Čína oficiálně nasadila nové letecké tankery Y-20U
Čína oficiálně zahájila provozování nových tankovacích letounů Y-20U (YY-20), založených na velkém vojenském transportním typu Y-20 Kunpeng od společnosti Xian Aircraft Corporation (XAC), dceřiné společnosti čínské státní letecké korporace AVIC (Aviation Industry Corporation of China).
Podle deníku China Daily mají čínské letecké síly v současnosti pouze malý počet tankerů HY-6, vytvořených na základě přestavěných zastaralých bombardérů H-6, a v ometeném množství jsou též provozovány ruské tankovací letouny Il-78. Potřebám leteckých sil však tyto letouny zdaleka nestačí.
Foto: Nový tankovací letoun Y-20U | Húrin
Velký tankovací letoun je pro čínské letecké síly velmi důležitý protože výrazně zvyšuje dolet stíhaček, útočných letounů a specializovaných letounů AWACS, EW atd. Nasazení Y-20U znamená, že Čína se stala po Spojených státech, Rusku a Francii čtvrtou zemí schopnou postavit velká tankovací letadla.
Čína v blízké budoucnosti pravděpodobně vyvine další letecký tanker na základě, spolu s Ruskem, připravovaného dopravního letadla CRAIC CR929 s cílem zvýšit konkurenceschopnost svých letadel vůči platformám společností Airbus a Boeing.
Xian Y-20 je čtyřmotorový proudový strategický transportní letoun vyvíjený čínskou společností Xi'an Aircraft Industrial Corporation (součást korporace AVIC – Aviation Industry Corporation of China). Letoun vyvíjený od roku 2006 má nosnost 66 tun nákladu a jedná se o první strategický transportní letoun vyvinutý čínským leteckým průmyslem.
Vývoj typu Y-20 byl oficiálně zahájen v roce 2006. V následujícím roce byl vývoj letounu svěřen firmě Xi'an Aircraft, které s vývojem pomáhali ukrajinští a ruští partneři. První prototyp (výr. č. 0001) poprvé vzlétl z továrního letiště v Janliangu 26. ledna 2013. Letoun má klasickou koncepci připomínající typy McDonnell Douglas C-17 Globemaster III a Iljušin Il-76. Posádka pracuje v tzv. skleněném kokpitu. Letoun pohánějí čtyři dvouproudové motory. U prototypů to jsou ruské motory D-30KP-2, pro sériové stroje jsou vyvíjeny domácí motory WS-20.
Komentáře
Im Bier steckt Wahrheit
15. 08. 2022, 21:18Vv
Kdy si změniš "Veritas vincit" na Proradný lhář?
S počátku jsem si myslel, že ten nick máš z recese, ale ty jím skrýváš svoji skutečnou identitu.
Poznal jsem několik trapáků, ale ty všechny překonáváš.
Doporučuji ti, piš o Munzarovi a jeho zabodech a jako bonus pridej Hlaváčovou jak menila pneumatiky.
Surda
15. 08. 2022, 18:07Kylo Haka
Karla neřeš, od 68 se pomočuje a přebaluje ho Zdenál, nedávno to tady psal.
nobody
13. 08. 2022, 15:42Este taky detail:
Chvostove plochy som uz niekde videl -samozrejme, podobnost cisto nahodna, fyzikalne zakony veduce k rovnakym vysledkom a podobne kraviny.
Sposob napojenia kridel a trupu podobne.
Veritas vincit
13. 08. 2022, 13:19Im Bier steckt Wahrheit
Již dlouhou dobu tady předvádíš, že znalostní debata s tebou je pouze mrhání časem.
Gerontologická dojmologie a znalosti si prostě rozumět nemohou. :slight_smile:
Im Bier steckt Wahrheit
13. 08. 2022, 08:53Vv
Já to tušil, ty slovanský akcionář jsi dovedl Tatru ke krachu. Takový jakonty vedou Česko na totální dno.
Již několikrát jsem tě upozorňoval na faktickou věc, piš k článkům odborné a diskuze schopné připomínky.
Pokud zase budeš mimo v diskuzi, piš raději o Munzarovi a jeho závodech.
Opravdu nikoho nebaví tvá informace jak jsi trpěl a na kolik procent jsi slovan. Howg
Veritas vincit
12. 08. 2022, 17:38Im Bier steckt Wahrheit
"Strnad, Penta a další zachranovali co třeba Usaci totálně dovedli k bankrotu."
*
Lež.
Tatru vykradly české privatizační fondy hned po kupónové privatizaci. Byl jsem akcionářem. Od té chvíle byla Tatra neustále v bankrotu. Nějaký čas ji "spravoval" i soudruh Soudek, který znásobil její dluh ze 2 na 4 milardy Kč...
Američanům stát svěřil Tatru Kopřivnice, když už si s ní nevěděl rady. Možná dokonce za 1,-Kč.
Docela zajímavé by bylo znát fakta, jak vlastně Tatra přešla do rukou Strnada poté, co získala zakázku na 200 hasičských aut do Saudské Arábie a Strnad zkupoval postupně dluhy Tatry...
"Díky jim fungují i jiné dříve zprivatizované firmy do cizáckych rukou."
*
No hlavně, že ty slovanské je spravují tak skvěle.:slight_smile:
Jako například Kovosvit Sezimovo Ústí, který začínal jako strojírenská pobočka Baťova impéria. Kovosit posledních 30 let nijak neoslnil, právě naopak. Nakonec ho Strnad prodal Rusákůmů.:slight_smile: Jak tam vegetují dnes nevím, ale moc jejich nových strojů ve strojírenských fabrikách nevídám. :slight_smile:
Im Bier steckt Wahrheit
12. 08. 2022, 15:52Alkohol nepiju, ale když nějaký vocas prohlásil, že ve vínu je pravda ...
Strnad, Penta a další zachranovali co třeba Usaci totálně dovedli k bankrotu. Díky jim fungují i jiné dříve zprivatizované firmy do cizáckych rukou.
bombero
12. 08. 2022, 14:06VV- to je ta pravda z piva. Kolikrát žasnu, co za "moudra" se nechá vymyslet po pár pivech. A lepší příklad než tady snad ani neexistuje...
Veritas vincit
12. 08. 2022, 13:48Marty
"Im Bier steckt Wahrheit" toho o privatizaci moc neví.
Jenom plácá odposlechnuté lži a polopravdy, aniž by se někdy zamyslel, nebo nedej bože něco načetl a nastudoval. Většina populace v ČR tak vegetuje. :slight_smile:
Pro ČR je to bohužel smůla, protože i líní, nevzdělaní hlupáci mají volební právo.:frowning2:
Veritas vincit
12. 08. 2022, 13:41Im Bier steckt Wahrheit
"Tatra, Mattoni, Becher, Prazdroj, Aero, banky pojišťovny a desítky dalších velice problémových projektů končí."
*
Máš to dost pomíchaný.
V Tatře jsem byl akcionářem. Vykradly ji hned po kupónové privatizaci české privatizační fondy.
Než Tatru po roce 1945 ukradla a znárodnila bolševická (slovanská) lůza, tak patřila do Ringhofferových závodů. Geniální konstruktér Hans Ledwinka se narodil ve Vídni a zemřel v Mnichově. ..
Mattoni, Becher, Prazdroj a Aero , jejich většinové podíly, nebo celé byly myslím prodány přímým vlastníkům.
Banky a pojišťovny??
Ono zůstalo po socialistickém Československu více bank a pojišťoven??
V roce 1990 vznikla jenom jedna státní Komerční banka a státní Česká pojišťovna, které šly poté do kupónové privatizace.
Marty
12. 08. 2022, 11:35Im Bier steckt Wahrheit
která z vyjmenovaných značek že krachuje?
Im Bier steckt Wahrheit
12. 08. 2022, 11:30Vv
VW Škoda začíná a uzavírá výčet úspěšné privatizace.
Tatra, Mattoni, Becher, Prazdroj, Aero, banky pojišťovny a desítky dalších velice problémových projektů končí.
Veritas vincit
12. 08. 2022, 09:05Im Bier steckt Wahrheit
"Tak nejdříve:
Škodu privatizovala vláda a obcan neměl možnost ovlivnit nejen prodej Škody, ale ostatnich firem včetně vodáren v referenfu."
*
Díky tomu, že vláda Petra Pitharta privatizovala AZNP Mladá Boleslav přímo do rukou VW, tak ji zachránila. Pokud by AZNP skončilo v kupónové privatizaci, tak by dnes žádná Škoda Auto neexistovala. Slovani by ji vybydleli a rozkradli, úplně stejně, jako desítky dalších firem, které zanikly jako ČKD, Poldi Kladno, LIAZ, a pod. Ty co měly štěstí, koupili zahraniční vlastníci a dnes fungují.
Marty
12. 08. 2022, 08:35Im Bier steckt Wahrheit
i vy jeden popleto :-D
Im Bier steckt Wahrheit
12. 08. 2022, 08:17Oprava MB
Nekolika miliardové ztráty z VW Škoda nic neznamenají jak lze vidět. 100 miliard tam nebo jinam a přeci se točí.
Im Bier steckt Wahrheit
12. 08. 2022, 08:12Tak nejdříve:
Škodu privatizovala vláda a obcan neměl možnost ovlivnit nejen prodej Škody, ale ostatnich firem včetně vodáren v referenfu.
Pokud by Škoda zkrachovala, pro české obcany celkem malé zlo, což se vyzkouselo za covidové šaškárny. A pak co s Ukrajinci, Poláky a Slováky, kteří v naprosté většině pracuji v ML? POJEDOU DOMŮ :smile:
nobody
12. 08. 2022, 00:03Im Bier steckt Wahrheit
takze prajes totalite, aby zablokovala slobodnu krajinu, ktoru chce znasilnit - ty si totalny degnerat?
Cize ked Skodovka zamestnava ludi (ktori o.i. platia vsetky dane a odvody), predava auta, dava dovod existovat mnozstvu dalsich firiem (a zase ludi) - vsetci platia dane, odvody, DPH; tak statu a spol. nema dovod co vadit, ked skrachuje.
A naslednu nezamestnanost bude riesit kto? Ale vid. ta Cina - zjavne vedies tamtie debaty so seberovnymi, takze to neprekvapi.
MXM
11. 08. 2022, 22:57kde by čínští soudruzi byli bez ruské/ukrajinské pomoci. Z USA sice mají elektroniku, ale bez schopných letadel by byli jen ekonomická mocnost bez reálných silových aktiv.
Psalo se že získali z UA i dokumentaci na největšího Antonova tak ho také mohou oživit v modernějším podání. Je to jediný stát co má na to zdroje i motivaci.
Kylo Haka
11. 08. 2022, 21:11Co to tu máte za sebehula?
Ten Veritas je nějaký postižený, ne? V každém příspěvku masturbuje, v každém příspěvku musí kdovíkomu sdělit, že se bojí Slovanů.
Chová se jak nějaký píčus z kundy Černochové vypadlý. Nebo snad německý buzerant?
Veritas vincit
11. 08. 2022, 18:29Im Bier steckt Wahrheit
P.S.
Uvědom si, že jste tak neschopný, že jste nedokázali po roce 1989 ani udržet průmysl v českých rukou.
V podstatě se svět v ČR vrátil do normálu.
Kdybys navštěvoval muzea a nejen ta firemní, tak bys hravě zjistil, že za 1. republiky byla většina průmyslu v rukou Němců a Židů. To, že jim slovanská lůza všechno po květnu 1945 na 44 let ukradla, udělalo jenom pauzu v přirozeném vývoji.
Kdybys náhodou někdy zabloudil do nějakého muzea ve větším městě s průmyslem, nebo průmyslovou historii, tak zkus najít dobové telefonní seznamy a porovnej je se zakladeteli větších firem a koncernů. Moc českých jmen tam nenajdeš. :slight_smile:
Veritas vincit
11. 08. 2022, 18:22Pro - Im Bier steckt Wahrheit
Veritas vincit
11. 08. 2022, 18:21"Mě osobně jsou mi jedno nějaké investice do Ceska, protože vše zmizí neznamo kde."
*
Pro své přihlouplé tvrzení nemáš jediný důkaz.
"Nedávno jsem měl rozhovor s jedním majitelem velice prosperující firmy ohledně investic a VW Škoda. Řekl , že klidně ať VWŠkoda zkrachuje, protože to není nade firma a prachy mizí z Čech. A má pravdu a nwbylo proč mu oponovat."
*
Jedna paní u sámošky povídala...:laughing:
Toho "majitele velice prosperující firmy" bych chtěl vidět osobně ty prolhaný slovanský dojmologu.
Škoda, že se nesplní ta tvoje a "jeho" hloupost.
Co byste tady asi dělali a žrali, kdyby VW nedával práci tisícům lidí a stovkám firem na ně nabalených?
Já jsem pro. Vyžeňte, nebo zavřete pobočky VW v ČR a já se půjdu další měsíc smát důchodcům, jak dostanou stěží 50% dnešního důchodu a státní zaměstnanci stěží 50% platu.
Škoda, že není možné zařídit, aby to klaplo a dutohlavci s pivními znalostmi ekonomiky jako ty nedostanou konečně pořádnou lekci. Moc bych se za to přimlouval, nejchytřejší Slovane... :laughing:
NATO!
11. 08. 2022, 17:05Ty blbej komanči, Škodovka platí nadprůměrné platy, na tu firmu jsou nabaleny další desítky tisíc pracantů a je to jeden z největších plátců daní, ty vosle.
Im Bier steckt Wahrheit
11. 08. 2022, 16:58Vv
Mě osobně jsou mi jedno nějaké investice do Ceska, protože vše zmizí neznamo kde.
Nedávno jsem měl rozhovor s jedním majitelem velice prosperující firmy ohledně investic a VW Škoda. Řekl , že klidně ať VWŠkoda zkrachuje, protože to není nade firma a prachy mizí z Čech. A má pravdu a nwbylo proč mu oponovat.
Veritas vincit
11. 08. 2022, 16:51Ruské motory D-30KP-2.
https://en.wikipedia.org/wiki/Soloviev_D-30
https://www.avid.ru/en/about/history/turbine_engines/d-30kp/
Veritas vincit
11. 08. 2022, 15:45"Im Bier steckt Wahrheit"
"Číně celkem fandím a přeji ji aby dokazala zablokovat Taiwan,..."
*
Neužiteční slovanští povaleči v ČR vs. lidé se znalostmi.
"Přej a bude ti přáno."
Než by si Slovan-"vlastenec" pořídil kozu vlastní, raději si bude přát, aby sousedovi chcípla. :slight_smile:
"Česko čeká na technologický skok. Tchaj-wan je cestou."
"...I proto, že už nyní tu tchajwanské firmy zaměstnávají desítky tisíc lidí a investice Tchaj-wanu v Česku šestinásobně překračují ty čínské..."
https://www.denik.cz/komentare/technologie-tchaj-wan-automobilka-skoda.html
Im Bier steckt Wahrheit
11. 08. 2022, 14:16Oprava jména, Marty:smile:
Im Bier steckt Wahrheit
11. 08. 2022, 14:03Mark
Hehe, a ta používáš Yahoo! ? Když píšeš z telefonu, vždy nějaká pitomost vyskočí. Číně celkem fandím a přeji ji aby dokazala zablokovat Taiwan, aby se Vystrčil vice neztrapnil
Marty
11. 08. 2022, 10:04Tomáš
párkrát sem byl upozorněn na svje hrubky a proto pro ně mám pochopení, ale tohle je opravdu česky? :-D nebo nějaká starší verze "google překladače"
Jirka
11. 08. 2022, 09:30Nic proti, ale velká tankovací letadla určitě uměla postavit i Velká Británie.
Tomáš
11. 08. 2022, 08:56Cína u skoncenych manévrů u Tchaiwanu rozvinula své letecké namořní a pozemni sily. Byla aktivována diplomacie a spojenci.USA touto návštěvou pí Pelosiové, takto předsedkyně sněmocny reprezentantu dostaly znepokojivou odpověď.Otázkou je ,jak dál,takovy stav nemůže trvat nekonečně,to vědí obě strany.EU zaujala mirne podporující stanovisko ,při vědomi znepokojive situace.