EXCALIBUR
CZUB - KONFIG
CZUB - ESHOP

„Berlínská zeď II“ aneb předpověď zmrazení ukrajinského konfliktu za podmínek nevhodných pro Ruskou federaci

 24. 06. 2024      kategorie: Úvaha      53 komentářů
Přidat na Seznam.cz

Maxim Kalašnikov, ruský spisovatel, futurista a přítel Strelkova-Girkina, ve své otevřené úvaze předpovídá zmrazení konfliktu na Ukrajině za podmínek nevhodných pro Ruskou federaci. Jeho teorie jsou poněkud přehnané, ale přesto je zajímavé číst změny v psychologii rašistů. „No, vyhlídky na operaci 'Berlínská zeď II' po zmrazení války se objevily. Skutečnost, že je nevyhnutelná, je již viditelná. Jak Spojené státy, tak Čína nás k tomu tlačí,“ říká Kalašnikov.

shutterstock_2143099515Foto: Maxim Kalašnikov, ruský spisovatel, futurista a přítel Strelkova-Girkina, ve své otevřené úvaze předpovídá zmrazení konfliktu na Ukrajině za podmínek nevhodných pro Ruskou federaci. | Shutterstock

Kalašnikov ve své úvaze dále pokračuje: „Pro prvně jmenované je to přínosné, protože bylo možné dosáhnout důležitých strategických cílů. Protiruská státnost Ukrajiny je zachována na osmdesáti procentech jejího území. Ruská iredenta – sjednocení všech větví Ruska v jedné zemi – byla zmařena. Mezi Velkorusy a Malorusy byl vražen krvavý klín. Blok NATO byl doplněn o Švédy a Finy a nyní je ještě více tlačen směrem k Ruské federaci. Již nyní existuje možnost, že po snížení vojenských zakázek dojde k poklesu ekonomiky; úvěrový a finanční blok Ruské federace zůstává v rukou prozápadních sil. Ze země byly odvezeny rezervy centrální banky modelu 2022. Yankeeové toto vše obecně nebudou považovat za selhání.

Číňané jsou také v zisku. Ruská federace je oslabena a těsněji svázána s Pekingem v roli juniorského spojence. Naše technologická a ekonomická závislost na Pekingu jen roste; zkroutila nám ruce, pokud jde o dodávky plynu. Je tak docela reálné dosavadní válku zmrazit a nastolit nový pořádek a vyhnout se tím nepokojům v Ruské federaci.

Myslím si, že zmrazení konfliktu je nevyhnutelné. Navíc se v důsledku války ukazuje, že se naše situace nezlepšila (připomenu Clausewitzův princip) a boje v žádném případě neskončí.

Západ zjevně hodlá provést operaci 'Berlínská zeď II', tedy hodlá zajistit, aby byl život na banderovských 80 procentech Ukrajiny-Malé Rusi (a v části Novorossie, kterou jsme nedobyli) lepší, kvalitnější než v novém federálním okresu Novorossiya v Ruské federaci, a to analogicky s NDR a Západním Berlínem (ve skutečnosti Spolkovou republikou Německo) v letech 1961-1989. Tehdy Němci z chudší socialistické části prchali na bohatý Západ.

Za tímto účelem se v Kyjevě de facto zavádí externí management (aby domorodá elita vše nerozkradla) a z odebraných tří set miliard z Centrální banky RF budou vydány velké půjčky pro rekonstrukce Banderistánu. Postaví tam nové tepelné elektrárny, rozvinou zemědělský průmysl (surovinová periferie Západu, jeho chlebník), zefektivní práci protikorupčních struktur. Postaví normální soudy a systém místních voleb. Budou vytvářet dojem 'toto je Evropa' vedle ' hustého asijského despotismu'...

Ne, ukrajinští občané nebudou žít tak blahobytně jako Evropané, avšak náš nepřítel se pokusí zlepšit jejich život kromě oblasti ztracených 20 % země. Navíc na nás dolehne oprava většiny zruinované infrastruktury a nastanou humanitární krize poté, co válka zamrzne. No, pokud jste nebyli schopni připravit a provést úspěšnou 'blitzkrieg', pak sklidíte, co zasejete.

Nepřítel se bude snažit, aby Ruská federace vynakládala velmi velké výdaje na odstranění devastace v nových regionech, čímž nám nasadí kámen na krk, který nás stáhne ke dnu. To vše v kombinaci s pokračováním sankční blokády a nutností vynaložit nemalou částku na konverzi vojenského průmyslu, který během války nabral velkou dynamiku. Věřím, že nepřítel sází na to, že ruské úřady ekonomicky nepřežijí. 80 % Ukrajiny se stane zástupcem NATO, bude vyzbrojena a vycvičena k obnovení války, a to již s přihlédnutím k bojovým zkušenostem ukrajinských vojáků, s novým letectvem, drony atd. Možná bude mít Ukrajina na svém území i americké základny. Po výsledcích SMO se Anglosasové našich jaderných zbraní bojí mnohem méně než dříve.

Považuji to za mimořádně vážnou výzvu. Potřebujeme tak sofistikovaný plán nové industrializace celé Ruské federace, abychom zabránili účinku tzv. Berlínské zdi. Protože pumpovat peníze do nových regionů a přitom šetřit na 'starých'  zemích Ruské federace je zcela jistě cesta k nepokojům. Potřebujeme obecný rozvojový projekt a pětileté plány do budoucna.

Bohužel, naše úřady zatím nemají ani jasnou představu o budoucím Rusku, ani jasně formulovaný projekt neoindustrializace, ani úspěšnou praxi týkající se surovinové politiky země jako celku.“

Zdroj: Maxim Kalašnikov, Ministerstvo obrany Ruské federace

Komentáře

Martin23 .

26. 06. 2024, 23:24

NATO pochopitelně pomáhá kde může. Rusko škodí kde může. Vlastně objektivně kde Rusko skutečně pomohlo bez postraních úmyslů?

Rok 1999 Operace Spojenecká síla, NATO zabránilo vyhlazení kosovských Albánců.

Rok 2003 ISAF. Jen co odešli Američané, tak to bohužel dopadlo jak to dopadlo a ženy opět v Afganistánu přestaly existovat. Je mi jich skutečně ze srdce líto.

Jo a třeba IFOR a vůbec toho je tolik že se to tady ani nedá vypsat. Jedno je ale potřeba opakovat. Rusko nikdy nikomu nepomohlo. V Rusku NIKDY na NIKOM NIKOMU nezáleželo!

Šebesta

27. 06. 2024, 10:04

PRO MARTIN .Fabulovat umíte pěkně. Já o voze vy koze !To že chce údajně nějaká armáda někde pomáhat jí ale neopravňuje vraždit civilisty a novináře. Apropos ve Vitenamu taky Amíci pomahali a to co udělali v Milai bylo co ? Válečný zločin jako vyšitý. A pozor já se rozhodně nezastávám těch komunistických band vím že oni jsou možná ještě horší ale tehdy to komunistická propaganda krásně využila proti USA. Když je válka tak si nikdo nebere servítky a politika NATO mi taky připominá politiku SSSR za totáče,tedy jiným národům vnucovat svou morálku silou. Jak to dopadne ? Ten vnucovatel toho " dobra" já pak naopak nenáviděn. Přiklady zejména u USA ve světě to jen dokazují. Irák,atd. U SSSR to bylo obdobné.

Martin23 .

27. 06. 2024, 12:37

Šebesta:

On je rozdíl mezi tím když novinář je collateral damage, nebo legitimní cíl. Co si budeme nalhávat.

Proč Vám vadí že Rusáci prohrávají? Vemte to z druhého pohledu, čím více padne Rusáků, tím později bude NATO někde zachraňovat situaci po Rusku. Takže je vlastně i ve Vašem zájmu aby Rusko vykrvácelo, protože tím pádem NATO nebude někde vraždit ubohé novináře.

Šebesta

27. 06. 2024, 14:34

Nejlepší by bylo kdyby Ukrajinci vytlačili Rusy ze svého území . Jenže k tomu je asi hodně daleko a  tvrzení některých z vás že Rus prohrává je vaše přání nikoli realita.I z našich mainstreamových médii je slyšet že je Ukrajina v kritické situaci. Dochází ji účinné zbraně a hlavně mnoho Ukrajinců už má války dost což je zase zpráva kterou naše mainstreamová médii se snaží utajit ale marně. Západ Ukrajině dodává co může a nechce si přiznat realitu,že sankce proti Rusku nejsou tak účinné jak by měly být a že situace na bojišti je patová. Pokud jde o naší republiku volby do europarlamentu ukázaly co si u nás většina lidí přeje a to skoro 30 % voličů zejména těch opozičních k těmto volbám nechodí ale přijdou za rok ke sněmovním. TYpnu si že tato válečná Fialová vláda utrpí debakl a co je nejhorší je možný návrát komunistů do sněmovny což je katastrofa a viníkem je tato vláda. Naši lidí už nechtějí stále podporovat válku a chtějí většinově její konec. Jeden z důvodů proč tato vláda prohraje je právě ona nekonečná podpora patové války. Apropos kdo poslouchá i jiná media než provládní ví že i v samotné ODS je grupa lidí,kteří chtějí jinou vnitřní i zahraniční politiku než dělá Fiala. Jejich hlavním mluvčím je bývalý europoslanec Zahradil.

Šebesta

27. 06. 2024, 14:40

Poslední věc. Je otázka kdo nebo co skončí dříve ? Zda Fialová vláda nebo tato válka. Já bych chtěl konec obojího a to co jak nejdřív a myslím že v ČEsku je nás většina co to chtějí.

Slavoslav

27. 06. 2024, 15:00

Sebesta

iste len nedopatrenim si neodpovedal na moje otazky dole. Takze ako zastavenie pomoci UA dokaze ten pat na fronte vyriesit a ukoncit tak vojnu?

Martin23 .

27. 06. 2024, 16:48

Šebesta:
každý mrtvý Rus je oddálení další války které Rusko znovu rozpoutá, protože velkokníže Putin je dosmrtný president :D

Martin23 .

25. 06. 2024, 21:53

Už jsem to tady psal asi padesátkrát a je potřeba to některým z nás, těm slabším, napsat po padesáteprvní.

Rusákovi nikdy nebylo slíbeno že se NATO nebude "rozšiřovat kamkoliv.

Rusko se rozšiřuje. NE NATO. Do NATO se vstupuje dobrovolně. Do RUSKA se vstupuje NEDOBROVOLNĚ.

Rusko představuje zlo. Kdo fandí Rusku je zlý člověk a fandí válce.

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 06:55

M12
Tva padesatkrat napsaná lež je stále lež.
Co dela Rusko v Asii me celkem nepodstatny, protože si stále "srovnava" vztahy mezi narody. Vlny migrujicich Armenu nebo Gruzincu jsem nezaznamenal.

Šebesta

26. 06. 2024, 10:43

Do NATO se vstupuje dobrovolně ale agese pácha NATO i další členové třeba Turecko nebo jeho hlavní hegemon USA stejně jako Rusko ne-li víc. Kypr 1974, Srbsko 1999,Irak 20003. Vše bez mandátu OSN opakuji já po padesáte.

Slavoslav

26. 06. 2024, 11:19

NATO ako take len Srbsko a ukoncilo tym desatrocie vojen na Balkane ktore stali mnozstvo ludskych zivotov. Nie je to nieco po com volas aj na UA? Ved o zivoty ti ide najviac?

A nemyslim, ze by tu niekto obhajoval Cyprus 1974 ci Irak 2003 co bol velkay, ale ze velky fail USA a zamindrakovaneho Busha

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 11:40

Souhlas pane Šebesto.
Lze stahnout knihu. Libri nostri. Nezakonné války - Jak země NATO sabotují OSN.
Moc poučný čtení. 250 stran 1 MB

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 11:55

Šebesta
Ta kniha je v PDF.
Stále nechápu proč někdo obhajuje lež, kdx3 lze vše fohledst6 včetně zaruky o nerozsireni NATO o postkomunistické staty. Mam tuhle nezvratnou ingormaci v knihach i na netu to je.

Slavoslav

26. 06. 2024, 12:09

Pepane,

ty sisbtrsny trotl. Ze ty aj octujes chemtrails, lebo aj o tom sa pise a su nezvratne dokazy.

pripadne
https://www.goodreads.com/book/show/31387609-one-hundred-proofs-that-the-earth-is-not-a-globe

Slavoslav

26. 06. 2024, 12:26

ech, preklep, samozrejme tam ma byt, ze si strasny trotl

PS: aky je to pocit ked z teba debi.., pardon, knedlika robi priamo ucastnik tych rokovani na ktoreho sa odvolavas a teda Gorbacov samotny?

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 12:34

Šebesta
Omlouvam se, ale kniha ma celkem 368 stran a chybi tam invaze ns Grenadu. Ale i tak PDF stojí za přečtení. K knihovně mam vse od faktu az po 2. válku.

Martin23 .

26. 06. 2024, 14:41

NATO zabránilo mnoha válkám, které Rusko rozdmýchávalo.

Tím že Rusáci zaberou celou Ukrajinu, se NATO pochopitelně přiblíží k jejim hranicím protože co Rusko schvátí, už nevrátí. Idiocie :D

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 16:23

M23
Cha cha, napiš přesně kterým valkam NATO zabránilo. Poslední co vim probíhá na východě.
Z žádný války nemám radost. Jen se smeju tvy hlouposti.

Šebesta

26. 06. 2024, 17:20

A ještě jednu kauzu bych měl do témat o demokratických armádách NATO. Kauza Assange,která nyní po mnoha letech skončila. Co sdělil za informace Assange světu že ho Amíci chtěli nechat zavřít na 175 let ? Z jeho dokumentů a snímků mimo jiné vyplynulo že Američané ve válce v Iráku stříleli novináře a irácké vojáky,kteří se hodlali vzdát. Mimochodem bylo zabito na 66.000 civilistů. Není to válečný zločin ? Co na to řeknou zastánci jediné pravdy Zdeněk,Slaboslav nebo Martin 23 ? Že to je ruská propaganda nebo že to je ok ? Nebo možná nic. Pravda ta nepřijemná se těžko,těžko akceptuje že jo soudruzi.

Šebesta

26. 06. 2024, 17:32

Kdyby tihle tři zastánci demokracie chtěli náhodou odkazy. Jak se na ně vždy odvolávají tak fešáci dnes o tom překvapivě informovala i ČT ve 12.00 ve zprávách. Přiznám,že mně tím zaskočili že " tak hluboko klesli " ale ono to je logické. To už nešlo, neb platí staré pořekadlo : ŠIDLO V PYTLI NEUTAJIŠ !

Pepík Knedlík

26. 06. 2024, 18:23

Šebesta
Pamatuješ na film: Tři dny Condora? Nebo: Apokalypda?

Slavoslav

27. 06. 2024, 07:16

Sebesta

a ked tu ppviem, ze invazia do Iraku bila chyba a Bush mal za nu sediet a kazdy vojnovy zlocin by mal byt potrestany a v urcitej miere jo pacha kazda z bojujúcich stran tak co?

dokáže sa z rusackej prdele trciaca filcka co sa tu skryva za chcimirstvo odsudit rusacku agresiu, uznat, ze nespravodlivo napadnuta strana je UA a rusak pacha vojnove zlociny a genocidu ako to je dobre zdokumentovane?

Šebesta

27. 06. 2024, 09:55

No a ty  jsi natovská filcka SLABOSLAVE ! Kdyby jsi někdy četl mé příspěvky tak by jsi věděl,že já se Rusů nezastavám. Agrese je agrese ať jí pácha kdokoli. To je to co ty a další nechce pochopit. A ještě v něčem se lišíme. Tahle válka nemá vojenské řešení proto každý normální člověk chce aby skončila kompromisem.Nekonečné válčení určitě není řešení.

Slavoslav

27. 06. 2024, 11:07

Sebesta

ja sa za svoju praozapadnu orientaciu a podporu NATO nehanbim, ale je zabavne ako si myslis, ze ma to urazi.

A velmi pozorne tvoje prispevky citam a preto viem, ze napriklad zasadne neodpovedas na to ako ma ukoncenie podpory pre UA priniest ten mier ako to nema byt kapitulacia UA a umoznenie rusakom pachat genocidu naroda na celom uzemi.

Takze mas sancu a kedze ako sam hovoris, pises len fakty. Ako ma zastavenie podpory priniest mier ked Putina aj nedavno zopakoval, ze mu ide len o kapitulaciu UA z coho tu mal maly orgazmus tvoj kamarat Knedlik par clankov dozadu. Napis fakty co ma teda viest trebars k zamrznutiu konfliktu na sucasnej ciare kontaktu?

PS: je zabavne ked si zas nedokazal odsudit napriamo agresora a to rusaka ako zodpovedneho za ten horuci konflikt.

Zdeněk

25. 06. 2024, 11:07

Rozhořčení soudruha Kalašnikova chápu, zavedení demokratických struktur v Ukrajině je přímým útokem na samu podstatu ruSSistánu, v podstatě jde o vyhlášení války... :laughing::joy::rofl:

Ale teď trochu vážně, ten článek je zajímavý především tím, že ho napsal tvrdý nacionalista až klidně řekněme fašista, který je ovšem také velmi inteligentní. Je v něm ukázáno, jak hluboké jsou problémy ruSSka a že nutně potřebuje pauzu.

Naši místní proruSSaci sice neustále opakují, jak je na tom Ukrajina špatně, jak nemá čím střílet, s kým bojovat a mele z posledního, no možná, ale já se hlavně musím ptát, proč, když je na tom :flag_ua: tak špatně, ruSSko nepředvedlo žádný výrazný postup nebo průlom? Možná proto, že je na tom stejně nebo spíš hůř. Zatím letošním maximem byla tzv. Charkovská ofenzíva, která se zatím topí v ruSSké krvi a i ruSSáci jsou překvapeni mírou svých ztrát a minimálním postupem, i když se v našich médiích a u flastenců už dobýval Charkov z chodu.

ruSSko je ekonomicky naprosto v háji, musí žebrat u Severní Koreje, která neváhá je zesměšnit, je ekonomicky i finančně zcela závislé na libovůli Číny, která ho ovšem využívá ke svému zisku a zadek si jím vytírá i Vietnam a Indie - 5D šachista dosáhl degradace ruSSka na lokální mocnost a to ještě s odřenýma ušima.

Slavoslav

25. 06. 2024, 12:07

ja tvrdim uz davno, ze za rusackym utokom na UA bolo najma to, ze nemohli dopustit, aby nejaky postsoc stat ukazal, ze to ide inak (pobaltie sa nerata, UA bola klucova cast ZSSR)

Roman

24. 06. 2024, 20:23

Já osobně už dlouhodobě nechápu ten mainstreamový názor že prodlužování - zamrznutí - konfliktu prospívá hlavně - jenom - ruSSku .
Vždyť z logiky věci je víc než jasný že ruSSká žába se pomalu , ale jistě vaří .
Stačilo by  0,25% HDP spojenců pro Ukrajinu a rašistán klekne na kolena . My to nepocítíme a ruSSký náckové budou zase žrát trávu . Jak dlouho putler takovou situaci ustojí ?
Proč západ na Ukrajinu prakticky kašle ???
Ano , včetně ČR !!!

Slavoslav

24. 06. 2024, 20:57

rusak mi momentalne pripomina nemecko 1918, uz prehrali, len si to este odmietaju priznat

Šebesta

25. 06. 2024, 10:57

Slavoslav ty primitive. Umíš vůbec argumentovat nebo dávat jen mínusové body ? Myslím,že to je jasné. Víš že mám pravdu a tak místo přiznání této pravdy dáváš jen minusové body. Aspoň je vidět co jsi ty a tobě podobní zač. Myslel jsem si to távno teď se mi to potvrdilo.

Slavoslav

25. 06. 2024, 11:45

Sebesta

schlad sa trochu, teplo je, praskne ti zilka. Co sa tvojich prispevkov tyka nie je tam k comu argumentovat tak ako neargumentujem so zastancami plochej zeme. Ale mozem si z vas srandu robit ked ukazujes svoju nevdzelanost ako naposledy ked si ani nechapal rozdiel medzi neuznanou vladou a statom

Šebesta

25. 06. 2024, 13:29

Nezklamal jsi nevzdělaný jsi ty nemáš žádné argumenty a já píšu fakta. Ty bludy a dojmy. Uznavám nevyznám se ve vojenské technice ale mi to neva. Vy tady teorizujete o  vojenské technice a zbraních ale pouze na hubě. Teorie a praxe je stejně jiná. Ale teorizujte dál když vás to baví. Kdo z nás bude mít pravdu ukáže budoucnost. Já si myslím, že já. Ukrajinská válka nemá řešení a čím dříve skončí tím lépe pro pro všechny. Válčit do nekonečna bez šance na výhru je nesmysl. Navíc je zde mnoho dalších rizik nemluvě o materiálních a finačních a hlavně lidských ztrátách. Mimochodem myslí si to u nás většina lidi. Důkazem čehož je podpora současné válečné vlády a to pouze na nějakých 20 % a rovněž to dokázaly eurovolby a to takových 30 % lidí nevolí a to jsou v drtivé většině voliči opozice kteří čekají na volby za rok do sněmovny. To bude DEBAKL co utrpí tahle vláda. A poslední věc co napíšu což se nelibí ani mi , tato válečná vláda způsobila že se zmátořili i komunisté což je KATASTROFA. Pokud za rok proklouznou do sněmovny může za to Fialův válečný kabinet. Ahoj Lojzo a válce do nekonečna ZDAR !

Slavoslav

25. 06. 2024, 13:38

jasne chcimire len ked sa ta opytame ako ma ten koniec vypadat tak, aby to nebola kapitulacia UA ked rusak odmieta rokovat tak nam nejak neodpovedas a ani nedokazes na plnu hub priznat, ze ti ide o vyhru rusaka a kapitulaciu UA, lebo ani tolko cti v sebe nemas

PS: teoretizujem o tom o com viem, na diplome sa pise, ze ho mam z konstrukcie specialu ty jelito

Slavoslav

25. 06. 2024, 14:03

Sebesta

mimochodom, ak pises fakty tak preco mas taky problem ich odzdrojovat? Lebo mam dojem, ze si svoje nazory zamienas za fakty a ziaden som od teba (fakt) este nevidel

Martin23 .

25. 06. 2024, 21:47

Šebesta:

a proč Vám vadí že Rusko prohává? Vy mu snad fandíte?

Šebesta

25. 06. 2024, 09:17

Roman. Určitě nejsem Rusofil ale podle mne žijete v omylu chlape. Kdo z ná dobře novodobou historii tak ví že na Rusech si vylámal zuby Napoleon a po něm i Hitler a mimochodem i západ. Když 22.6. 1941 Hitlerovské Německo napadlo Rusko (SSSR) počítal Hitler že do 3 měsíců je po válce a Rusko prohraje podobně uvažovali i mnozí západní politici. Jak v USA tak VB. No a nezapomeňte že i když západ vyhlásil už aspoň 50 sankci na Rusko (obrazně řečeno) nic nepomáhá a Rusko se nepoložilo a naopak čile obchoduje se státy BRISC a dalšími státy světa. Navíc jak se ukazuje ne všechny západní firmy embargo a sankce na Rusko dodržují. Pokud západ spolehá na vytrvalostní válku s tím že bude Ukrajinu podporovat tak dlouho dokud se Rusko nepoloží tak je to běh na velmi velmi dlouhou trať s mnoha riziky a navíc nejistým výsledkem,který může dopadnout i opačně. Tedy vyčerpá se západ (ekonomicky) nebo vypukne tak silné mínění v některých zemích proti válce že to už nepůjde ignorovat. Když je totiž něčeho příliš je toho moc !

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 09:30

Šebesta
Když se "podívám" zpětně do hiszorie, tak Češi jsou až nekolik vyjimek liny a pozivacny
národ. Jen tri čeští státnici je dokazali zlomit a po mich madar Korvin a pozdeji Habsburkove.

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 09:34

Šebesta
Zlomit jejich lenost, bordel a lhostejnost.
Češi se vymlouvaji na nemce žijíci v sudetech. Vždyť zo byli oni co tam nechteli pracovat a obdelavat pole. A dnes se to opakuje. Lhostejnost, lenost a další ...

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 09:46

Šebesta
A pak nějaký jouda Roman tituluje lidi co mají jiny nazor komunistou. V tom případě je on fasista?

Pepík Knedlík

24. 06. 2024, 11:37

Problém jmenem Ukrajina se upekli v roce 2014 a těmi "pekaři" byli Porosenko, Klicko a ještě jeden blb asi Jacenuk (jmeno mi vypadlo z pameti) a z USA to byl Mc Cain a ještě jeden a zase to jméno ...
Kdyby poslechli staryho už bohužel nebostika Henryho K, tak by valka nemusela byt. Stejně pred valkou v roce 2014 varoval J. Sachs. Škoda.
A když N. Farage rekl, že za valku může EU a NATO, tak asi neco na tom bude on nekeca do vetru. Dokázal Brity vymanit z EU.
Rusko je vpozici, kdy bude ono rozhodovat co bude a po vzajemny domluvě s USA ukončí valku. A vyjednávat umi. Stačí vzpomenou na Stalina jeho hrozbu, že po vyhnání Němců za hranice statu uzavre mir s Němci pokud nedostane co od západu chce. A stalo se.
Ukrajincům nezbyde než si říci: když jste si nás upekli, tak si nás i snězte.
A jako že další Mnichov? Takových už bohužel bylo.

Slavoslav

24. 06. 2024, 12:38

sa mi paci ako vsetky proruske stetky ohanajuce sa narodnou suverenitou co by najradsej rozbijali EU kde ma priemerny cech vacsi hlas ako nemec nakoniec aj tak skoncia pri tom, ze su len nesvojpravne ***** o ktorych ma rozhodovat dohovor rusaka s USA

Wanislav

24. 06. 2024, 20:26

No jsem rád že jste zmínil kapacitu ve světovém měřítku N. Farage, to je ten pán co seděl v evropském pralamentu a pobíral plný plat až do konce a neodspupil ani po vítěztví v brextu, když už měl ideově a politicky splněno. Taky je to pán, který byl hlavní tváří brexitu, ale po výtěztví to nechal na B. Johnsonovi, protože neměl odvahu to dotáhnout. Farage je pouhý oportunista.

Slavoslav

24. 06. 2024, 20:56

Wanislav

zabavne je ako sa teraz vyhovara, ze za ekonomicke skody ktore brexit sposobil on nemoze, ale to rusakovi Knedlikovi nevysvetlis

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 08:23

Wanislav
Chápu tvoji určitou neznalost a mylnou informaci ohledně N. Farage. Pokud by jsi necetl seznam, novinky a necumel na ct, ale misto toho cetl zahraniční tisk nebo tv, tak by jsi takou pitomost nenapsal. "Mise zdárně skončila aja splnil svůj ukol" tak nejak se vyjadril Farage. Jenže ty budeš tou ovci9 co ji stačí názor jinyho blba.
Ještě krátce k UA. Ministr SRN Genscher dne 31.1 1990 a J. Baker 9.2. 1990 jednoznačně dali zaruky Gorbacovovi, že se NATO nebude zozdirovat smerem k Ruským hranicim. A na dukaz slibu dostal Gorbi Nobelovu cenu.
Na UA majdavu se podileli ti co jdem již nuvefl a ještě V. Nuland, velvyslanec Pyatt, Soros, CIA.
A kolil stál prevrat na UA? V. Nuland řekla, že to stálo USSA celých 5 miliard dolarů

Slavoslav

25. 06. 2024, 09:27

Pepane

ten pocit ked z teba debila spravi priamo pan na ktoreho sa odvolavas
"Gorbachev replied: “The topic of ‘NATO expansion’ was not discussed at all, and it wasn’t brought up in those years. …"

https://www.brookings.edu/articles/did-nato-promise-not-to-enlarge-gorbachev-says-no/

Wanislav

25. 06. 2024, 10:37

Krom dehonestace mé osoby jste nikde nevyvrátil mnou jasně dané skutečnosti. To že se na vsechny po tom vykašlal je fakt. Jako správný politik svou zbabelost jen zdůvodnil nejakou honosnou větou. B Johnsoa respektuji i když s ním nesouhlasím. Farage si to ničím nezaslouží.

Zykloned

25. 06. 2024, 11:38

Vy jste opravdu ukázkový mužik.
Oháníte se tu často "vlastním názorem". Vlastní názor jste tady snad ještě neprezentoval. Umíte jen papouškovat ruskou propagandu a věci z těch "zaručeně objektivních, nemainstreamových alternativních" webů a plátků. Ruská ovečka jako vy na vlastní názor jednoduše nemá kapacitu.

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 12:25

Zykl
Tak předně. Co se deje na východě je hra, která začala už v roce 1990. Že Rusko pripustilo za Jelcina bordel a oslabilo svý pozice bylo jasný. Ona v podstatě na podobný vlně jede stále postkomunusticky blik až na nekolik vyjimek. Česko bohužel tou výjimkou není.
Své informace cerpam z knih, který napsali západní spisovatele a odborníci.
Stále si plete mnoho občanů fakt, že co s3 mele v cesku nikoho nezajímá a většinou z Čechů mají západní staty prdel.
Mam zkušenost z Nemecka poměrně dlouhou a byl tam klid než přišli Češi a zacalo se krast a podvádět. Od většiny Čechů jsem stranil. Němci se divili, že jsou tací pitomci, ale to jsem jim nevyvracel. Kupodivu Němci maji naprosto odlišný nazor na Rusko nez zdejší diskuteri.
Kdybych je začínal titulovat, že jsou komunisti a rusky ovce, tak by mě vyhodili se zaměstnání a mozna i doživotně zakazali vstup. Jenže ja si nemcu vazim a nemam s nimi problém.
Jenže Češi jsou hadrem unie a tak se i lidi tady chovají.

Zykloned

25. 06. 2024, 13:29

Tak předně, co se děje na východě je válka. Jako hru to můžou vnímat snad jen opravdu jednodušší jedinci.

Opět, mužiku, jen papuškuješ. Vlastní názor nula.
Pracuju na hotelu, jsem v kontaktu s lidma ze všech koutů světa a jediný z koho mají prdel (nejen Němci) jsou mužici jako seš ty. Opět - " Němci maji naprosto odlišný nazor na Rusko nez zdejší diskuteri" - že si něco vysníš, nebo ti někdo řekne, že si to máš myslet, tak to z toho fakt rozhodně nedělá.
"Kdybych je začínal titulovat, že jsou komunisti a rusky ovce, tak by mě vyhodili se zaměstnání a mozna i doživotně zakazali vstup." - další mužikova lež. Mimochodem - u nás teda totalita a cenzura, ale v Německu by tě vyhodili práce, ale tam teda totalita a cenzura není?

Pepík Knedlík

25. 06. 2024, 16:17

Zykl
Velice se pletes jakomoho Čechů. Němec ma v genech samostatnost, sporivost a neomlouvá. Jestli pracuješ v hotelu, tak už vhapu tvoje expresivní výrazy.
Zastav jednoho z Němců a rekni mu, že je idiot, protože jeho stát obchoduje s Ruskem.

Slavoslav

26. 06. 2024, 08:26

Zykloned

nezabudaj, ze Knedlik tu oznacil hnutie odporu voci okupantom za separatistov a prepokladam, ze keby zil v tej dobe tak vychvaluje Curdu a stoji v prvej rade na namesti, aby sa mohol rozlucit s Heydrichom ktoreho by mu bolo uprimne luto

Yarco

24. 06. 2024, 11:07

Blouznění. Banderistán mele z posledního, už nejsou lidi pro pěchotu, nejpozději přístí rok se barbarský primitivní Banderistán zhroutí jak domeček z karet.

Slavoslav

24. 06. 2024, 12:21

ja sa veľmi bavím na vatnikoch led im pripominam ich casove odhady z Februara 22 ked sa smiali z pomoci slubenej na jesen.

medzitym uz rusak nasadzuje t-54 a rusaci svojoch ranených rovno strielaju, ani sa im nepokusia pomôcť

Slavoslav

24. 06. 2024, 07:43

nehehe, vatnikom asi praskne žilka. Stale sa ohanaju tým, ci moze UA vyhrat a vobec si meuvedomuju, ze ta dolezita otazka je ci moze vyhrat rusák