmajstr Flanderka?
https://www.youtube.com/watch?v=0EZclKEQbY8
Neděláte mu ostudu.
"a kdyz tady zase chces masturbovat o tom, kolil lidi zemrelo v armenii v dusledku boju - DEJ PRESVEDCIVY DUKAZ ZE KDYBY ZUSTALY V RUSKU, NIKDY BY SE NIC PODPOBNEHO NESTALO. DEJ DUKAZ ZE BY OPAKOVANY CECENSKA BYLO NAPROSTO VYLOUCENE."
Vy jste nedal žádný důkaz.I když jsem vás o to mnohokrát žádal.
Vemte v potaz logiku.Do r. 88.tam boje nebyly,nebo jo?To a samé v Čečně.
Byla na tom většina lidé lépe?
A teď jak jsou na tom, je vidět.Ty lidi asi z toho jásají,že?Samozřejmě že za vše může Rusko,ne?
"rexiku, tady jde videt jaky si uplny magor. napadlo te nekdy, ze kdyz se obcanum nelibi rozhodnuti polotiku, tak proste zvoli jinou stranu ? takze strany co jdou proti lidem za to ve volbach zaplati ?"
Když se občanům něco nelíbí,tak mají možnost volit(poku je jim to ovšem umožněno-jako v Rumunsku)jinou stranu.A ne dělat převrat jako např.na Ukrajině.
A tím že nějaká strana jde proti většině lidí, tak ji nezvolí.
"vidis, v irsku udelali dve referenda. proc v rusku/sssr neudelali druhe ?"
To má být toto jako co?
Kdo a proč rozhodl o neplatnosti referenda?O co se opírali?
A když už jsme u referend,tak v ústavě je,že by poslanci měli odsouhlasit zákon o všeobecném referendu.který stále není.A díky jakým stranám?"Demokratickým".To schvalujete?Čeho se politici bojí? Vlastního lidu?Proč se ho nebojí ve volbách?U nich jsou svéprávní???
"vidis rexiku, sem rad ze ses priznal ze nemas ani na asfaltove vojaky. ze si uplna sracka."
Takže jste byl tím asfaltovým vojákem !!
A já jsem to druhé.Aspoň máme jasno !!!
Azor
24. 01. 2025, 19:35Slavoslav.
"v minulosti mal aspon nejaku ide9logiu, dnes ma uplne hovno"
Souhlasím s tím,že nemají(Rusko)v této době ideologii.V tomto vás chválím,že víte jak je ideologie důležitá.
Asi víte čím to je.
Díky 5 koloně ,která stáhla prapor odvěké rudé ruské barvy a nahradila ho trikolorou kterou jim daroval sám Hitler.Viz Vlasovci.A přijali koloniální ústavu.
V tom ostatní jsem to už vysvětlil.
Azor
24. 01. 2025, 19:39Slavoslav.
"vsetci zucastneny ukazali rusakovi co ho chcel vyprofilovat ako proti USA spolok ukazali fuckera si zachytil? koncom minuleho roka?"
Jedu rychle takže smysl může uniknout.
Zřejmě jste tímto myslel že (všechny?)státy BRICS ukázali prostředníček Rusku které(podle vás, je chtělo donutit) aby skočili na USA?
Zkuste být konkrétní.Pak můžee polemizovat.
Czertik
24. 01. 2025, 21:59rexik
nevim jake mas naroky na analytiky ty, ale moje absolutni minimum je to, ze kdyz daji link na video, tak spravne napisou o cem to video je a ne ze vidoe bude odporovat 60% jejich textu.
ale jak vidim, u tebe je hlavni kriterium aby jim to spravne politicky myslelo a ne pravda.
chudak kob na nej porad zapominas.
a ty tebou jmenovani analitici - vyborne, dej sem link na videa/clanky kde budou podporovat ty tvoje blaboly co tu pises o invazi na urajinu, o tom, ze vse v rusku sabotuji trokiste, o tom ze balste staty nejsou staty, ale "staty" a dalsi chujoviny co tu trepes.
ne, zadny DUKAZ ze rusko je lidrem brisks si nedodal, jen si napsal nicim nepodlozeny putinuv vlky sen, nebo to byl tvuj ?
jenze rexiku, neni muj problem v tom, ze si dodnes nepochopil ze tu nikdo nepopira jisty upadek evropy, ale ze se vedou spory o to, jak moc rusko je pod evropskou urovni.
je skutecne ironicke, ze tu nadavas na fialu apod, ale chovas se naprosto presne jako on v pripade platech v cesku.
kdy fiala prohlasil ze v cesku brzo porostou platy tak, ze budou jak v nemecku a analytici se mu vysmaly, ze to nastane jen v pripade ze nemecko tak klesne, ne cesko stoupne.
a ty delas presne to, jenom chces srazet evropu na ruskou uroven, protoze vis ze rusko na evropskou uroven nikdy nedoroste. mozne to bude jenom tehdy pokud padne evropa.
a opet, k cemu rusko potrebuje zapad s jeho sankcemi ? kdyz je tak uzasnejsi nez zapad jak porad pises ?
a jakou soutez mas na mysly ? soutez je kapitalisticky ymysl a soutez v socialismu nema misto, na to nezapominej soudruhu.
nedaval si pozor na uceni marxismu leninismu.
Czertik
24. 01. 2025, 22:10rexik
ja skutecne nemuzu ze si diky alzaimrovi zapomel v jake souvislosti si blabolil o jelcinovi.
kdyz si nemuzes vzpomenout . hledej smudlo.
tak ja ti dam napovedu - kopiruji rexika v tom, ze si vybiram co se me hodi z clanku.
ano rexiku ? muzes nam sem napsat pripady kdy prestal zapadni radar fungovat v mracich ? nebo kdy zapadni raketa minula nemanevrujici cil ?
COZE ??? tak najednou je i baltskych statech ta sama 5 kolona co v rusku ?????? tak proc na balstke staty jenom nadavas ? misto aby si je obhajoval jako rusko ?
a ze silel janukovic ? co rikas na tohle ?
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/na-majdanu-zabijely-ukrajinske-bezpecnostni-slozky-byly-ale-pod-ruskym-vlivem-potvrdila-346346
dej dukazy ze nestilel, nacku.
a jak uz sem ti rikal, kob je uz 40 let prekonany, nemuzu za to, ze ty stale jedes v zastaralem mysleni, jako cele rusko.
Czertik
24. 01. 2025, 22:27rexik
a tady je video z tvojeho naboru
https://www.youtube.com/watch?v=6dbSVYOM_sw
???? a na co bych mel davat dukaz ? na to jak by to vypadalo v armenii kdyby zustala v rusku ????? ses mesuge??????
skutecne ses tak hloupy, ze si neumis vyguglit jaka byla situace v armeni za casu sssr a po ziskani nezavislosti ?
a jak se maji lidi dnes v armenii ? lepe nez v dnesnim rusku.
rexiku, cekam na toje dukazy ze by se armenii vedlo lepe kdyby zustalo v rusku misto samostatnosti.
nebo to si jen tak nesutale blabolis a doufal si ze nikdy nereknu fajn, ukaz ze mas pravdu ?
takze rexiku, to ses fakt tak tupej ? kdyz souhlasis s tim, ze lidi muzou ve volbach zvolit jinou stranu nez tu co je zklamala, tak proc si vytahoval rozdeleni csr, s tim ze politici sly proti vuli lidu ?????
a co ma byt co ? kdyz si vytahl irske referendum, cemu se divis ze ja vytahl ruske referendum ? co na tom tvuj vodnaty mozek nechape ?
kdo rozhodl o neplatnosti a o co se opiral ?????? POKUD TO NEVIS , PROC TO REFERENDUM ZMINUJES V PRVNI RADE???
to je demence, nebo co je to za chorobu ?
btw, a kdy ze to budou mit referendum v ustave u tebe v rusku ?
ano, rexiku sem rad ze ses priznal ze si uplna sracka.
Azor
25. 01. 2025, 15:08Czertik.
"a ty tebou jmenovani analitici - vyborne, dej sem link na videa/clanky kde budou podporovat ty tvoje blaboly co tu pises o invazi na urajinu,"
Už jsem vám psal koukněte se na ně na youtube,co říkají a zda se kryjí s těmi mými příspěvky.
"ne, zadny DUKAZ ze rusko je lidrem brisks si nedodal, jen si napsal nicim nepodlozeny putinuv vlky sen, nebo to byl tvuj ?"
Když si to myslíte,tak co já s tím.Máte na takový názor právo.Jde jen o to,zda se vám naplní.
Jinak to sblížení S.Arábie s Iránem byla taky práce Putina a Čína si v tom dělá PR.
"kdy fiala prohlasil ze v cesku brzo porostou platy tak, ze budou jak v nemecku"
https://www.youtube.com/watch?v=RUqWrNJ2JSc 41.06.videa
Co je to brzy? To je jako když se pteli Novotného,kdy bude maso a on jim odpověděl, že maso bude v brzku.
"a ty delas presne to, jenom chces srazet evropu na ruskou uroven, protoze vis ze rusko na evropskou uroven nikdy nedoroste. mozne to bude jenom tehdy pokud padne evropa."
Já tím že reálně hodnotím situaci(podložené odkazy)jí srážím na ruskou úroveň?Probuďte se.Evropa sama se ničí.
A pro zajímavost evropa není na úrovni Ruska!!! Ale sklouzává pod úroveň Ruska.A to politikou těch, co jsou ve vládách evropy.
"a jakou soutez mas na mysly ? soutez je kapitalisticky ymysl a soutez v socialismu nema misto, na to nezapominej soudruhu.
nedaval si pozor na uceni marxismu leninismu."
Tak západní?Dejme tomu to i Pošta je kapitalistický vynález.A co jako?
Vy si nepamatujete na soutěž mezi družstvy např.červených proti modrým?
Tak ti soutěžíci jsou propagátoři kapitalismu??
Ano soutěž mezi státy v ekonomice bez uvalování cel enbarg,a sankcí,to nechtějí kapitalisté?Nebo už ne?Proč se k nim přiklánějí?Bojí se?Chtějí kroutit(obama)někomu ručičkami když nedělají to co USA chce??
Opět máte argumentační nouzi a čím dál ve více příspěvcích.
Nestydíte se? Že ne?
Azor
25. 01. 2025, 15:54Czertik.
"ano rexiku ? muzes nam sem napsat pripady kdy prestal zapadni radar fungovat v mracich ? nebo kdy zapadni raketa minula nemanevrujici cil ?"
No když to letadlo co bylo postřeleno(čí to byl výrobek?)se mohl díky těm "zázračným"přístrojům ze západu,odchýlit za svého určeného směru(nebo to byl úmysl jako kal 007?)
Tak logicky se to stalo i v jiných případech.
"COZE ??? tak najednou je i baltskych statech ta sama 5 kolona co v rusku ?????? tak proc na balstke staty jenom nadavas ? misto aby si je obhajoval jako rusko ?"
áte potíže s logikou.
Já odsuzuji každé 5 kolony,které jdou proti lidu té či oné země a dívají se jen na svůj prospěch.
Ale na vás je to k pochopení složité,jak je vidět.
"a ze silel janukovic ? co rikas na tohle ?
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/na-majdanu-zabijely-ukrajinske-bezpecnostni-slozky-byly-ale-pod-ruskym-vlivem-potvrdila-346346"
To je ta televize co tvrdila že foto po tornádu na Moravě je z Ukrajiny?Těm věříte?
Tak věřte.uvidíme kam vás dovedou.
Kniha „Masakr na ukrajinském Majdanu: masakry, které změnily svět“.
Ivan Kachanovsky
Vynatek -
https://x.com/I_Katchanovski/status/1611196287122116609
Další článek s odkazy.
https://www.pokec24.cz/krize-ukrajina/deset-let-po-majdanu-proc-zapad-nechce-priznat-ze-prevrat-byl-zalozen-na-lzi/
Ukrajina-Masky revoluce cz dabing-DOKUMENT
https://odysee.com/@v24tv:3/Ukrajina-Masky-revoluce--DOKUMENT:5
Rok lží
https://odysee.com/@ZuzanaRoln%C3%A0DallaRicca:7/Ukrajina-2023---rok-l%C5%BE%C3%AD_versione-Odysee:5?fbclid=IwAR1Rj9Ny9ncQC9zZGZA8zW4i1oYJfYara1Z38gFOyhSLUSiO_wnli83uOLQ
Za čo bojovali poľské eskadry smrti na Ukrajine?
What Are Polish Death Squads Fighting For in Ukraine?
http://www.strategic-culture.org/news/2014/05/28/what-are-polish-death-squads-fighting-for-in-ukraine.html
Převzato na
https://zvedavec.news/komentare/2022/04/9103-za-co-bojovali-polske-eskadry-smrti-na-ukrajine.htm
Ukrajinská agónie – utajená válka – FILM
https://pravdive.eu/videos/ukr.mp4?_=1
Lži o Ukrajině
https://covertactionmagazine.com/2022/05/18/the-16-biggest-lies-the-u-s-government-tells-america-about-the-ukraine-war/
Doufám že toto vše vyvrátíte a to důkazy jako v tomto odkazu.
https://www.parlamentnilisty.cz/profily/Michal-Maly-125709/clanek/Kdy-prestanete-lhat-nejen-o-Ukrajine-a-manipulovat-narod-132976
Ohledně Buče.
https://1url.cz/iuRTm
https://www.globalresearch.ca/author/jacques-baud
Převzato od Bauda
https://www.pokec24.cz/blog/nepohodlna-pravda-o-pricinach-valky-na-ukrajine/
Azor
25. 01. 2025, 16:14Czertik.
"a tady je video z tvojeho naboru
https://www.youtube.com/watch?v=6dbSVYOM_sw"
Tak už nejsem závodčím?
"???? a na co bych mel davat dukaz ? na to jak by to vypadalo v armenii kdyby zustala v rusku ????? ses mesuge??????"
A kdo tvrdí že se tam má většina lidí lépe,ja?A nebo vy?Tak to dokažte (když to tvrdíte)vy!!
Viz to vaše -
"a jak se maji lidi dnes v armenii ? lepe nez v dnesnim rusku."
Důkaz!Dejte důkaz!!
"takze rexiku, to ses fakt tak tupej ? kdyz souhlasis s tim, ze lidi muzou ve volbach zvolit jinou stranu nez tu co je zklamala, tak proc si vytahoval rozdeleni csr, s tim ze politici sly proti vuli lidu ????? "
A v čem to odporuje???
Pokud budou lidi co mají informace(a ne jen součástí davu),tak můžou volit(u nás jak na Slovensku)strany,co budou požadovat spojení.Co je na tom k nepochopení.
No,že se vlastně u vás divím,co?
"
a co ma byt co ? kdyz si vytahl irske referendum, cemu se divis ze ja vytahl ruske referendum ? co na tom tvuj vodnaty mozek nechape ?"
a čeho jste usoudil,že jsem se divil?Ja popsal situaci kde v obou případech se na své občany ta 5 kolona "demokraticky"vykašlala.
"btw, a kdy ze to budou mit referendum v ustave u tebe v rusku ?"
V Rusku? V té diktatůře?? Vy si nedovedete na toto odpovědět?To jste voják, co má tolik stužek???
Ale kdy u nás, v té "demokracii"bude, to by jste nám mohl říct.
Máte na to???
Salut.
Czertik
25. 01. 2025, 18:27rexik
nenasel sem jediny prispevek na yt ktery by se kryl s tim co pises od tebou zminenich analytiku.
ne, stale krome kecu si nedal jediny dukaz ze lidrem briskc je rusko a ne cina.
a tim videom na fialu si dokazal ze absolutne nechapes mnou psany text. copak rusky prekladac je tak tupy ?
hahahahahhhhaa, DEJ DUKAZ NA JEDINOU VEC VE KTERE JE RUSKO PRED EVROPOU.
skutecne ta elektronika vrchol 1990 ruskych zbrani a techniky je skutecne obrovky naskok pred evropou co ma elektroniku 2020s.
aaa, uz vim, kde je rusko pred evropou. takova ruska lada rv 2024 ktera vypada temer totozne jako ta z 1974.
s tim, ze kdyz se to ze z 2024 namontuje modrni zapadni radio, tak nejde radio dobre ovladat protoze tomu brani paky na volantu.
samozrejme ze i soutez mezi druztvy je projev kapitalismu. vezmi si cubu s jeho jzd slusovice jak ho soudruzi obvinovali ze zavadeni kapitalismu do druzstva.
rexiku, stale blabolis o embarzich apod, ale stale si nedokazal vyvsetlit jak je vubec mozne ze ty tvoje milovane komunisticke/socialisticke zeme potrebuji jakekoliv vyrobky ze zlych kapitalistickych statu.
PROC ?
kdyz neustale tvrdis jak sou ty komunisticke staty vyspelejsi.
tvoje arguimentacni nouze a neschopnost odpovedet na jednoduche otazky ukazuje ze si uplne v nouzi auz jen stekas protze na nic lepsiho se nezmuzes.
Czertik
25. 01. 2025, 18:58rexiku
kdyz sou zaadni letadla a prsitroje podle tebe tak spatne, tak vysvetli jak je mozne ze dnes litaji vsude po svete ? vcetne ruska ?
proc rusko nevyrabi zadne svoje civilni letadla ? jak je mozne ze ruske letadla nejsou nejprodavanejsi po celem svete ? kdyz je ruska technika dle tebe o tolik lepsi nez ta zapadni.
a kdyz si myslis jak je ta ruska/sssr tak zazracna, jak vysvetlis fakt ze k nejvice srazkam ve vzduchu doslo na uzemi sssr ? presto ze tam byl letecky provoz asi 12x mensi nez na zapade.
aaaa, tak najednou odsuzujes 5 kolonu v kazde zemi ??? tak prco si ji nikdy nezminil u baltskych statu a neustale si na nedaval ? dokud sem te nedonutil napsat ze ona 5 kolona byla i v balstskych statech.
btw, a proc teda masturbujes nad tim, jak evropa pada ? tam nevidis praci 5 kolony ? to ses tak tupy ?
hahahaha, stale cekam ze das jediny dukaz na to ze janukovic nestrilel. doted si nedokazal vyvratit ze strilel.
a ten link na x ma presne dokazat co ? je tam jen text o tom, ze to bylo zamitnuto, tot vse.
a co na tom ze Ivan Kachanovskovskeho obvinuji z falsovani dukazu. co rikas na to ?
nebo tvoje metoda - a tomuhle veris ?
pokec24 ? kde autor veri ze zeme je placata ?
zvedavec ? ani se nedivim ze na nej odkazujes, to je vemi znamy neonacisticky server.
covertaction ? hahaha, tolik blabolu. kdyz chteji lhat, tak aspon tak, at to neni zrejme na prvni pohled.
jeden bod za vsechny - kde pisou ze putin nevyhrozoval atomovkami.
bez na yt a napis putin vyhrozuje atomovkami, schvalne co vsechno ti to najde.
nebo ty blaboli o tom, ze rusko neutoci na ukrajinskou infra.
skutecne chces dalsi videa ?
Czertik
25. 01. 2025, 19:17rexik
rexik, stale cekam na dukaz ze by se lidi meli v armenii lepe kdyz by zustaly v rusku jak si tvrdil ty.
dukaz, dukaz, dukaz.
a znova opakuju, zajed do armenie a promluv si s mistnimi, pripadne dej odkaz n tebou natocene video o rozhovoru s nimi.
a na to jak se jich ptas kde by dnes chteli zit - jestli byt samostatni nebo yt soucasti ruska.
a kde se dlen nich zije lepe jestli u nich v armenii nebo rusku.
rexiku, jde videt jak si tupej. napis me tady stranu v cr ci sr ktere maji v programu spojeni.
a cemu to odporuje ???? rexiku, to ses skutecne tak tupy ? prece znovuzvoleni.
z ceho sem usoudil ze ses divil ? tohle naspal kdo ?
"To má být toto jako co?
Kdo a proč rozhodl o neplatnosti referenda?O co se opírali?"
kdo to psal ? ty ? martan ? tvuj ridici dustojnik ? KDO ?
nebo to ses skutecne tak tupy ze uz si nepamatujes co pises ?
pockat,m pockat, pockat, rexiku - to me chces rict ze to tvoje rusko o kterem pises ze je pred evropou tohle NEMA ?
jak je to mozne ? kde udelal soudruh putin chybu ?
a ano, mam na to rict kdy to bude - v rusku to bude az po padu gosudara-imperatora, tez vaneho car , putina a nastupu skutecne demokracie v rusku.
Azor
25. 01. 2025, 22:13Czertik.
"rexiku, stale blabolis o embarzich apod, ale stale si nedokazal vyvsetlit jak je vubec mozne ze ty tvoje milovane komunisticke/socialisticke zeme potrebuji jakekoliv vyrobky ze zlych kapitalistickych statu.
PROC ?
kdyz neustale tvrdis jak sou ty komunisticke staty vyspelejsi."
Komu se říká továrna světa??Od koho že to berou výrobky ten"demokrtický" "vyspělý" svět????
KSČ jim nesmrdí??
Kolik že procent importu má KSČ od "demokratických a vyspělých"zemí?A opačně???
"samozrejme ze i soutez mezi druztvy je projev kapitalismu. vezmi si cubu s jeho jzd slusovice jak ho soudruzi obvinovali ze zavadeni kapitalismu do druzstva."
Neuhodil jste se do hlavy?Já mluvil odružstev bílých a červených např ve sportu.A to je ta soutěž podle vás taky vydobytek kapitalismu,co???!!!
Když už soutěžili družstva v e starém Řecku.Vy Šlušovice.Družstva jsou jen JZD,co???????
jedete díky té alergii hodně rychle z kopce .Pozor na náraz.
"aa, uz vim, kde je rusko pred evropou. takova ruska lada rv 2024 ktera vypada temer totozne jako ta z 1974.
s tim, ze kdyz se to ze z 2024 namontuje modrni zapadni radio, tak nejde radio dobre ovladat protoze tomu brani paky na volantu."
Co se dápovažovat za špičku v technologiích?
Kosmonautika.
Jak je na tom te z USA? Už se jim to zase rozpadlo???
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/804179/jako-kdyby-prsely-hvezdy-muskova-raketa-vybouchla-za-letu-a-vytvorila-uchvatnou-podivanou.html
"ne, stale krome kecu si nedal jediny dukaz ze lidrem briskc je rusko a ne cina."
Já zapoměl že lídrem je to vaše USA s takovým Detroidem v Michiganu ,co???
Salut.
Azor
25. 01. 2025, 22:39Czertik.
"proc rusko nevyrabi zadne svoje civilni letadla ?"
Dejte důkaz že ne!!!!!
"btw, a proc teda masturbujes nad tim, jak evropa pada ? tam nevidis praci 5 kolony ? to ses tak tupy ?"
To že opět nechápete text,tak za to já nemohu.
Jasně jsem psal v jakékoli zemi,kde vedení nepracuje pro svůj lid a kde kvůli ní se jim snižuje živ.úroveń tak tam je 5 kolona.
"a co na tom ze Ivan Kachanovskovskeho obvinuji z falsovani dukazu. co rikas na to ?
nebo tvoje metoda - a tomuhle veris ?"
Čím podpořili ti co ho obvňují??? Kdo je obviňuje?Kdo je platí?Taky obviňovali v kongresu Scotta Rittera(zbrojního inspektora OSN)že lže když tvrdil že v Iráku nejsou zbraně hr.ničení.
"pokec24 ? kde autor veri ze zeme je placata ?"
Kde v tom odkazu tvrdil autor že je země placatá?????Dejte důkaz!!!!!
.
Nemáte nic v ruce akorát jen své talachy a štěkání.Nedodal jste ani jeden důkaz,o který jsem vás žádal,jen stupidní otázka na které neznáte odpověď.Ale já nemohu za to,že vas nic na té důstojnické škole v toto neinfomovali.
A jak jste vlasně mohl absolvovat důstojnickou školu, když jste takový kritik SSSR a socialismu?Projevoval jste takové názory?Akorá možná pod dekou.Ale spíš uvěřím,že jsete akorát přehodil kabátek.Takový lidi jsou ri nejlepší.viz P Pavel atd.A nebo jste byl oportunista a byl tam jen kvůli svému prospěchu.
"zvedavec ? ani se nedivim ze na nej odkazujes, to je vemi znamy"
neonacisticky server"
To není článek ze zvědavce.Ten to jen převzal.
Máte s ním problém?
Co je důležité?Kdo to převzal nabo co se tam píše?
K věci,k věci v tom článku není,co?
Na to nemáte mozkovou kapacitu a tak jen štěkáte.
Vyvraťe něco z toho převzatého člámku.sem s tím!!!!
"covertaction ? hahaha, tolik blabolu. kdyz chteji lhat, tak aspon tak, at to neni zrejme na prvni pohled.
jeden bod za vsechny - kde pisou ze putin nevyhrozoval atomovkami."
Ano tolik blábolů od vás se jen tak nevidí.
Nechápete ne jen psaný text ale ani smysl rozhovoru.
Dejte to sem to vyhrožování.A doufám že víte definici vyhrožování.Sem s tím!!
Jen štěkáte na odkazy co dávám, nemáte a nikdy mít nebudete.Takže vám nezbývá než štěkat.To jste se zřejmě naučil když jste jednal s podřízenými.
Se mnou máte smůlu.
Azor
25. 01. 2025, 22:45Czertik.
"a ano, mam na to rict kdy to bude - v rusku to bude az po padu gosudara-imperatora, tez vaneho car , putina a nastupu skutecne demokracie v rusku
Tu "demokracii" tam měli hlavně od 91 do 2000.A rychle od ní utekli.Kolik měl Jelcin % podpory??? A kolik že má Putin????
A ty další bláboly a štěky si nechte pro takové jako jste vy.
Sněte dál.
Salut.
Czertik
26. 01. 2025, 04:46rexik
vidis, kdyz mas cinu,a pises jak je skvela, proc te vubec zajimaji embarga na kubu, venezuely a jine komunisticke rezimy ?
prco jim cina nepomuze ?
skutecne vyvsetli proc jim embargo od zapadu tak moc skodi.
rexiku, rexiku, nemuzu za to ze ses takovy magor ze nedokazes odlisit soutez sportovni od souteze ekonomicke. soudruh lenin by nad tebou zaplakal.
dobra rexiku, sem rad se si uznal to, ze v autech rusko je bide a je hluboko za zapadem.
a kosmonautika ?
ano skutecne napis tady v cem je ruska kosmounatika tak uzasna a napred pred zapadem, pripadne cinou.
ano, muskovi se raketa rozpadla. hadej proc se rusum nic nerozpadlo ? protoze do vesmiru uz dlouho nic nevyslaly.
https://www.dotyk.cz/magazin/rusky-satelit-se-rozpadl/
rexiku, stale cekam na DUKAZ ze lidrem briscs je rusko a ne cina.
Czertik
26. 01. 2025, 05:01rexik
hehehe, dej dukaz ze je rusko VYRABI.
jake ze to letouny tvori dnesni rusky aeroflot ?
kde mas nejakeho rusa ?
a to je ironie, v evrope 5 kolonu vidis a masturbujes nad upadem evropy, v rusku tu samou 5 kolonu vidis a brecis nad tim jak je kvuli tomu rusko blbe.
hodne pokrytecke, nemyslis ?
"Čím podpořili ti co ho obvňují??? Kdo je obviňuje?Kdo je platí?"
naprosto stejne se ja muzu ptat kdo te plati kdyz zpochybnuje link co dam ja. pripadne se na nekoho odvolavas.
takze rexiku jak to bude ? budes u kazdeho linku co dam rvat "Čím podpořili ti co ho obvňují??? Kdo je obviňuje?Kdo je platí?" nebo budes resit obsah onoho linku ?
a EXTREMNE dobre si rozmysly odpoved, protoze na ni zalezi moje odpovedi pro vsechny tvoje budouci linky.
rexiku, kdyz ty nedavas jediny dukaz, proc bych mel ja ?
aha rexiku, od koho myslis e to neonacista prevzal ? ze serveru marxismu leninismu ?
tvoje retardace je skutecne ohromna i na tebe.
a rexiku, proc JA bych mel cokoliv vyvracet z linku ktery postujes, kdyz ty nic takoveho o mojich lincich nedelas, jen je rovnou pohlsis za lzi, propagandu ci cokoliv podobneho ?
rexiku, blbolu ode mne, nebo na lincich co postujes ? neni muj problem ze nechapes psany text.
a smysl onoho rozhovoru sem pochopil - lhat, lhat a manipulovat.
tak co, uz sis vygugloval ty vide s putinem o atomovkach ?
nebo priznavas ze si takovy ozrala ze to nezvladnes a musim to udelat za tebe ?
ale pockat, pokud takove video existuje....to by znamenalo ze onen clanek lze ze putin atomovkami nevyhrozoval.
zapeklite. tak moc, ze rexikovi zkratovaly obvody.
Czertik
26. 01. 2025, 05:05rexik
a abych ti dokazal ze si naprosty neschopa, tady mas linky na yt.
nezapomen ho napsat na zacatek
/watch?v=e8gZUQMqDAI
/watch?v=oYiT_H13Vio
/watch?v=WKztI6vhI4A
takze ty tvoje odkazy yem prokazal lzivymy, co za dalsi lzivou priopagandu tam dal mas ?
Czertik
26. 01. 2025, 05:11rexik
wow, jake to prekvapeni ze putin falsuje volby.
kolik ze to melo ksc v poslednich volbach pred 89? a jak je tedy mozne ze byla revoluce ?
a ano, rexiku v tom s tebou plne souhlasim, ze rusove velmi rychle utekli od demokracie zpatky k diktature, protoze jedine v diktature se rusum dostane utesovani ze za bordel u nich muzou cizy sily a agenti a ne jejich vlastni ruske chyby a bordel.
rexiku jestli pak vis proc zemreli holejiste lokomitivy jaromer ? presto ze umrit nemusely.
Azor
26. 01. 2025, 13:22Certik.
"rexiku jestli pak vis proc zemreli holejiste lokomitivy jaromer ? presto ze umrit nemusely."
To je dávno vysvětleno.Pilot co neměl(ze zdravotních důvodů)co dělat v kopkitu.
A díky jeho neuropatii blb brzdil letadlo a zárověň zrychloval,ke vzletu.
"kolik ze to melo ksc v poslednich volbach pred 89? a jak je tedy mozne ze byla revoluce ?"
Kolik měli % si najděte sám.
Proč byla revoluce?Vy to opět nevíte?Že se mne opět musíte ptát??
Toto pro jiný lidi ,ne pro vás(proč,už jsem vám psal)stejný scénář jako na Majdanu(akorát ne oběti).Zfčák alias Růžička,vám nic neříká??Kdo to řídil??? kdo vydal do éteru informaci o tom mrtvém i i M. Šmídovi??? P. Uhl do svobodné evropy!!!!!!
A poté ten dav(víte už co to je dav,ne?)tak ve své nevědomosti,podpořil toho ktarý jim už od r. 89.ztížil většině život(jak jsou na tom lidé se životní úrovní jsem už psal - před r. 89. 70 % lidí mělo průměrný plat a teď ho nemá 69 % lidí - inflace,strach z propuštění nejsou léky,zubaři atd.)Stačí se těch z náměstí zeptat co na to teď říkají.I toto - cinkal jsem s klíčema od bytu,garáže a chalupy.A těď už nemám čím.
Takže opět,ne pro vás tato informace,ale pracuji s tímto -
"Využívat objektivních okolností
k dosahování subjektivního cíle."
Nechápete???
Stačí se učit KOB.
Salut.
Azor
26. 01. 2025, 13:30Czertik.
"/watch?v=e8gZUQMqDAI"
Kde jste v tomto slyšel o vyhrožování???? Tam se mluví o obraně svého území,na které se střílí zbraněmi západu.A pokud nepřestanou že bude adekvátní opověď a to čímkoliv, ve stylu příčina a násladek.
Když neumíte rusky,tak si aspoň zapněte titulky.
Azor
26. 01. 2025, 13:47Czertik.
"a to je ironie, v evrope 5 kolonu vidis a masturbujes nad upadem evropy, v rusku tu samou 5 kolonu vidis a brecis nad tim jak je kvuli tomu rusko blbe.
hodne pokrytecke, nemyslis ?"
Já se netěším z úpadku evropy!!!Kde jste to u mne četl?Dukaz!!!!
Nejsem masochista.Pouze popisuji reálnou situaci jaká je v evropě a hlavně o práci těch ,co jí vedou a které i vy (pravděpodobně) je volíte.Toto jsem psal i Slovoslavovi.Stačí číst pozorně.
"takze rexiku jak to bude ? budes u kazdeho linku co dam rvat "Čím podpořili ti co ho obvňují??? Kdo je obviňuje?Kdo je platí?" nebo budes resit obsah onoho linku ?"
Samozřejmě že řeším to co píšou.Ale inteligentní člověk přemýšlí.A říká si kdo to píše a proč to píše a dodo ho platí.Proč?Hodnotím ty odkazy podle jejich odvedené práce.A když vidím jak lžou a lhali(což se v jisté době potvrdilo - i těm politikům ohledně kovidu a přes 20 protiprávních nařízení,schozené NSS)tak jsem obezřetný k jejich dalším informacím co píší.Navíc - jakou mají tajné služby mantru,když se chtějí něco dozvědět? "Jdi po toku peněz"
A zjistit kdo jim to dává a proč jim to dává.Prostě ten motiv, jak říkají kriminalisté.To vás na té důstojnické škole neučili??? Pokud ne tak to byla "úroveň" té školy.Nebyla vOpavě či Vyškově?Na akademii AZ v Brně jste se snad nedostal(s vašími vědomostmi).
"rexiku, kdyz ty nedavas jediny dukaz, proc bych mel ja ?"
Ti co čtou tyto články,tak si sami udělají obrázek,kdo dává podklady ke svým tvrzením.Zda já a nebo vy.
A proto taky tady vám odpovídám.Aby si ten obrázek sami udělali.
Czertik
26. 01. 2025, 15:21rexik
rexiku ne. napsal si to blbe. mas pravdu v tom, proc to letadlo nechtelo zrychlovat, ale ne to nebyl duvod zriceni.
duvod zriceni byl prosty - klasicka ruska kultura - kapitan po vyjeti z drahy se rozhodl prerusit vzlet a zcela v souladu s tim reagoval i 3 pilot. a na 10 sekund tak cinily.
a meli dost mista na to zastavit, byt mimo drahu, a nikomu by se nic nestalo.
ne, zabil je druhy pilot ktery normalne nemuze prehlasovat kapitana (tj cloveka co pilotuje) , ale protoze byl ve spolecnosti jeho nadrizenym, tak ho kapitan poslechl kdyz naridil aby se dal snazily vzhletnout, coz je vsechny zabilo.
rexiku, prave proto ze vim proc byla revoluce se te ptam, abych se dozvedel jak pomotane info o nich mas.
a napadlo te se nedky zamyslet o tom, proc 89 byl bez obeti, kdezto majdan ne ?
evidentne ne.
a znova, proc se dav choval tak jak se choval ? kdo ho dle tebe manipuloval a cim ?
a dam ti napovedu , srovnej si to s 69 a skutecne mrtvym palachem.
"A poté ten dav(víte už co to je dav,ne?)tak ve své nevědomosti,podpořil toho ktarý jim už od r. 89.ztížil většině život"
a to je dle tebe presne kdo nebo co ?
a KOB neotravuj, to uz je 40 let prekonana konepce. byt u vas rusu se nedivim ze se drzite davno prekonane veci, protoze na pochopeni modernejsich veci nemate mozek.
viz valka na ukrajine - takika druhe svetove a na mnogo - a ejhle, pak se divite proc sou tak velke ztaty na lidech i technice.
ae aspon uz ste dosahli temer dokonalosti taktiky nas mnoho - vrhate do utoku lidi, protoze technika z dob sssr uz dosla.
a presto ze mesicne se v rusku rekrutuje 30 000 noych muziku na frontu, celkove pocty ruske armady na ukrajinske fronte ne a ne rust.
cimpak to asi tak bude ?
Czertik
26. 01. 2025, 15:24rexiku
"/watch?v=e8gZUQMqDAI"
mluvil tady putin o pouziti atomovek ? ANO/NE.
protoze vim, ze ajakakoliv slozitejsi odpoved je na tebe prilis, prilis tezka.
a to, ze nereagujes na dalsi 2 je vice nez vypovidajici.
jinak, v cem je spatne bombardovani uzemi ruska ? kdyz dle putina bmbardovani uzemi ukrajiny je v richtigu.
Czertik
26. 01. 2025, 15:30rexik
ze se netesis z upadku evropy ???? tak proc ji vzdycky argumentujes kdyz se pise o upadku ruska, misto toho aby si reagovat na to, co se pise o rusku ?
proc vzdycky uhnes od tematu ?
"Samozřejmě že řeším to co píšou."
DEJ DUKAZ - kdy si byt jen jedinkrat psal o tom,na co sem dal link, misto toho abys odpovidal tvojimi retardovami c itacemi kobu. ci podobne.
Azor
26. 01. 2025, 23:18Czertik.
"ze se netesis z upadku evropy ???? tak proc ji vzdycky argumentujes kdyz se pise o upadku ruska, misto toho aby si reagovat na to, co se pise o rusku ?"
Ano netěším se z úpadku evropy.Protože s tím budu ovlivněn i já a to negativně.
A to že jí argumentuji?Ano, neboť to porovnávám s tou zemí na které jsou viděna negativa a zapomíná se, že na našem prahu je taky plno nepořádku.
Snažím se být objektivní.
""Samozřejmě že řeším to co píšou."
DEJ DUKAZ - kdy si byt jen jedinkrat psal o tom,na co sem dal link, misto toho abys odpovidal tvojimi retardovami c itacemi kobu. ci podobne."
Pokud ano,tak proč se snižujete k tomu,že vyzdvihujete kdo to převzal??
A to že já odpovídám na váš link,např.ohledně toho postřeleného letadla kde jste záměrně jisé věci vynechal aby to pro čtenáře vzbudilo dojem jak SSSR je zlý.Tak toho je důkaz!!!!
Manipulujete s lidmi.
A to není vhodné ohledně objektivity.
Polepšete se.
Salut.
Azor
26. 01. 2025, 23:24Czertik.
"jinak, v cem je spatne bombardovani uzemi ruska ? kdyz dle putina bmbardovani uzemi ukrajiny je v richtigu."
To že napadají civilní obyvatelstvo.
Všiml jste si kolik toho poslalo Rusko na Ukrajinu a kolik že je z toho mrtvých civilistů?A to nemyslím ty co zabila sama Ukrajina tím že sestřelují ruské střely namísto nad polemi tak nad městy a jejich trosky raket dopadají na civilisty a zabíjí je to.
"/watch?v=e8gZUQMqDAI"
Tanto odkaz nefunguje.
Azor
27. 01. 2025, 00:01Czertik.
S tou havárií letadla(hokejisti)máte svoji verzi.
Já jsem dal svoji.
Nemám teď čas se o tomto deteilněji zabívat.
"a znova, proc se dav choval tak jak se choval ? kdo ho dle tebe manipuloval a cim ?
a dam ti napovedu , srovnej si to s 69 a skutecne mrtvym palachem."
Do 21 11.chodil ten dav jako bez hlavy.Poté někdo zorganizoval aby bylo ozvučení václaváku a tím dávat informace.Dále ti karieristi v KSČ tomu napomohli v tělevizi a rozhlase.viz práce Rudolfa Hegenbarta,ktera jeho skupina šla proti Jakešovi a spol.
"a napadlo te se nedky zamyslet o tom, proc 89 byl bez obeti, kdezto majdan ne ?
evidentne ne."
Na Ukrajině už (1000 let)od GŠ RU ,Chruščeva,který probustil banderovce z gulagu a dal je do vedoucích míst až po "samostatnost"se pěstovala u nich rusofobie.A ta se projevila tím masakrem od banderovců(i těmi najmutými teroristy z Gruzie)berkutu.U nás nebyla nenávist.Jen naivní touha něco(nevěděli co akorát jet na západ)změnit k lepšímu.
Ale opět jste zapomněl reagovat na ty odkazy, ohledně jak Ukrajiny,tak i těch lidí, co se vyjadřovali v diskuzích na seznamu, ohledně článků co hanili socialismus.
""A poté ten dav(víte už co to je dav,ne?)tak ve své nevědomosti,podpořil toho ktarý jim už od r. 89.ztížil většině život"
a to je dle tebe presne kdo nebo co ?"
Viz odpovědi lidí na tom seznamu.Četl jste je????
"a KOB neotravuj, to uz je 40 let prekonana konepce. byt u vas rusu se nedivim ze se drzite davno prekonane veci, protoze na pochopeni modernejsich veci nemate mozek."
Jo,jo,vy máte na mysli ty "moderní"věci jako v evropě a v USA?? Od kterých se teť Doník odklání???
A kdo KOB překonal a v čem.Povězte nám to.Máte na to to rozbrat a nebo jen umíte štěkat??
"ae aspon uz ste dosahli temer dokonalosti taktiky nas mnoho - vrhate do utoku lidi, protoze technika z dob sssr uz dosla."
Máte něco z pamětí??
Už jsem vám psal kolik že mají Rusko ztráty.A to od zhraničních odborníků.
A žádný, nás mnogo.
Rád podceňujete?Budete překvapený.Jo,jo,už mají jen ty lopatky z 19 století,že????
A kdo postupuje??
Na toto už nebudu odpovídat,ztráta času a el.energie z mobilu.
Už jste viděl ty německé politiky, jak by se chovali na frontě? Přesně tak, jako v tom videu.A vy s nimi
https://www.youtube.com/watch?v=P0rrtGTg53s&t=54s
A pokud by jste přežil(když by vás tam váš velitel Pávek poslal)tak by jste odcházel jako ti od Stalingradu.To byly dlouhé řady na těch sněhových pláních ,co???(90 000 a vrátilo se jich jen 9 000)
Salut
Czertik
27. 01. 2025, 16:05rexik
predvadis typicke chovani komunisty/nacisty/propagandisty
dej me dukaz kde sem kohokoliv vyzdvihoval za to ze to prevzal. dej dukaz lhari.
a opet, dukaz o tom, ze si komentoval muj link (text v nem) si opet nedokazal dodat.
zase dalsi retarddovane kecy.
a sem EXTREMNE rad ze si napsal, ze kdyz z clanku vybiras jen to co se ti hodi je manipalce a ze ses priznal ze tu manipulaci s odkazy na clanky provdis porad.
viz to kolikar ja sem ti zkopiroval tetx z clanku na ktery si dal odkaz a ty ses rociloval, ze to neni pravda.
a to, ze si odmitl komentovat ty odkazy co dal z yt je vice nez priznacne.
Czertik
27. 01. 2025, 16:14rexik
"To že napadají civilní obyvatelstvo."
????????????????????????
tvrdis, ze kdyz kdyz rusove zabiji ukrajinske civilisty je to v richtigu, kdyz je to opacne je to spatne ????
kdyz si nakousl ty mrve civilisty - schvalne, dej sem svoje numera kolik ze to de tebe zabily ruse na ukrajine svymy bombami ukrajinskych civilistu a kolik ukrajici ruskych civilistu.
a jediny dukaz ze si ukrajina sama zabila vlastni lidi tim jak sestreli ruskou zbran ?
a kdyz ti nefunguje odkat, jdi na yt a napis"putin nuke threats" a divej se kolik videi chces.
a stale si me nedal JEDINY DUKAZ ze putin atomovkami NEVYHROZOVAL.
takze jaky termin chces ? tyden ? do te doby pokud nedodaz dukaz ze putin atomovkami nikdy nevyhrozoval, budes muset riznat ze putin atomvkama vyhrozoval a ze ty si lhar, stejne jako ten link ktery si dal.
Czertik
27. 01. 2025, 16:26rexik
ano, dal si svou verzi - a ja s tim zaverem souhlasil, jen sem ti doplnil veci ktere ty si vynechal (nebo neznal).
a kdo nekdo zorganizoval ozvuceni vaclavaku ? lidi z kcs ? disidenti ? kdo presne. to je postatne.
a sem rad se si priznal, ze v 89 nebyla ksc jednotna.
a je typicke, ze te nenapadlo se zamyslet proc u ukrajincu "rusofobie" vubec mohla zaorenit. snaz se lepe.
a jde videt, jak ses naprosto neinformovany o 89. coz je ironicke, o zivcakovi vis, ale o tom, jak jakesovo kridlo chtelo poslat na protesty policii a armadu a nasilne je potlacit uz ne ? a ze nasilne potlaceni neproslo jen diky tomu, ze jakesovci meli v ksc mensinu ?
divne.
nebo selektivne vybiras informace a zamplcujes co se ti nehodi ?
rexiku co delas ? manipulaci nebo priznas nevedomost ?
"Ale opět jste zapomněl reagovat na ty odkazy, ohledně jak Ukrajiny,tak i těch lidí, co se vyjadřovali v diskuzích na seznamu, ohledně článků co hanili socialismus. "
jake odkazy mas na mysly ? myslis ty blaboly ohledne toho jak treba ten magor na ktereho si daval odkaz psal ze putin atomovkama nevyhrozoval????
myslim ze sem di dal vic nez dost dukazu ze na odkazy sem reagoval a ukazal jejich lzivost.
neni muj problem ze si senilni sklerotik.
Azor
27. 01. 2025, 16:28Czertik.
"a stale si me nedal JEDINY DUKAZ ze putin atomovkami NEVYHROZOVAL.
takze jaky termin chces ? tyden ? do te doby pokud nedodaz dukaz ze putin atomovkami nikdy nevyhrozoval, budes muset riznat ze putin atomvkama vyhrozoval a ze ty si lhar, stejne jako ten link ktery si dal."
Co na toto?
Stále kvoká,stále kvoká.
""To že napadají civilní obyvatelstvo."
????????????????????????
tvrdis, ze kdyz kdyz rusove zabiji ukrajinske civilisty je to v richtigu, kdyz je to opacne je to spatne ???? "
Ty otazníky mají být argumenty?
Nikdy jsem nepsal že zabíjení na Ukrajině je v pořádku,nikdy!!
Ale je příčina a následek.Nesplnění Minsk I a II.
"a jediny dukaz ze si ukrajina sama zabila vlastni lidi tim jak sestreli ruskou zbran ?"
Samožřejmě že vám ho dám.Ale až poté,co dáte důkaz kolik přišlo ukrajinských vojáků v těto válce o život.Ale ne od těch co psali o duchu Kyjeva atd.A taky jaké byly následky orešníku v tom závodě, fota z místa!!!!
Kolik je tam vojáků NATO a co všechno obsluhují.
Ale to si necháme až ta SVO skončí,jo?
Už dala Ukrajina seznam obětí z Buči jak OSN,tak i Rusku???
Azor
27. 01. 2025, 16:38Czertik.
"a sem rad se si priznal, ze v 89 nebyla ksc jednotna."
O tom jak se řídí státy jsem už psal(zapomínáte,zapomínate)ohledně klanově-korporátních skupin.
Ale vy ten KOB považujete za blbost.Tak co já s tím a teď se divíte jak odpovídám??
""Ale opět jste zapomněl reagovat na ty odkazy, ohledně jak Ukrajiny,tak i těch lidí, co se vyjadřovali v diskuzích na seznamu, ohledně článků co hanili socialismus. "(múj dotaz)
jake odkazy mas na mysly ? myslis ty blaboly" (vaše odpověď)
Bláboly??Kolik jste jich přečetl???
"myslim ze sem di dal vic nez dost dukazu ze na odkazy sem reagoval a ukazal jejich lzivost.
neni muj problem ze si senilni sklerotik."
Lidi tady sami vidí zda to co píšte a tvrdíte je pravda či ne.Dá se to dohledat.Internet je sviňa.Zůstávají po vás stopy, kde inteligentní člověk vidí jak lžete.
Azor
27. 01. 2025, 16:43Czertik.
"dej me dukaz kde sem kohokoliv vyzdvihoval za to ze to prevzal. dej dukaz lhari.
a opet, dukaz o tom, ze si komentoval muj link (text v nem) si opet nedokazal dodat.
zase dalsi retarddovane kecy."
Až se naučíte psát na této diskuzi - odstavec v uvozovkách a poté vaše reakce na co reagujete,tak se pak můžeme bavit dál.
To co předvádíte je chaotické,Už jsem vám to psal.Ale je to marné a je to marné.
Salut.
Czertik
27. 01. 2025, 22:06rexik
spravne, krome kvokani se na nic lepsiho nezmuzes.
kdyz napadani civilniho obyvatelstva neni vporadku, tak proc si tim argumentoal v prvni rade?????
demece ? alzhaimer ? nebo co to mas za chorobu ?
a co to blabolis o tom ze bych ja mel davat cisla o mtrvych ukrajinskych vojaci ?????
ja sem o jejich poctech nikde nic nepsal.
zase demence ?
pokud chces fotky z mista, tak si je vygugli, nebo si tam zajed.
a prave proto ze oresnik skoro zadne skody nezpusobil, tak ho nikdo neresil.
nebo jeste lepe - dej dukaz ze oresnik jakekoliv skody zpusobil.
kolik je vojaku nato na ukrajine ? MALO.
byt to na me, tak ja bych jich tam poslal pres 250 000.
pak by rusko bud rychle uzavrelo mir na hranicich z 2014, a kdyby odmitlo, tak dalsi rozhovory by se konaly v moskve s novym nastupcem putina.
a ano, ukrajina uz dala seznam obeti z buci osn. a pokud ho nedostalo rusko, hned zitra dam rozkaz aby byl rusko poslan.
Czertik
27. 01. 2025, 22:18rexik
vyborne. tak napis me jaka ta klanove-korporatni frakce byla v ksc v csssr v 89, pod jakym oznaceni a kdo ji vedl.
a jaka byla ta spravna frakce a kdo ji vedl.
a byly tam jen dve frakce nebo vic ?
pro tebe jako exparta kobu by to nemel byt problem. nebo priznas ze tehle jedoduchy ukol je nad tvoje sily ?
skutecne se nedivim, ze vic nez na vojina si to nidky nedotahl.
Azor
28. 01. 2025, 13:58Czertik.
"vyborne. tak napis me jaka ta klanove-korporatni frakce byla v ksc v csssr v 89, pod jakym oznaceni a kdo ji vedl.
a jaka byla ta spravna frakce a kdo ji vedl.
a byly tam jen dve frakce nebo vic ?"
Samozřejmě že jich tam bylo více(tak jako teď např v ODS nebo v jakékoliv straně a hnutí,co jsou v politice)např.kl.kor.skupina zahrádkářů.jak v KSČ tak i v ODS - nespadli vám brýle??? Pokud ano tak si je zase nasaďte a začněte se učit např.KOB jak se řídí státy!!!
V 68 tam byly nejvíce zastoupeny 2 kl.kor.skupiny.Skupina "progresivní"Dubček,Mlynář,Císař,Šik.Kriegel,atd. A "konzervativní"Jakeš,Bilak,Indra,Fojtík,Švestka,atd.
Jaká byla správná?
To musí rozhodnout lidi samy.Zda ti co byli u vesla(u těch druhých nebylo možné je hodnotit když byli odejiti)měli na prvním místě blaho svého národa,kterého např.nezadlužovali a majetky patřily naší zemi.
Jak by asi to vypadalo s těmi co byli odejiti tak by nějakou střední cestou nešli,neboť už za nich se privatizovalo.A jak ta opravdová privatizace na naší republiku dopadla,lidi vidí samy.
Azor
28. 01. 2025, 14:20Czertik.
"a co to blabolis o tom ze bych ja mel davat cisla o mtrvych ukrajinskych vojaci ?????"
ja sem o jejich poctech nikde nic nepsal.
Opět,nechápete psaný text.Já jsem porovnával,to,že jste se odkazoval co napsali ukrajinci(a převzalo to náš hlavní proud z kterého jste dal odkaz)jak se jim dá věřit.když další udaje nedávají.Jaký mají důvod je nedávat.A vy takovým věříte co napíšou jako o tom duchu Kyjeva a nejsou ochotni poskytnout foto ze závodu kam spadl orešnik.A přesně tak nenapíší že v těch obytných budovách se skrývali vojáci tak jak SS co se skrývali za civilisty v Praze, když lidi hnali k barikádám.A proto taky ty civilní oběti.
A to a samé jste nereagoval ohledně toho hlášení od OSN proč nedodali Rusku seznam obětí.Proč to skrývají?Proč na Majdanu vykácely stromy?Tam byly kulky ze kterých se dalo vyčíst odkud bylo stříleno.Dosud to nebylo vašetřeno,proč??
A ty odkazy na ukrajinu jste se radši nekoukal,co??To aby jste náhodou pod tíhou důkazů, neplácal nesmysli.
"kolik je vojaku nato na ukrajine ? MALO.
byt to na me, tak ja bych jich tam poslal pres 250 000."
To by jste tam šel i vy?Nebo by jste tam ze svého gauče posílal někoho jiného?
Pokud by jste tam šel vy,tak se připravte,že by jste nebyl v zázemí ale na frontě.viz -
" Zelenský ocenil, že vojáci NATO budou na Ukrajině, ale že prý někteří západní politici žijí v omylu a myslí si, že jejich vojáci budou v závětří a jako symbolický fíkus někde v centru Kyjeva, ale o takové mírové kontingenty nemá podle Zelenského nikdo na Ukrajině zájem. Vojáci NATO budou rozmístěni přímo na frontové linii doteku spolu s ukrajinskými vojáky. Takový je plán v NATO, který se peče a chystá."
https://rumble.com/v6cj1wg-zelensk-v-davosu-prohlsil-e-chce-vojska-nato-rozmstit-na-frontov-linii-na-u.html
A jak že takový dopadnou? -
https://www.youtube.com/watch?v=P0rrtGTg53s
Už tam na vás čekají.
A připravte si náhradní kaliko !!!!!!!
Czertik
28. 01. 2025, 17:09rexiku
neumis cist nebo ti zas preskakuje vedeni ?
ja se ptal na 89 a tamnejsi skupiny.
to, jake strany vnikly po revuci nema na to, co se delo pred revoluci vliv, cili proc to vytahujes ?
a jaka byla sparva ? nejspis ta co vyhrala, ne ? jinak to byt nemuze.
Czertik
28. 01. 2025, 17:22rexiku
aha, takze dle tebe kdz ukrajinci nezverejnuji svoje ztaty tak sou neverhodni. kdyz rusve nezverejnuji svoje ztraty, tak vzdy mluvi pravdu.
rexiku, tohle uz neni ani demence, to je jeste neco horsiho cim trpis.
rexiku a proc tu blabolis o duchy kyjeva, kdyz sami ukrajinci napsaly ze nebyl ?
a to ne nevis tu ironii, ze videa o nem tvorili nejvic rusove a ukrajinci je jen prebiraly.
a co ti brani vyftit zavody po oresnikovi tobe ? vyjma vlastni lenosti ?
a dej dukaz ze v onech budovach ukryvali vojaci a nebyly tam jen civilisti.
ta tvoje rozvedka je extremne tupa, pokud dokaze najit vojaky v budovach co se pohybuji, ale budovy co se nehybaji (po oresnikovi) zpozorovat ani vyfotit nedokazi.
hodne, hodne, neschopni agenti. takove magory bych hned vyrazil . a kdyby to nepomohlo, par jich zastrelit pro upevneni moralky a vykonosti.
samozrejme, zamaskovane jako nehoda pri vycviku.
a ne, rusove hlaseni ohledne buce od osn dostaly, sam sem to overil. tvoje info je spatne.
a ty tvoje vykacene stromy ? a co je to za magory v te tvoji rozvedce, ze ani nedokazi vzit fotak do ruky a udelat par fotek.i z fotek jde vycist hodne. na to stat u stromu nepotrebujes.
nemuzu za to, ze operajuses s takovy nemehly a retardy. byt to o tobe hodne vysvetluje.
uz vis proc budes navzdy vojin ?
a ne rexiku neboj se. jakmile by tech 250 000 vojaku nato dorazilo na frontu, tak si rusti muzici naserou do kalhot a hned zacnou zdrhat za ural.
Slavoslav
22. 01. 2025, 08:06ked tu bol clanok o dodavkach zbrani pre Azerbajdzan tak som tu bol prevsedcovany aky je Azerbajdzansky rezim fajn a Karabach bol len opravneny poziadavok.
Tak Alijev uz o Armensku hovori ako o zapadnm Azerbajdzane kde Jerevan oznacuje za Azerbajdzanske mesto a najnovsie vysvetlil, ze susedia s fasistickym rezimom a bud ten rezim zvrhnu samotny Armenci, alebo to urobi Azerbajdzan