Anton Š. odhaluje krutou realitu ruské armády: Od mrtvých se kradou pušky, za neposlušnost trhají zuby
Rádio Svobodná Evropa nedávno zveřejnila rozhovor s Antonem Š., 34letým ruským vojákem, který byl na Ukrajinu nasazen v rámci týmu, který z frontové linie odnáší zraněné a mrtvé vojáky, ale následně se dostal do mučírny FSB. Podařilo se mu z fronty uniknout a v Německu získal politický azyl.
Foto: Ruský voják na Ukrajině. (ilustrační obrázek) | Wikimedia Commons / Public domain
Anton Š. Před válkou pracoval jako osobní řidič pro ředitele velké stavební firmy v Ufě. Díky tomu dosáhl na vysoký plat v podobě 80 000 rublů (20 900 Kč podle aktuálního kurzu). V září 2023 se Anton večer vracel domů ve svém voze Lada Granta, ale ztratil kontrolu nad svým vozem a naboural do zaparkovaného auta. Zpanikařil a z místa nehody utekl. O týden později si pro něj přišla policie a sdělila mu, že musí zaplatit pokutu 200 000 rublů (52 000 Kč podle aktuálního kurzu), a pokud nemůže okamžitě zaplatit, má jen dvě možnosti: buď jít do vězení a odtud odejít do trestanecké jednotky na Ukrajinu, nebo vstoupit do armády jako dobrovolník a mít na Ukrajině větší šanci na přežití. Poté, co se poradil s rodinou, bylo rozhodnuto, že lepší bude vstoupit jako dobrovolník.
Anton předtím nesloužil v armádě, od služby byl osvobozen kvůli svým psychickým problémům a několika pokusům o sebevraždu, s nimiž se přes 10 let léčil u psychologů. Když byl malý, týral ho jeho otec alkoholik, který ho mlátil a dokonce mu v pěti letech v opilosti zapálil vlasy. Odjel do Moskvy se všemi lékařskými výpisy do odvodní kanceláře. „Přišel jsem tam a lékař se mě zeptal: Chodit můžete? Tak jste zdravý. Po asi dvou minutách lékařské prohlídky jsem dostal razítko, že jsem zdravý, a domů už jsem se nepodíval,“ vypovídá Anton. Po lékařské prohlídce byl eskortován na hromadné shromaždiště v Moskvě, kde strávil noc, a následujícího dne byl odvezen s ostatními do Rostova na výcvik. Výcvik trval pouhý týden a Anton, který nikdy předtím zbraň nedržel ani nebyl na vojně, si z pušky vystřelil v rámci výcviku pouhé dva náboje. A pak byli posláni „na nulu“ – slangové označení frontové linie.
„Přivezli nás na okraj lesa někde na Ukrajině a dál jsme šli lesem pěšky. Nebo tedy tím, co z něj zbylo po ostřelování. Kvůli krytí jsme se přesouvali večer, a když už nebylo světlo, usadili jsme se a měli v lese přenocovat do rána. Baterky jsme kvůli utajení nemohli rozsvěcet. Samozřejmě z nás nikdo nespal. Byli s námi i příslušníci Achmatu (čečenská jednotka), kteří říkali, že nejhorší by pro nás teď bylo, kdyby přiletěl dron. Ale nic se, díky Bohu, nestalo. Ráno se podívali na můj služební záznam a usoudili, že bych neměl dostat zbraň a přesunuli mě do evakuační jednotky.“
Podle Antona se evakuační tým skládal ze dvou týmů po šesti lidech, přičemž každý tým měl jedna nosítka. „Hned první noc jsme dostali úkol vyzvednout těla mrtvých a raněných. Bylo to z úkrytu, kde se před námi schovala jiná evakuační skupina a kde je našel ukrajinský dron. Bylo to asi 5–6 kilometrů od naší pozice a za noc jsme měli absolvovat minimálně dvě cesty. Měli jsme přivézt alespoň dva 200 (ruský kód pro mrtvé) nebo dva 300 (ruský kód pro zraněné). Cestou se ale často ze 300 stali 200. Když jsme se vrátili, na zraněné čekalo evakuační auto, které je odvezlo do nemocnice, mrtví byli identifikováni podle vojenských známek.“
I když nesloužil přímo v bojové jednotce, nejednalo se v žádném případě o bezpečnou práci. „Pokud přiletěl dron, nebo začal minometný útok, museli jsme zareagovat rychle. Když jsme nesli raněného, dostali jsme rozkaz nosítka okamžitě odhodit na zem i se zraněným a utéct každý jiným směrem. Když jsme nesli mrtvého, měli jsme ho z nosítek odhodit a utéct i s nosítky. Bylo naprosto nezbytné nosítka zachránit. Podle našeho velitele žádná jiná nedostaneme a raněné a mrtvé budeme pak muset táhnout po zemi, nebo je nést na zádech.“
Podle Antona vojáci raději evakuovali mrtvé. Pod jejich mrtvoly se mohly schovat až dvě pušky, pod zraněného pouze jedna, aby měl zraněný alespoň nějaké pohodlí. Pušky poté měnili s vojáky z jednotek BARS za domácí pálenku. Jedna puška se rovnala litru a půl pálenky. Pili každé ráno, aby se, podle Antona, z toho, co viděli, nezbláznili a aby byli schopni spát.
„Každé ráno jsme pili a zajídali to svými suchými příděly. Celý den jsme spali ve sklepě a večer, jak padla tma, jsme šli zase do akce. Často jsme ani na frontu nedošli a odnášeli jsme zpět těla mrtvých a raněných našich vlastních lidí. Za měsíc a půl se složení naší jednotky změnilo prakticky třikrát, vystřídalo se nás v jednotce asi třicet. Po prvním týdnu jsme z jednotky zůstali jen dva – já a velitel. Do konce měsíce jsem se už ani nesnažil zapamatovat volací znaky nových vojáků. K čemu taky, když se za pár dní budu muset naučit nové?“
To všechno mělo velmi negativní vliv na Antonovu psychiku. „Diskutovali jsme, jak z toho ven. Šlápnout na Lístek (ruská protipěchotní mina PFM-1), nebo vyndat z granátu rozbušku a odpálit si ji v ruce? Cílem bylo utrhnout si prsty, ale důležité bylo, aby se na ranách nacházel střelný prach. Jeden z nás to udělal, ale zatkli ho, protože u něj našli pojistku granátu. Jednou, když jsme se vraceli, jsem si ho všiml u našeho sklepa. Když všichni usnuli, píchnul jsem si lék proti bolesti a v tichosti jsem vylezl ven a šlápl na něj. Tehdy bohužel – nyní díky Bohu – nevybuchl. Chtěl jsem se odtamtud za každou cenu dostat a bylo mi jedno, že se zmrzačím. Občas jsme odnášeli také chudáky, kteří měli stejný nápad jako já.“
Lék, který si Anton aplikoval, bylo analgetikum Promedol. Analgetikum, které se používá v ruské armádě a které se stalo cennou kořistí. Voják totiž dostane pouze jednu a další dostane pouze v případě, že se vrátí z nemocnice. Pokud tu svou voják ztratí nebo použije, další již nedostane. Členové evakuačních týmů měli v tomto výhodu, mohli o ně obrat mrtvé či zraněné evakuované vojáky.
Po měsíci a půl byly ruské jednotky tak zdecimované, že byly do útoku poslány i týmy evakuačních jednotek. „Jednou nás ráno náš praporčík seřadil a řekl, že půjdeme bojovat na frontu. Já a ještě jeden chlap jsme vystoupili s tím, že bojovat nepůjdeme. „No, tak vás odstřelíme,“ odpověděl praporčík, a já mu řekl, ať mě zastřelí hned, než aby mě roztrhal minomet nebo dron. Odvezli nás na frontu a zavřeli v zemljance s tím, že ráno nás zastřelí. Ráno pro nás ovšem přijela vojenská policie a odvezla do Zajceva (vesnice v Doněcké oblasti, kam se odvážejí odpadlíci a odmítači). Tam nás předvedli před nějakého důstojníka, který nám řekl, že pokud nepůjdeme bojovat, hrozí nám až 15 let v kriminále. Odpověděl jsem, že mi můžou dát klidně maximum, ale že zabíjet nechci. Odvezli mě do domku, kde bylo asi dalších 20 lidí. Přímo pod domkem se nachází sklep, kterému říkají „místnost zábavy“ – mučírna, ze které je po celém domě slyšet křik. I když jsme slyšeli křik a nářek mučených, nikdo se nebránil, když nás odváděli. Až na jednoho, toho ale zbili obušky tak, že upadl do bezvědomí. Pak přišla řada na mě.“
Následuje sekce popisu mučení, která není vhodná pro slabší povahy. Text, který se věnuje mučení, je zvýrazněný a podtržený a můžete ho přeskočit.
„Posadili mě na židli, ruce spoutali za zády a oči mi zalepili lepicí páskou. Pak mě začali bít pěstmi, převážně do obličeje. Po nějaké době, když jsem stále odmítal zabíjet, mi do pusy dali nějakou rozporku a začali mi kleštěmi trhat zuby. Když mi vytrhli třetí, bolest už byla tak nesnesitelná, že jsem křičel bolestí, že podepíšu cokoliv, jen ať už toho nechají. Do mé roztřesené ruky dali tužku a na nějaké papíry jsem napsal svůj podpis. Ani nevím, co jsem podepsal. Ruce jsem měl stále svázané a na očích pásku. Začali se smát a řekli mi, že abych si to dobře pamatoval, ještě pár zubů mi vytrhnou. Jenže oni je jen netrhali, ale zuby mi i lámali napůl. Nevím, jak dlouho to trvalo, ale přišlo mi to jako věčnost. A celou dobu se tomu smáli a vtipkovali. V puse mi nakonec zůstaly jen tři zdravé zuby.“
„Pak mě odvezli na frontu u města Krynki. Sotva jsem se udržel na nohou a nemohl jsem mluvit. Přišel si mě prohlédnout velitel praporu, a když jsem mu ukázal svou zakrvácenou pusu, okamžitě rozkázal mě odvést na ošetřovnu. Byla to betonová budova bez oken, kde jsme leželi na zemi na dřevěných paletách. To bylo poprvé, co se ke mně v ruské armádě někdo choval hezky. Na ošetřovně mi změřili teplotu a měl jsem 41 stupňů. Okamžitě mi začali píchat různé injekce a zůstal jsem tam ležet zhruba měsíc. Pak mi velitel praporu zařídil evakuaci za frontovou linii, odvezli mě nejdřív do Rostova a o dva dny později mě letecky přepravili do vojenské nemocnice v Sevastopolu. Tam jsem musel i s ostatními projít komisí, ale hned ze začátku nám řekli, že nás tady nechají chvíli odpočívat, ale že nám všem stejně napíšou, že jsme zdraví. Za pár dní přišla zpráva, že celá naše rota, kam jsem měl být převelen, byla při útoku zničena a že za pár dní všichni, co tam jsme, odjíždíme zase na frontu! To jsem se rozhodl utéct.“
„V noci jsem z nemocnice utekl a koupil si vlakovou jízdenku do Soči. Cestou jsem ale vystoupil a odjel taxíkem do Ufy. Doma jsem rodičům řekl, co se stalo. Byl jsem tam asi týden a rozhodl se, že uteču ze země. Prodal jsem auto a za 70 000 rublů (18 000 Kč) jsem si pořídil falešný pas a odjel do Běloruska, odtamtud jsem letadlem uprchl do Arménie, kde jsem na německé ambasádě požádal o azyl. Tam mě ale odmítli s tím, že Arménie je bezpečná země. Nakonec jsem kontaktoval protiválečné aktivisty, kteří mi pomohli dostat se přes Bosnu a Chorvatsko do Německa. Tam jsem strávil tři měsíce v uprchlickém táboře.“
Anton nakonec získal ubytování v Nöllingenu, kam začal docházet na psychiatrickou kliniku. Jeho ošetřující lékařkou se stala Ukrajinka, která se k němu, podle jeho slov, chová velice hezky. „Začal jsem brát antidepresiva, která v zásadě pomáhají, ale stejně se v noci budím se strachem z toho, co jsem zažil, a že si pro mě zase přijdou.“
Po propuštění kontaktoval svou přítelkyni, aby za ním přijela. Ta mu ale odpověděla, že potřebuje vojáka, a ne zrádce vlasti, a že už je těhotná s jiným vojákem. „Její otec je bývalý wagnerovec, tak ji v tomhle určitě dost ovlivnil. Chtěl jsem skočit z mostu, ale policisté a hasiči mě nakonec zachránili,“ doplnil Anton. Anton v současné době stále čeká v Německu na vyřízení azylu.
Ruské protiválečné projekty „Důležité příběhy“ a „Sbohem zbraním“ pomáhají ruským vojákům sběhnout z armády. Podle poslední zveřejněné zprávy z prosince 2024 je více než 50 000 ruských vojáků hledaných pro dezerci.
Zdroj: Rádio Svobodná Evropa
Komentáře
kucerajiri610
08. 09. 2025, 23:01Máte finanční potíže nebo potřebujete peníze k dosažení svých cílů? Ať už jste podnikatel, majitel firmy nebo se jen potýkáte s neočekávanými účty, mohu vám pomoci. Nabízím spolehlivou online finanční podporu pro začínající firmy, splátky dluhů, bydlení nebo financování automobilů. S prokázanou historií důvěryhodného soukromého věřitele nabízím rychlé schválení, flexibilní možnosti splácení a důvěrné služby.
Kontaktujte mě ještě dnes: kucerajiri610@gmail.com
Slavoslav
27. 08. 2025, 15:43cokel
no co hovoris na tuto diskusiu?
zabavne ked sa z tvojich kamaratov vykluli nackovia. Jeden tu smuti za Sudetami priclenenymi k tretej risis, slovanov povazuje za podludi a o konflikte hovroi, ze na oboch stranach bojuju prasce - pozdravujeme Knedlika
druhy obe strany oznacuje za ruSSakov
ale zas komunisti mali k socialistom vzdy blizko ako ked si tu knedlika obhajoval. teda k tym narodnym socialistom, aby sme si rozumeli, tych demokratickych zatvarali obe strany, preto si ty cervena stetka tak rozumies s nackom potkanom a Knedlikom
Azor
27. 08. 2025, 20:33Slavoslav.
" za Sudetami priclenenymi k tretej risis"
Není to poprvé a nejste tu sám,co nerozumí psanému textu(i když - to je moje chyba)vynechám písmeno,uvozovky ,čárky,takž někdy to zkreslí myšlenku.
Já neobhajuji Pepíka Knedlíka,i když s většinou jeho příspěvků souhlasím.Já jsem pro objektivitu,padni komu padni.
Vím že toto "příjde den"požívali dosti často sudetoněmecký lansdmančaft.A že příjde den kdy budou součástí říše.Ale přemýšlivý člověk ví něco o příčině a následku.A to - přijde den - byl něčeho následek.Čeho??Toto vy jste nezmínil.Proč asi??
29??? Kapitalisti v USA rozjeli to co naplánovali.(krizi)
A díky tomu bylo zbídačeno miliony lidí,(přes 5 milionů lidí zemřelo hlady jen v samotných USA!!!!!
A kdo to v ČSR nejvíce odnesl??? Pohraničí !!!Kdo tam žil???? Ti které oblbl sliby Áda.A kam je dovedl??? 10 milionů mrtvých Němců a další milony mrtvých jejich prací !!!
"ale zas komunisti mali k socialistom vzdy blizko"
K jakým "socialistům" a jací "komunisti??? Máte na mysli socialisty,kteří před 1 sv.hlasovali pro válečné úvěry???? Všichni v celé evropě vyjímka.K.Leibkecht a R Luxemburgová-a co s nimi udělali???Nebo teď Scholz,Zeman atd???Váleční štváči - u Kábulu za Prahu,co???A "komunisti"??? Trockij,B.Khun,Chroščov,Brežněv,Gorbačov,Jelcin,Čalfa,Dyba,Kočárník,PePa, atd?????????
Takové máte na mysli???? jeden za 18 a druhý . . . . .
Bylo by dobré se více učit dějiny(mimo jiné).
Salut.
Slavoslav
28. 08. 2025, 04:50hehe
ako vravim, nackovia a komunisti mali k sebe vzdy blizko. sa mi paci ako ich obhajujes
Pepík Knedlík
28. 08. 2025, 08:11Hnědý Partyzáne
Nacismus a komunismus jsou naprosto odlišný ideologie. To by jsi měl jako převlečeny hlinkovec přeci jen znát ty oportunista. V Česku na hradě sedí komouš, estébák a kagebak vyškolený rozvedčik a oportunista Pávek. S ním by ses měl bavit jak dál v Unii a na východě Ruska a Maloruska.
Azor pise Velmi rozsáhlé, ale vyvrátit jeho názory ze světa je pro tebe a další kolaboranty s ukronacismem problém a tak lžete a urážite.
Pepík Knedlík
28. 08. 2025, 06:50Partyzáne
Ty jsi příkladem dezinformatora z Bruselu vycviceny v Aspen Institutu.
Žádný socialismus, protektorát ani vznik vylhany republiky v 1918, ale jednoznačně Rakousko a Uhersko chybí nejen Čechum, ale i Slovákům.
Napsal jsem ti dost indicií co mělo pro Čechy smysl a ty jako hlinkovec napíšeš co cítíš - fasismus, který nám vnucujes.
Slavoslav
28. 08. 2025, 07:26jasne Knedlik
Emil Holub
28. 08. 2025, 09:56Slavoslave,
nechme těch žabomyšík válek a raději se zamysleme na podstatě toho všeho a kam se to ubírá a kdo za tím stojí a to se vší vážností. Jakou roli má v tom EUtopie a taky i Rusko.
Myslím to se vší vážností, že ti na tomto světě záleží, je patrné a mě taky a tak ti tu nechám odkaz na jeden článek, který si pozorně přečti a pak mi řekni, jak to vidíš ty.
https://cz24.news/zelenskeho-sokujici-krok-na-prikaz-londyna-otevrel-hranice-ukrajiny-pro-vsechny-muze-do-22-let-neuverite-co-se-za-timto-totalnim-zvratem-skryva
Pepík Knedlík
28. 08. 2025, 11:42Emile
Zničení Ukrainy a válku s Ruskem bylo samozřejmě naplánovaný tím demokratickym západem. Jen zapomněli, že Putin neni Jelcin, který jim půjde na ruku. Mentalitu Rusáku nepochopí nikdo ani za stovky let co Rusko chrání svoji vlast. Občas něco ukradnou,i prohraji bitvu, ale kapitulovat ne.
Ukazovat na Rusko jako okupanta je zavadejici.
Má Česko vyřešenou minulost s Polskem?
Do dnes není vyřešený Tesinsko, kde bojovali proti sobě Poláci a Češi vedeny Snejdarkem.
A takových příkladů co si Češi nevidí na špičku nosu jsou stovky. Ovšem to není v zájmu objektivy.
Czertik
29. 08. 2025, 21:12knedle ss
skutecne, cesko ma tesinsko s polskem vyresene. nebo dej link za poslednich 30 let kdy polaci kvuli tesincku delali problemy.
to jen tvoji nacististicti soukmenovci delali a delaji problem ohledne sudet, kde hteji ab patrily rajchu.
a rozeber jak zapad naplanaoval ovalu ukrajiny s ruskem.
jinak diky ze tvrdis ze putin je kompletni retard ze spadl do tehle pasti zapadu.
a v cem ukazovat ruska jako okupanta je zavadejici ? rozeber to.
Pepík Knedlík
31. 08. 2025, 07:45Chrusčov
U tebe si nejsem jistý jestli ze sebe neděláš hlupaka záměrně z lenosti něco najít nebo tím hlupakem opravdu si.
"Na základě smlouvy z roku 1958 se hranice napřímila, čímž se zkrátila o 80 kilometrů. S tím bylo spojeno 85 větších a menších změn průběhu pomezní čáry. Když se územní zisky a ztráty obou států porovnaly, ukázalo se, že tehdejšímu Československu zůstalo navíc zhruba 368 hektarů. Na vypořádání nároků se v roce 1992 dohodli tehdejší ministři zahraničí Jiří Dienstbier a Krzysztof Skubiszewski.*
A protoze Češi nic neřeší a čekají na řešení situaci z venku, tak se Poláci připomněli.
"Polský premiér Mateusz Morawiecki už v březnu 2021 připomněl tehdejšímu českému protějšku Andreji Babišovi dluh na hranicích. Odpověď však byla „obecná a vyhýbavá“, píše polský list."
Chápeš to? Uplyne dlouhý čas a Češi zase nic to je rok 2025.
Czertik
31. 08. 2025, 20:18knedle ss
protoze ses velkej retard, tak ti vysvetlim co si napsal. tam se jedna o probelm narovavani hrANIC Z 58.
ne o to ze by si polaci narokovaly tesinsko tak jako za prvni republiky (schvalne jakou ze ma rozlouhu?).
skutecne holoubku, u tebe schopnost chapat text je na urovni rexika.
Czertik
27. 08. 2025, 14:58klasicka rusakovina, dat vojakum jednynostika a smitec. nemas je, delej praci jak cces, co na tom ze mene efektivne. novy vojak je levnejsi nez nova nostitka.
a to chovai ? jde videt ze duch stalina ahitlera je v ruske armade stale pritomny. mceni ? rusakovina. mucit cloveka tak, ze pak beztak nemuze bojovat, byt boj byl hlavni motivce muceni.
to jak menili zbrane za chlast ? to pak bude putin prkvapen kyz se ty zbrane budou pouzivat proti rusum/putinovi.
Pepík Knedlík
27. 08. 2025, 12:43Jak je bordel je v Ruský armádě už víme, ale co ten Ukrainsky bordel?
O něm přihlásil zvláštní vyjednavač Donalda Trumpa pro řešení války na Ukrajině – Steve Witkoff.
V roce 2025 dezertovalo 110 000 ukáček. Hmm a ty by měli nahradit dobrovolníci z Unie? :smile:
Emil Holub
27. 08. 2025, 13:22Jo, já vím nejmíň o čtyřech, nebo pěti extra motivovaných nacistech jen tady mezi těmi komentátory a toho štramáka Slavoslava bych, vzhledem k naprosté převaze ve všech odborných a morálních ukazatelích a jeho "podtantanskývm ČVO (číslem vojenské odbornosti), navrhoval na post vrchního velitele, co vy na to?
Ať už toho RuSSáka konečně dorazí, ať se to trápení skončí...jinak se nám sem ti všichni nacisti nastěhují přes ten nově otevřený český konzulát v Dnipru, který se už chystá, pokud ten RuSSák provalí frontu, začne vyzobávat a rozdávat víza těm nejlepším kádrům, které pak zbudují zde v českém ďolíku AZOVy a AJDARy za peníze Strnadů k ruce vládě Fialového hnusu a zafixují tu ten katastrofální stav vlády sionistických pohůnků buď po dobrém a zcela "demokraticky", nebo jako pučisti, jak si natrénovali na majdanu...
Slavoslav
27. 08. 2025, 14:59potkan
18tka zvacsenie, kedy ta v tom krizi uvidim?
Emil Holub
27. 08. 2025, 15:07Ty nejsi Slovák, ty jsi Maďar, čti si po sobě ty svoje chujoviny, vždyť to nedává žádný smysl!!!
Slavoslav
27. 08. 2025, 15:11potkan
ze si retard vieme, ved podla tvojich vypoctov so si uverejnil ma ZSU uz zaporne stavy a napriek tomu nejak rusak stale skapina a skapina, bez vyrazneho postupu
a ktoremu slovu nerozumies?
18? to sa necudujem, to je cislo a z matematiky si vacsi tupec ako cokel
zvacsenie? zvykne sa to oznacovat aj ako priblizenie a v tej optike od Meopty budem tvoj ksicht krasne vidiet ako tam budes v rusackej uniforme kluckovat pomedzi drony ty nas nacek
Emil Holub
27. 08. 2025, 15:28Kokotík jarabý,
to mi vyhrožuješ?! Mám za to, že tvá mysl dosáhla stavu, že bys potřeboval akutně poskytnout odbornou péči v té vaší vyhlášené Pinelově nenocnici a dělat společnost při tom pakům, jako je třeba ten Matovič, nebo mladý i starý Šimečka. S nimi by sis rozuměl...
Měl bys raději přestat chlastat tolik borovičky a nahradit ji žinčicou. Ta by zrachlila tvůj krok, kdybys náhodou potkal mědvěda, aby se ti nezakousl do té tvé přemoudřelé kadidelnice...ty jedna Tykev s Meoptou...
Slavoslav
27. 08. 2025, 15:32potkan
vsak mne je jasne, ze na to sancu nebudem mat. Ty si nie len tupe, ale aj zbabele hovno a tak rusaka len papulou budes podporovat. No nic, idem asi prikupit dalsi FPV dron pre ZSU
Emil Holub
27. 08. 2025, 15:40Kokotík jarabý,
já nikoho nepodporuju, já je nechám ať si to tam ti ázbuci vyřídí mezi sebou a nepletu se mezi ně, když o tom hovno vím. Oni se návzájem znají líp, asi tak, jako se známe my tady po obou stranách řeky Moravy a nikdo se mezi nás nemá co srát!
A jdi si něco koupit, ale něco pořádnýho na hraní, ať přijdeš na jiný myšlenky a máš si s čím hrát, když tě už ta tvoje cicina omrzela a sotva si na ní vidíš i s tou 18x zvětšovací Meoptou. Kup si třeba k těm dronům i mikroskop...
Slavoslav
27. 08. 2025, 15:48potkan
vies co je zaujimave? ze ti to je jedno, nezaujima ta to, ale stale sem lezies a jasne podporujes len tych zbastardenych slovakov z moskvy co ich tatar jebal
PS: uz si sa spichol s Knedlikom? vies, uvolnit to napatie, ked si zas projektujes svoje eroticke fantazie a proporcie do mojej osoby. Knedlik tu rad ponuka oralnu stimulaciu zadku tak si pomozete navzajom
Emil Holub
27. 08. 2025, 17:20Tak to jo Jánošíku,
a kdo jebal tvoji matku, nebo starů mamu, že vyjebal nacistu/banderovce. To asi někdy za války, nebo když Burlak s Ofélií tíhli Slovenskem, tak prošli tvojí dědinou a popustili uzdu své zvrhlé nacistické vilnosti...
Jinak je teprve půl roku za námi a ti tví hrdí RuSSobijci už mají přes 110 tísíc dezercí, tak to tipuju, že do konce roku toho bude 200 tisíc a tak 3x tolik k mohylizaci, takže nám to vychází ať chceš, nebo nechceš, budeš muset narukovat i stěmi ostatními ukro-nacisty z EUtopie, abyste nás od těch mongoloidních hord ubránili.To už bude zima, tak já ti upletu palčáky a teplý fusekle, jak pletly tetky a zlbky v protechtorátě pro tvýho dědka, nebo fotra, když se otužoval pod Stalingradem...
Furt se tady motáme dokola, už to jen na vás, mládenci, co hajlujete, ale vězte, že když se budete těm mongolům pak vzdávat, oni to ve své duševní nedostatečnosti nepochopí, ale budou si myslet, že jste nepolepšitelní a že hajlujete oběma rukama...a tak vás šanovat nebudou...
Slavoslav
27. 08. 2025, 17:37potkan
to je nemile ako rozpravas o svojej matke. Mal by si s touto traumov za niekym skocit. To by bol mozno druhy diel. Prvy by mohol byt:
Animalna pritazlivost diskusii o prehravajucom rusakove pre lietajuce potkany ktore to nezaujima
druhy by sa mohol volat
deviacie lietajuceho potkana a trauma sposobena promiskuitnou matkou a vysvetlenie inklinacie vatnikov k homo predstavam projektovanym do svojich oponentov ..
Azor
27. 08. 2025, 21:04Emil Holub.
" a zafixují tu ten katastrofální stav vlády sionistických pohůnků buď po dobrém a zcela "demokraticky", nebo jako pučisti, jak si natrénovali na majdanu..."
Jo,jo.
Nejdřív to zkoušejí "demokraticky". Viz Rumunsko a nebo Irsko
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-irsti-komisari-dali-zelenou-opakovani-referenda-o-lisabonu-40213634
a pokud to nepomůže.Tak zkroutíme "demokraticky"ručičky- viz Obama.
https://www.youtube.com/watch?v=T9aIHopGntE&t=3s.
A takovýmto, se ti banderovci nabízejí.
A asi jejich(Czertik,Marty,J.Čejka dumdum,Slavoslav atd) pániček to má dovoleno.
Co by asi tito řvali,pokud by toto řekl Putin????
Azor
27. 08. 2025, 21:12Slavoslav.
"zvacsenie? zvykne sa to oznacovat aj ako priblizenie a v tej optike od Meopty"
Pane, nezapomínejte že bez těch háčků a čárek(zvláště ve slovenských slovech může dojít k nedorozumění.Možná že je pro vás problém v tel.dopsat ty háčky,čárky ,tečky nad A,či dokonce vokáň.
I já mám někdy problém tu vaši slovenštinu vyluštit.
Salut.
dumdum
26. 08. 2025, 13:51Russáci jsou prostě východní agresivní barbaři. Patří do Asie. Je třeba je vyhnat z UA a na východní hranici UA natáhnout železnou oponu z ostnáče a minového pole. Čím více a čím důkladněji budeme odřízuntí od russáků tím lépe a bezpečně se budeme tady cítit a žít.
Emil Holub
26. 08. 2025, 17:07Tak tu nežvaň, co je třeba a jdi na tom zapracovat, ty chvástale.
Jsi k smíchu stejně, jako ti ostatní válečníci.
Připoomněl jsi mi politruka našeho praporu, ten taky hned věděl co je potřeba a vždy jen vyřvával:"dejte mi lidi a já to udělám!" a vždycky udělal hovno a jen celý dny vysedával v kanclu a smrděl na dálku česnekem z topinek a rumem a když potřeboval zkontrolovat gumy u své Š 100, aby sní mohl zavést tu svojí prdelatou starou za tchýní, tak si na to bral vojáčka. To je přesně ta vaše krevní skupina, skupina parazitických žvanilů, jako bývali ti politruci, chytráci a žvanilové, co se to tu jimi jen hemží.....
Roman
26. 08. 2025, 17:16Ubohá proruSSská fašistická filcka holub se ozval . Je mi z tebe na blití jako z těch tvejch nacistickech a ruSSáků
Emil Holub
26. 08. 2025, 17:20Ty jeden dobráku,
máš určitě problém s pajšlem a tak si vem Kinedril, aby ses z toho všeho neposral. To jsou vaše hovna, v čem se to matláte a zřejmě vám to šmakuje stejně, jako tomu kreténovi Zelému ten kokeš...
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 22:46Roman
Seber si životně důležitý věci a jdi bojovat společně s ukrainskymu prasaty proti dalším prasatum.
Nebo jdi bojovat s Hamasem proti Izraeli.
Šebesta
27. 08. 2025, 10:39Chlape musím reagovat na tvůj nesmysl . Když si reagoval na můj příspěvěk. Větší kravinu už jsem nčetl hodně dlouho.Vždy mám rád fakta ne pololži a nepravdy a dohady. Takže. Rusko zatím stále postupuje byť pomalu. Pokud jde o ty ztráty zřejmě čerpáš z mainstreamových údajů. Ty jsou ale mnohdy vylhané neověřené a často nadsazené.Jejich cílem je vše nadhodnotit a vzbudit u nás dojem,že se Ukrajině daří a má cenu ji dál podporovat.Každý kdo se trochu vyzná ve válčení, ví,že každá strana své ztráty bagatelizuje a naopak nepřitelovy nadhodnocuje. Dělali to Němci za války i Rusové,prostě dělá to každý. I dnes to dělají Rusové a Ukrajinci stejně tak.Pravda jak už to tak bývá bude někde mezi. Tvé numera a cifry co tu píšeš podle mne jsou nadnesena a když už píšeš ruské ztráty proč neuvadíš ukrajinské v rámci férovosti ? To je první zádrhel. Copak nějak se to nehodí do krámu,že ? Nebo ti mainstream neposkytl ony udajé ? No a řeknu na rovinu o válečné konflikty se trochu zajíímám a ještě jsem opravdu v historii válčení nezažil případ,kdy země která je napadena a nepřítel má obsazenu asi 1/5 jejího území a daří se jí jak se snažíš tvrdit tak zoufale žádá o ukončení války. Zelenskyi letos už mnohokrát vyzýval že chce válku ukončit a apeloval na Trumpa i na Putina aby se sešli. Tohle by mohl Zelenskyi dělat pokud by Ukrajinci zcela osvobodili vše co jim Rusové vzali. Tedy Krym a celou Luhanskou a Ďoněckou oblast.Naopak z ruského pohledu je zcela nelogické když se jim nedaří a jsou Ukrajinci vytlačování aby měli zájem na pokračovaní války. Naopak by to byli oni kdo by chtěli válku ukončit aby si ponechali to co dobyli. Jak všichni dobře víme Putin zatím moc na ukončení války zájem nemá. Takže podle tebe se Rusům nedaří Ukrajině ano ale přesto ten kdo chce válku ukončit není Rusko ale Ukrajina. Podle mne tahle válka nemá vojenské řešení ale Rusové mírně postupují a chtějí toho využít a získat ještě co nejvíce z ukrajinského území a zřejmě se rozhodli pro válku na výdrž co to půjde. Zelenskyi si toho je vědom a proto má a tomu věřím upřímný zájem na ukončení války.
Šebesta
27. 08. 2025, 10:39Pro dumdum
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 13:34Obchodníci se smrti spojte se.
https://www.investigace.cz/zbrane-pro-ukrajinu-zlaty-dul-byznysu-i-korupce/
Proto si nikdo nepřeje ukončení války na východě.
Czertik
27. 08. 2025, 15:01a co zbrane pro rusko ? to je solny dul ? nebo jak ?
Šebesta
27. 08. 2025, 15:33Czertik No ty a tvoje kecy. Ty jsi tu fakt chyběl mongole.
Czertik
29. 08. 2025, 21:14sebesta
radsi mongol nez rusky nacek.
Azor
26. 08. 2025, 12:46"Zdroj: Rádio Svobodná Evropa"
Co se vlastně dozvěděl od tohoto zdroje???
Něco podobného jako to ci jí navykládal P.Uhl??? Že na národní třídě je mrtví student M. Šmíd???
A tím se zahájil majetkový převrat???
Toto jsou dost důležité fragmenty ohledně toho člověka,který Sv.Evropě něco vykládal a ona to považovala za důležité aby to zveřejnila.
Informovaný člověk ví jak se "kouzlí"s informacemi a jak se připravuje informační prosředí pro ty,co moc nepřemýšlí a věří hlavnímu proudu.
A takovému člověku věřit,o kterém je toto známo???
viz.
" který z frontové linie odnáší zraněné a mrtvé vojáky, ale následně se dostal do mučírny FSB. Podařilo se mu z fronty uniknout a v Německu získal politický azyl."
" V září 2023 se Anton večer vracel domů ve svém voze Lada Granta, ale ztratil kontrolu nad svým vozem a naboural do zaparkovaného auta. Zpanikařil a z místa nehody utekl."
"Anton předtím nesloužil v armádě, od služby byl osvobozen kvůli svým psychickým problémům a několika pokusům o sebevraždu, s nimiž se přes 10 let léčil u psychologů."
". Ráno se podívali na můj služební záznam a usoudili, že bych neměl dostat zbraň a přesunuli mě do evakuační jednotky.“
"Pili každé ráno, aby se, podle Antona, z toho, co viděli, nezbláznili a aby byli schopni spát."
Tož tak.
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 13:42Azor
Uzasny příběh stejně jako ta ukačská ludra co dostala český metal. Nejdřív pilotovala helikoptéru a nakonec nosila jen vysílačku :smile: a v Česku ji to některý politicky jelita žrali.
Emil Holub
26. 08. 2025, 18:11pane Knedlík,
to máte na mysli tu štramandu, co byli do ní beznadějně zamilovaní ti tři osli, Kalousek, aktivista s jateční vahou Peszynký a Štětináč, (posílali jí mj. dárky a dopisy s žádostí o ruku) jenž měl v kapse i průkaz KSČ a pak najednou změnil politické pohlaví a nebýt toho, že by ho nový šatník stál moc, už ke změně pohlaví biologického nedospěl?
Ona se vrátila z té ruské ťurmy výměnou za dva raněné Rusy a bylo na ní vidět, jak jí to věznění prospělo. Už konečně nevypadala, jako podvyživený ukrajinský armádní knecht, ale jako ženská...
Jenže otevřela si hubu a doslova řekla, že "za veškerou mizérii Ukrajiny můžou židáci, kteří tam vládnou" a tak ji zbavili vyznamenání "Heroj Ukradiny", ale taky mandátu posrankyně Verchovnej rady a strčili do ťurmy zas pro změnu na UA a to za "vlastizradu a přípravy ke státnímu převratu". A odtamtud se dostala ven až nedávno a zase hubená, jak lunt, jen to šilhání se jí zhoršilo a to rovnou na frontu....No jestli si polepšila, těžko říct, ale je to pěkná ukázka pakárny, která vládne nejen na UA, ale i u nás...
Azor
26. 08. 2025, 20:14Emil Holub.
To může být tato -
Nadija Savčenková,členka nacistického Ajdaru
obviněna z dvojnásobné vraždy novinářů
" předala souřadnice(jako návodčí) skupiny ruských novinářů a civilistů, kterou vzápětí vládní síly ostřelovaly. V důsledku toho zahynuli novináři Igor Korněljuk a Anton Vološin.
Jestli byla nějaká ženská hrdinka,tak tato babča,(která šla proti proudu co je na "ukrajině"banderovštinu)a banerovce poslala do pr... i s jejich Eintopfem
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-propaganda-babuska-s-vlajkou-vitezstvi.A220503_114012_zahranicni_aha
Emil Holub
26. 08. 2025, 21:56Jo, jo, to byla ta krasavice Savčenková..., ta slavná pilotka, pěšího letectva....
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 22:10Přesně tak, ukačská matrace. Já si nemohl vzpomenout na její jméno, ale oslovení štěnice je příznačné :smile: dík za nápovědu :thumbsup:
Emil Holub
26. 08. 2025, 22:50Já si pamtuju, když ji zajali v Slavjansku, byla vzpupná a vzteklá, že se měli co držet, aby jí nezakroutili krkem. Když ji pak vyměnili, tak už nevypadala, jako podvyživenej kluk, ale konečně bylo potznat, že je ženská. Asi jí ta ruská basa prospěla a i ten vztek a fanatismus jí přešel. Myslel jsem si, že si konečně k sobě najde nějakýho nabíječe a začne myslet úměrně produkci hormonů, ale ta Pletýnková bába Timošenková z ní udělala poslankyni za "Baťkyvštinu", ale moc dlouho tam nevydržela. Pustila si hubu na špacír, ukazala na židy, že jsou neštěstí a příčinou té války a tak ji zašili.
Teď prý někde, aby odčinila své hříchy, dělá velitele nějaké spojovací roty...
Už dokonce kolovaly pověsti, že ji zahlušila ruská bomba, ale to bylo jí samotnou vyvráceno...
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 22:58Azor
Pry tu štěnice konečně dohnala minulost. :boar:
Gott sei Dank.
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 12:27Příběh jako z filmu "Nepritel před branami", ale tam se byla ukázka jak jeden Sovětský voják dostal pušku a druhý náboje. Samozřejmě to byla fikce, ale někdo tomu věřil. Stejný to je to s tímto článkem :smile:
Slavoslav
26. 08. 2025, 13:15Knedlik
zase si pil, alebo len vseobecna neschopnost pochopit pisany text? z popisu je jasne, ze tie zbrane nosia nazad a predavaju za chlast, jednotkam ktore ich nasledne vedia nejak zpenazit. Napriklad na ciernom trhu, nik v clanku nespomina, ze by sa to nosilo ako vybavenie zatiacl chodiacich kadavrov
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 13:23Partyzáne
Nesuď podle sebe.
Kyjev - S překupníkem zbraní, bývalým ukrajinským vojákem, se setkáváme v Kyjevě. Pistoli Makarov nabízí za 160 dolarů (asi 3900 Kč), ale po smlouvání cena klesá na 120. Tvrdí, že prodává také kalašnikovy, a to za méně než 400 dolarů (necelých 10.000 Kč). Při troše trpělivosti sežene i těžší zbraně, třeba raketomet. Ukrajinu, kde dříve vlastnictví pistolí bývalo vzácné, nyní experti označují za "supermarket" s nelegálními zbraněmi, píše agentura AP. 8. 8. 2016 Deník.cz
Ukrajinci nabízejí na síti zbraně z války. Černý obchod bují už teď, bude to horší
Václav Janouš 24. března 2025
Idnes
Slavoslav
26. 08. 2025, 13:30Knedlik
ano, cierny trh so zbranami prekvita za kazdej vojny a na oboch stranach, nic prekvapive. Ale nazad k pointe, to ta blbe ani netrklo preco ich schovavaju pod kadavre a nenesu na pleciach ak by to robili legalne? A preco by ich posuvali za alkohol zrovna BARSu?
stareska demencia alebo delirium tremens ako ked si videl rusaka za dneprom?
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 13:36Partyzáne
Ess kommt der Tag
Slavoslav
26. 08. 2025, 13:40Knedlik
ze ma pri tebe ako podporovatelovi nacistickeho rusakova toto slovne spojenie ktore iste vies s cim je spajane a pouzil si ho ucelne az tak neprkevapuje.
Ale ked sa uz vyhrazas, tak ti dam moznost ako zatial kazdemu internetovemu hrdinovi. Prid, vybavim ring a mozes sa predviest
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 14:21Nemusíš vybavovat, máme ring ve městě a hned 2 :smile:
Kdo říká pravdu je podle takových jako jsi ty je dezolát a kdi nechce finančně podporovat ukronacisty je Putinovec.
Ty jsi příklad jak z učebnice psychologie :thumbsup:
Slavoslav
26. 08. 2025, 14:32Knedlik
no ja sa za tebou nepotrepem a zhasol si rovnako ako zvysok hrdinov. Na nete sa vyhrazas a ked dostanes moznost zvednes ako rusak na Ukrajine.
Mimochodom, dezolat je podla mna tupec co ani nedokaze pochopit text na ktory reaguje a potom blaboce o tom ako rusaci nosia z bojoveho pola AKcka, aby ich dali dalsim chodiacim kadavrom ci vidi rusakov za Dneprom. Zo zaciatku si mal aspon nejaky glanc kde si mal sice iny nazor no dokazal si reagovat pricetne, ale v podstate si len o trochu mensi tupec ako cokel ci ten lietajuci potkan
Azor
26. 08. 2025, 16:32Slavoslav.
V jakém procentuálním množství se "ztrácí" zbraně na "ukrajině" a v Rusku???
Zkuste porovnat (ozdrojované)ty % .
Salut.
Slavoslav
26. 08. 2025, 16:45cokel
netusim a ani ma to nezaujima kedze to nie je klucove. Deje sa to na kazdej strane a v kazdom konflikte. Pointa bola,z e Knedlik je debill co nevie citat s porozumenim, ale to tebe ako neschpnemu nebetycnemu debilovi co ma odkazal na Nulandovej disk nemusim vysvetlovat
Azor
26. 08. 2025, 16:53Slavoslav.
"Ale ked sa uz vyhrazas, tak ti dam moznost ako zatial kazdemu internetovemu hrdinovi. Prid, vybavim ring a mozes sa predviest"
Z čeho vyplívá(podle vás)to vyhrožování???
Pepík Knedlík pouze konstatuje !!!
A to i (mimo jiné)za zločiny,které provedli konkrétní lidé.
A ruská prokuratůra je monitoruje(i ty co to udělali v Buči či Irpini a a sváděli to na jiné.)
A i na takovéto, je to jeho "den příjde" myšleno.
Viz.
The New York Times otiskly článek věnovaný příběhu německého lékaře Kaspara Grosseho, který byl svědkem brutálních odvet ukrajinských ozbrojenců proti vojákům ruské armády.
Že by "ruská"propaganda?? To jejich chování je mez. zločin.A jako se zločinci taky bude nakládáno.
S připomínkou(kterou sprofanovali ti,které na té "ukrajině"velebíte) - "Den příjde"
,kde se budu ze zločinů zpovídat.A ti co si myslí že půjdou pod ochranu západu,by měli mít na vědomí,jak že dopadli Vlasovci,nebo nedávno ten pilot vrtulníku ve Španělsku nebo ten v Berlíně.
https://www.nytimes.com/2024/07/06/world/europe/ukraine-russia-killings-us.html
viz-
https://cnn.iprima.cz/podivej-je-nazivu-rekli-ukrajinci-a-strileli-do-ruskeho-vojaka-americane-video-overili-89477?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=hMtoeW8yLFc-202204062141&dop_id=16044949
viz-
"Ruské jednotky totiž našly v Kurské oblasti v jedné osadě hromadné popraviště,
kde na dvou hromadách několik desítek metrů od sebe byla nalezena tlející a rozkládající se těla původních ruských obyvatel, které vojáci ukrajinské armády postříleli.
A to jak dospělých, tak dětí.
https://aeronet.news/wp-content/uploads/KidsVictimsKursk720.mp4?_=1
Salut.
Slavoslav
26. 08. 2025, 17:01cokel
ze si blby ako taky prasivy pes po trepanacii lebky bby aj vysvetlovalo, ze nachapes zmysel nemeckeho Ess kommt der Tag ktore tu pozuil nas obdivovatel Nackov co mu je smutno za tym, ze Cechy uz nie su protektorat Tretej rise
Azor
26. 08. 2025, 22:04Slavoslav.
"ze nachapes zmysel nemeckeho Ess kommt der Tag"
Co by mělo být špatného na tom pokud by nějaký Němec prohlásil - "den příjde" - kdy se lidé osvobodí od útlaku lichvářů,(kdo pak vymyslel úrok???) kteří ovládají banky a tisknou "peníze ze vzduchu"????.
A v tom zprofanovaném významu(nacistů)to tady propagujete vy a vám podobní,kteří chtějí zotročit(i pomocí lichvy a když to nepomhá tak i zbraněmi - zkroutíme ruce - Obama,co???)Rusko,Africké,Středoamericé(viz vyhrožování - den příjde-)od Doníka a zaštitují se jako s Irákem(drogy)tak i státy jižní ameriky(ten jejich zadní dvoreček,co??)
A tak i vy co toto propagujete(a jiným tady tímto, nasazujete psí hlavu)dopadnete jdnoho dne - co příjde - tak,aby se takové lidi eliminovali a neohrožovali lidi na planetě.
A tím jak začala SVO,( - den příjde - už přichází)tak se tím začalo.Mění se uspořádání světa.Aby tady nebyli takoví vyžírci(dolar)na úkor většiny států a lidí.
I ten jejich styl(vyžírků)levně - pod hrozbou zbraní úplatky,terorem,dluhy - nakoupili suroviny (a i jiné věci) a draze to prodat.Kdo s tímto začal??Jaké ti lidi měli náboženství???
Salut.
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 22:26Partyzáne
Moji předkové pocházejí ze Sudet a z Rakouska. Já bydlím stále v Sudetech. Po válce nepritel lidu Eduard Beneš vyhnal osidlence ze Sudet a to nemyslím jen Němce, ale i Rakušany, kteří vydatně podporovali průmysl i zemědělství a po vyhnani přišli neadrtálci z východu. Přesně tak, Slováci, Rusini, Ukáčka, Rumuni i Maďaři. To byl od kolaboranta Beneše s komunisty fakt veledilo.
V roce 1945 už na jeho příkaz začala perzekuce vojáků bojující na Západě i Východě.
Neobdivuji žádny nacismus, ale to ty nejsi schopný pochopit, protože ty podporujes ukronacismus od začátku, který překonal německý nacismus v mnoha aspektech. Možná jen Pol Pot byl o stupeň výše než ukáčsky nacionalismus vedeny komikem Zelenskym.
Slavoslav
27. 08. 2025, 05:11cokel
sa mi paci ako si tu notujes s nackom pepikom co vyhhlasil rusakov za prasce a s llietajucim potkanom co naznacuje zdvojenym SS v nazve russak, ze su to nackovia :)
Slavoslav
27. 08. 2025, 05:25Knedlik
vsak vravim, ze by si bol najradsej keby Cechy stale boli protektorat a ten tvoj den nikdy neodisiel
Azor
27. 08. 2025, 21:29Slavoslav.
"sa mi paci ako si tu notujes s nackom pepikom co vyhhlasil rusakov za prasce a s llietajucim potkanom co naznacuje zdvojenym SS v nazve russak, ze su to nackovia :)"
Asi vám nic neříká toto - pokud chceš zničit nějakou myšlenku hoď ji do absurdity.
Nevysmívá se tím (ssss)vám, Emil Holub???
Ohledně Pepíka Knedlíka, jsem vám už odpověděl.
Salut.
Šebesta
26. 08. 2025, 11:23Nepochybuji,že co zde píše autor může být pravda. Co mi zde na tomto webu vadí je že píše velmi málo o problémech která má UA. Obecně ve válce platí že problémy mají všechny armády ve válce. Někdo menší někdo větší a někdy se to obráti . Proč se zde napíše o problémech ukrajinské armády ? Člověk by pomalu nabyl dojmu,že skoro žádné nemá.Kdo ale sleduje i jiné weby,zjísti že UA má problémy a někdy větší nebo stejné jako Rusové. Koneckonců není to Rusko ale Ukrajina kdo tahá zatím za kratší konec provazu.
dumdum
26. 08. 2025, 13:48Tahá za kratší konec? Vždyť russáci měli v roce 2022 obsazeno větší území než dnes. A to od té doby ztratili milión vojáků a promrhali vojenskou techniku za desítky miliard. takhle si fakt úspěšný boj nepředstavuji.
Pepík Knedlík
26. 08. 2025, 14:23bumbum
Hele, lidi je jako sraček a zajímají tě Slovani? Mě ne.
Emil Holub
27. 08. 2025, 10:00Pane Šebesto,
správná připomínka, v zájmu objektivity by se admin měl věnovat i tomu pro UA typickému a jinde nevídanému jevu a to těm násilným "busifikacím" nových sil do OSU. Ten příběh toho ruského opilce a kriminálníka stiženého psychickými poruchami je jistě zajímavý a dojemný, naštěstí s dobrým koncem (na Západě mají o dalšího blázna víc k těm už z exotických krajů Afriky a zbytku světa), ale je to naprostá marginálie...
Není to tak dlouho, co Zelého verbíři z TCK ubili k smrti jednoho 43-letého Maďara z Užhorodu a pak sdělili rodině, že byl chabrus na srdce. Ale to si neměli dovolovat protože hned na to reagoval Orbán a jeho min. zahr. věcí a bylo to velké téma i v Bruseli.
No a to nebyl první případ. Další takový a zase v Užhorodě se stal před týdnem, kdy ti samí Zelého drábové ubili k smrti 34-letého Ukrajince. Jeho tělo byl jeden hematon a několik tržných ran a vysvětlení bylo stejné-akutní srdeční selhání !!!
No a tak se nedivme, že když takto ten zhovadilý nacistický režim nakládá s vlastními, že s ním rusky mluvící Ukies/"Moskali na nůž!", nechtějí nic mít a raději se trhli a tu nezávislost na něm brání všemi prostředky...
Samozřejmě, že to vypovídá o jeho charakteru a také charakterech těch vlád a jedinců, které takový režim podporují a zřejmě takové nakládání se svými občany považují za adekvátní a proto bychom si měli dát velký pozor nejen na aktuálně vládu naší i tu budoucí, ale i na vlády ostatních členů EUtopie i na všechny ukrajinnské nacisty i ty českého a slovenského původu, kterých je tu "neúrekom".
Ta brutalita svědčí nenej o nelidskosti toho na UA Západem vnuceného a dosazeného sionisticko-nacistického-banderovského režimu, ale i o morálce a kulturní úrovni nacistů a jejich pomocníků, jež se projevují i zde a to nejen vulgárním a agresivním obsahem, ale i formou, kdy namísto slov používají jen shluky nahodilých písmen, ze kterých zjistit nějaký smysl je přímo rébus...
Azor
27. 08. 2025, 21:31Emil Holub.
Plný souhlas s vaším článkem.
Slavoslav
26. 08. 2025, 08:22takychto pribehov je z rusakove vela. Akurat minuly tyzden som pozeral video kde barysna vyprevadzala manzela, mrzaka co ich vagonovali na prikaz velitala a chystali sa ich o barlach poslat do prevj linie. Na odchyt dronov dobre
Emil Holub
26. 08. 2025, 16:23Jo a už tam chybíš jen ty Jánošíku, abys tam nadělal za NATO a EUtopii pořádek.
Je vás tokových tady víc, co kdákají, jako nakopnutá slePiče, mlátí vztekle to klávesnice a kdenic tu nic.
Když už ten RuSSák je na tom tak blbě, jak se tu furt dokola píše, tak se divím, že ho už nedorazili ti Ukies, co jich už skoro 1,8 polehlo a 400.000 dezertovalo a že ani vám NATOvčíků hbitým, chytrým a ostražitým se tam moc nechce. Jen šílenému Merzovi a domu Buzíkovi Makronovi, ale ti zas nemají tam koho za sebe poslat.
A tak koho tam chcete poslat vy, vy hrdinové a teoretici válek. S vaší erudicí a morálkou by se u AZOVa o vás poprali?!
Slavoslav
26. 08. 2025, 16:45holubok
ze si blby vieme, nemusi to zdoraznovat ty matematik
Emil Holub
26. 08. 2025, 16:54Hej, ty kokotík jarabý,
tak nám jen prozraď, kdy konečně s těmi svými kámoši půjdete postavit tomu Russákovi tu zeď, aby se na nás nedostal a tady to uprděný EUtopijní štěstíčko s Grýn dýlem nám nenarušil, když ti hloupí Ukies a sráči, co jich uteklo do EU už několik milionů, na to evidentně nestačí?!
Vždyť stačí jen do toho nemožnýho a věčně ožralýho Russáka jedním prstem šprtnout a on se svalí a bude prosit o milost......Proč se o to potěšení okrádáte?!
Slavoslav
26. 08. 2025, 17:02Holubok
ta stena uz stoji a rusak tam preslapuje tretim rokom po tom co bol v tom prvom hnany ako prasivy pes Z Chersonu a od Kyjeva
mimochodm ty lietajuci potkan. Aky je tvoj odhad pocetnych stavovb UA armady dajma tomu tak rok dozadu?
Emil Holub
26. 08. 2025, 17:17Kokotík jarabý,
ano ta stěna tam už stojí, ale z hromady hnijících mrtvol ukrajinských nacistů a jejich hloupých a násilím odvedených obětí a já chci vědět, kdy ty osobně, ty válečníku k pohledání, ji svým duchem, inteligencí, válečnickou erudicí i vlastním tělem vystižíš, protože mi připadá, že tak nějak se začíná hroutit a byla by škoda, aby se sesypale, když už to stálo tolik obětí. Nemyslíš?!
Už mi tu nevypisuj ty své chujoviny a napiš termín, kdy už konečně nastoupíš k infantérii do toho mezinárodního batalionu mezi Gruzínce a Kolum-bijce, aby do té doby, nezanikl pro nedostatek kádrů a ty bys tam zůstal trčet, jako kůl i s těma pár dementama, co se na toho RuSSáka třepou, jako kosa na bábě...a taky tu jen žvaní, co se a co by se...
Slavoslav
26. 08. 2025, 17:24lietajuci potkan
to mas zle, ta stena je ako ti bolo v clanku vysveltene z rusackych kadavrov. No kolkoze to mala ZSU vojakov takto pred rokom ty matematik?
PS: ked ma ako podporovatela UA posielas do zakopov nedbam. Vcelku by ma to bavilo prevetrat tu moju Tikku aj na rusakoch. Ale dajma si podmienku, ze budem mat sancu vystrelit si aj na teba kedze budes v tom case pomahat rusakom v ich rychlom postupe na vychod
Azor
26. 08. 2025, 17:29- Emil Holub.
"Jen šílenému Merzovi a domu Buzíkovi Makronovi,"
Macron není sám -
to je práce globální elity které připravily a dovedly k moci mnoho jedinců s údajně netradiční orientací,aby mohli jimi být vydíratelný a dělali pro ně jakékoliv svinstva.
"Mezi takové osobnosti patří francouzský prezident Emmanuel Macron, kanadský premiér Justin Trudeau, lotyšský prezident Edgars Rinkēvičs, kyjevský diktátor Volodymyr Zelenskyj , bývalý nizozemský premiér a současný generální tajemník NATO Mark Rutte, bývalý generální tajemník NATO Jens Stoltenberg a bývalý americký prezident Barack Obama. Někteří z nich mají manželky a děti, což v očích stále převážně tradičního světového společenství vytváří pěkný obraz."
viz.
Zalužnyj - byl také v intimním vztahu se svou vlastní nevlastní dcerou, neustále střídal ženy a zajímal se i o muže, včetně Vladimira Zelenského.
A jeho(Zelenského) už Mi 6.chce nahradit Zalužnyjm -
Zalužný napsal knihu „ Moje válka “, jejíž název odpovídá názvu knihy Adolfa Hitlera „Můj boj“.
Dříve byl generál spatřen s náramkem se svastikou na ruce.
Fotil se před velkým portrétem Stepana Bandery a přiznal se k jeho následovníkovi.
Azor
26. 08. 2025, 17:39Slavoslav.
" co bol v tom prvom hnany ako prasivy pes Z Chersonu a od Kyjeva"
Přání otcem myšlenky.I laik a gramotný člověk co umí číst a chápat psaný text,tak ví že lžete až se od vás práší(doufám že pak nebudete žádat o nemoc z povolání - jako profesionální lhář,za zaprášené plíce)nebot Surovkin se sám stáhl za Dněpr(ohledně voj. hlediska)
https://www.aljazeera.com/news/2022/11/9/russia-orders-withdrawal-from-ukraines-kherson-city
A to a samé o Kyjeva - dobrovolné stažení ohledně vyjednávání v Istambulu,které zlikvidoval agent Mi6 Johnson.
Toto vaše blouznění vám může spapat slušně řečeno jen takový jako Czertik,dumdum,Marty J.Čejka,Skypy atd.
Salut.
Slavoslav
26. 08. 2025, 17:52cokel
takze Surovikin bol prasivy zradca co vydal regionalne hlavne mesto RF nepriatelovi bez boja?
Emil Holub
26. 08. 2025, 18:25Co to meleš ty Jánošíku, ty teoretiku na riť, ty můžeš předvádět a provětrávat a to jen tady tu svojí tykvu a né něco, čemu říkáš Tikku, tu svojí dutou dýni, co máš namísto hlavy...
Co bych tam ty vole pitomá dělal, to je věc jejich, těch RuSSáků z obou stran Dněpru, aby se sami porovnali a ani tobě do toho nic není, ale když se cítíš, že patříš k těm stupidním a potetovaných Hitlerovým rypákem hakošům a banderovcům, tak prosím...
Slavoslav
26. 08. 2025, 18:43lietajuci potkan
ako som si aj myslel, zbabele hovno co dokaze rusaka len papulou podporovat. Mimochodom, kolkoze to mala ta ZSU clenov? Ci uz si prisiel na to, ze si zas uveril kravine co rusak vymyslel pre extra tupych vatnikov a po tom co som sa na tom zasmial v inej diskusii teraz drzis bobrika mlcanlivosti, lebo aj v tvojej dutej hlavicke tie cisla nevychadzaju co si nejak horko tazko zistil aj ako stvorkar co neprepadol len vdaka tomu, ze ucitelka sa chcela takeho tupca ako ty zbavit a poslala ho aj na druhy stupen ZS
Emil Holub
26. 08. 2025, 22:39Slavoslavě,
ten spolek tupých knechtů, co si říká OSU už má původní kádr vojáků z povolání povětšinou zakopaný po hřbitovche celé té zubožerné okrajiny a co není na hřbitovech, to smrdí po lesích a polích a jejich kosti roztahují a rvou se o ně potulní psi.
Proto ta ponižující a řádného dobytka hodná mobilizace i ten zběsilý útěk Ukies z jimi tolik milované domoviny, která se k nim chová, jako k jatečnému dobytku a to zcela právem, protože si to nechají líbit.
Já ty blbce samozřejmě spočítaný nemám, ale hrubým odhatem je to asi takhle: OSU před tím začátkem téhle části občanské války na okrajině Ruska, co začala před těmi 3 a půl lety, měla cca milion knechtů, převážně kádrových a na kontrakt, při ztrátách přes jeden milion a 700 tisíc a cirka nejmíň 600.000 zmrzačených a dalších 400 tisíc dezertérů a při odhadovaném dnešním stavu okolo milionu, prošlo tím zkorumpovaným bordelem s názvem OSU přes min. 4 miliony nešťastníků, jejichž kvalita je velice problematická a neustíle klesá, protože berou kde jakého potulného alkoholika v důchodovém věku a dokonce i blbečky s downovým syndromem a jednotky jsou na polovičních stavech a přes 70% mančaftu tvoří trosky nad 45 let a ti mladší už prostě nežijí...
Jinak těm speciálům s downovým syndromem bys právě ty mohl dělat velitele, určitě by sis s nimi dobře rozuměl a zásTupce pro věci politické by vám mohl dělat Čert, nebo to pako dum-dum...
Ještě chvilku to pojede setrvačností a s posilami těch naverbovaných cizinců, kteří se tam slétli, jako mouchy na hovno ze 70 zemí světa, ale ti to nevytrhnou. OSU už prakticky přestává být armáda, postupně se přeměnila v hordu pološílených zoufalců, kterým vy se tak svým fanatisměm a neschopností přijímat realitu podobáte...
Už se čeká jen na ty vyžírky z NATO, ale oni ví, že by se rozprchli po dopadu první KAB3000 a proto se tu jen o tom žvaní, jak to předvádíte vy, bijci tlamou...
A ještě poznámka nakonec: Já RuSSáka nepodporuji nijak, on si poradí i beze mě, ale bez tebe to ti Ukies nezvládnou, tak jdi konečně do sebe a mašíruj na pozice i s tou svojí tykvou, než ti ji zrekvírují i s valaškou a nepodarují je Zelému...
Slavoslav
27. 08. 2025, 05:12potkan
ja viem, ze si blby, ale otazka znela inak, dam ti este jednu sancu odpovedat
Azor
27. 08. 2025, 22:03Emil Holub.
"Ještě chvilku to pojede setrvačností a s posilami těch naverbovaných cizinců, kteří se tam slétli, jako mouchy na hovno ze 70 zemí světa, ale ti to nevytrhnou."
Jo,jo. Viz -
Ty už jsou likvidování než uvidí vůbec frontu
"Zahraniční bojovníci na Ukrajině ztratili v důsledku ruského útoku více než 115 lidí, píše americký vojenský časopis Military Watch .
https://militarywatchmagazine.com/article/foreign-fighters-ukraine-115-casualties-russian-strike
Více než 100 zahraničních bojovníků bylo potvrzeno zabito při ruském útoku na výcvikový tábor poblíž města Kropyvnyckyj ve střední Ukrajině 21. července, když se shromáždili k obědu. Americký bojovník, který anonymně hovořil s New York Times,
https://www.nytimes.com/2025/08/12/world/europe/foreign-soldiers-ukraine-russia-missile-attack.html
uvedl , že mezi oběťmi jsou bojovníci ze Spojených států, Dánska, Kolumbie a Tchaj-wanu."
"Navíc -
Jak publikace uvádí, ruské vládní zdroje zdůraznily v lednu 2024 významné výhody útoků na takový personál poté, co si útok na velitelství evropských dodavatelů v daném měsíci vyžádal nejméně 80 obětí, z nichž 60 a více bylo zabito. Podle ruských státních médií byli tito příslušníci „vysoce vyškolení specialisté, kteří pracují se specifickými zbraňovými systémy, jež jsou pro běžné ukrajinské brance příliš složité“. Jejich neutralizace „zneškodnila některé z nejsmrtelnějších zbraní s dlouhým doletem v ukrajinském arzenálu, dokud nebyli nalezeni noví specialisté“, kteří by je nahradili."
https://militarywatchmagazine.com/article/strike-ukraine-french-contractors-africa
A je tam i regulérní Britská armáda -
https://militarywatchmagazine.com/article/royal-marines-fighting-russia-months
A ti co se tam dostanou dopadají (pokud vůbec přežijí),takto -
"Jsem si jistý, že mu jeho instruktoři řekli, že to bude stejně snadné jako bojovat za drogové kartely v Kolumbii. Vidíte. Dokonce zpíval v ukrajinštině. Ale pak se něco stalo…
https://www.blogger.com/video.g?token=AD6v5dxSCG_yBr13rqDNIIxE5hX88GjIdOcjEWXVkS0swA6hNrvYDCNyV6yu9Bnv5QlzbY5Vs_Jl0-FJxC2eaYeDHw
Jo, já vím – když kolem vás začnou vybuchovat bomby a většina vaší jednotky zůstane hnít na bojišti, odvaha se okamžitě vypaří. Jo, já vím – říká se tomu palebný efekt , zvlášť když palebná produktivita přesahuje zkušenosti všech těch „válečníků“ z NATO, kteří z nějakého neznámého důvodu v momentě, kdy se dozvědí, že se k nim blíží ruská pěchota, utečou."
" protože berou kde jakého potulného alkoholika v důchodovém věku
https://www.echo24.cz/a/HbrzD/zpravy-svet-v-ukrajinske-armade-budou-moci-slouzi-lide-starsi-60-let
Ukrajinský velitel vylíčil, jak mu komisaři TCK přiváží lidi s tuberkulózou jako gangrénami!
https://rumble.com/v56e37b-ukrajinsk-velitel-vylil-jak-mu-komisai-tck-piv-lidi-s-tuberkulzou-a-s-gangr.html
Ukrajinský zajatec popsal, jak ho AFU poslala s lopatou na frontu proti ruskému útoku!
Oleg Achmetov popsal, jak byl spolu s dalšími kamarády je chytli na ulici a pak je použili jako živá návnada na čele fronty proti útoku ruské armády. AFU potom začala sypat z dronů bomby nejen na Rusy, ale i na ně.
https://rumble.com/v65liis-ukrajinsk-zajatec-popsal-jak-ho-afu-poslala-s-lopatou-na-frontu-proti-ruskm.html
https://www.dw.com/en/why-are-mentally-ill-soldiers-being-drafted-in-ukraine/a-73330497
a dokonce i blbečky s downovým syndromem"
Ukrajinská armáda začala odvádět na frontu dokonce už i muže s mentálními diagnózami!
https://rumble.com/v4s4o53-ukrajinsk-armda-zaala-odvdt-na-frontu-dokonce-u-i-mue-s-mentlnmi-diagnzami.html